Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksutrikoot ovat tulleet katukuvaan

Vierailija
11.04.2018 |

Kelien lämmittyä juoksutrikoot ovat ilmaantuneet naisten päälle katukuvaan. Muistakaa nyt naiset katsoa ennen päälle laittoa miten trikoista näkyy läpi!! Tänäänkin näkyi parilla n.30v naisella alkkarit läpi kun kangas todella läpinäkyvää!!!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Helsingissä ole tapana kyylätä toisten vaatetuksia. Kulkekoot jokainen just niissä rentuissa missä haluaa. 😊

Jos timmi naisen pebbu juoksitrikoissa viedään missä tahansa miesten nähtäville niin siihen kiinnitetään huomiota.

Kyse on vain miten estottomasti.

Vierailija
22/52 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän lähes päivittäin juoksuteikoita, mutta peppu on aina peitettynä takilla tai pitkällä paidalla/topilla. Mitäs nyt haukut mua? Koita keksiä nyt jotain ettei tule paha mieli sulle? 😂😂

Takit ja paidat pois nyt kun lämmin tulee, peppu tahtoo valoa ja happea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaan jumppa housuja päivittäin metron liuku portaissa. Joskus otan videotakin.

Kotona sitten masterboin kuville.

T. Mies 48 v.

Asiaa 😅😂😅

Vierailija
24/52 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP....

Vierailija
25/52 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin juoksen juoksutrikoissa. Kääntäkää katseenne pois ihmisten perseistä, jos tekee pahaa katsoa.

Onko sulla peppu sen verran timmissä kunnossa et voit käyttää trikoita ja jopa stringejä alla??

Kyllä on. Vaikka juoksisin mä niissä trikoissa huonommallakin perseellä. Trikoissa vaan on parempi juosta, kuin tuulipuvun housuissa. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
26/52 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin juoksen juoksutrikoissa. Kääntäkää katseenne pois ihmisten perseistä, jos tekee pahaa katsoa.

Onko sulla peppu sen verran timmissä kunnossa et voit käyttää trikoita ja jopa stringejä alla??

Kyllä on. Vaikka juoksisin mä niissä trikoissa huonommallakin perseellä. Trikoissa vaan on parempi juosta, kuin tuulipuvun housuissa. Kannattaa kokeilla.

No käytätkö myös kesällä stringejä trikoiden alla jos sulla on timmi pylly?? Mikä muuten trikoiden koko??

Vierailija
27/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä trikoot sopii myös vapaa-aikaan mutta pitää varmistaa ettei niistä näy pahasti läpi!!!

Vierailija
28/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoissa on lihaksia kannattelee ominaisuus, jonka vuoksi täysin treenaamatonkin näyttää niissä treenatulta. Tämä lisää omaa valheellista kuvitelmaa omasta urheilullisuudesta. Todellisuudessa juoksutrikoiden ominaisuuksista ei ole mitään hyötyä, ellei ole huippu-urheilija.

Vierailija
29/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveimpiä ovat nuoret naiset pukeutuneensa niin treeniasuihin, mutta jo kaukaa näkee ettei persettä edes ole, vyötäröstä lantioon yhtä makkaraa ja olutpullohartiat! Mutta hyvä kun ees yrittää näyttää kivalta, joku urheijuoma kädessä. Saa hymyillä kesällä paljon:-)

Vierailija
30/52 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä trikoot sopii myös vapaa-aikaan mutta pitää varmistaa ettei niistä näy pahasti läpi!!!

Vierailija
31/52 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kaunista katsoa tiukkoja TrikooPeppu ja kun kelit ovat lämpöiset ja monet niitä käyttää. Isopeppuiset naiset ovat mun mielestä HOT

Vierailija
32/52 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.....

Vierailija
33/52 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän noita trikoita miehilläkin. Kevään myötä katukuvaan ovat siis tulleet myös pullottavat etumukset.

Vierailija
34/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä helteellä katukuvaan ovat tulleet myös vanhat kunnon pyöräilyhousut eli lyhyet trikoot.

Vierailija
35/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lahdessa päin katukuvaan ovat tulleet kelien lämmettyä (eilen +18) perseshortsit. Itse en moisia pukisi päälleni mistään hinnasta. Vedän farkut+t-paita ja takki päällä vaikka olisi +30.

Vierailija
36/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tiedoksi, niistä näkyy selluliititkin läpi.

Please save me from that.

Vierailija
37/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä horiset :D Jos mennään juoksulenkille, niin ei siellä ole tarkoitus näyttää upealta ja timmiltä. Siellä on tarkoitus treenata, kehittää kuntoa ja nauttia liikkumisesta. Mitä tämä ainainen lätinä on, että vain hyväpyllyiset saavat juosta trikoot jalassa? En ihan oikeasti ymmärrä :D

Seuraavaksi varmaan kommentoit, että minulla on varmaankin ihan kamala laardiperse ja että osuiko ja upposi.

Vierailija
38/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan tehnyt vielä tutkimusta tästä aiheesta? Tuntuu että juoksutrikoot aiheuttavat niin paljon mielipahaa, että olisi mielenkiintoista tietää perimmäiset syyt tälle ilmiölle. Eli mistä tämä kaikki vouhotus johtuu. Koska se ei ole mikään perimmäinen syy haukkua juoksutrikoiden käyttäjiä, että "no kun sattuu silmiin kun ne on niin rumat ja löysät pyllyt näyttää niin oksettavilta!". Aloin ihan läpällä kirjoittaa tätä kommenttia mutta nyt itseasiassa tämähän olisi oikeasti ihan mielenkiintoista tutkia.

Vierailija
39/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin mieleni erään 7-8-vuotiaan tytön puolesta, kun hän suloisena, mutta pullukkana oli ruusukuvioiset trikoot jalassa. Niistä trikoista näkyi niin hyvin läpi, että olisi voinut luulla niiden olevan sukkahousut. Alushousut näkyivät aivan selvästi. Kyseessä kuitenkin polvimittaiset trikoot.

Vanhemmat, katsokaa nyt vähän mitä lapsillenne laitatte päälle.

Vierailija
40/52 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä juoksijoita on yllättävän paljon liikkeellä, ihan yliopiston käytävillä ja ostareilla! Tosin liha siellä trikoiden alla on kuin syöttöporsaan. En ymmärrä tätä muotia ollenkaan..