Brother Christmas tutkintaan kavalluksesta, kirjanpitorikoksesta ja rahankeräysrikoksesta
Kommentit (93)
Huomenna julkaistaan täydellinen kirjanpito kaikesta rahankäytöstä. Aiemmin se on ehkä ollut hieman epäselvä mutta jatkossa tiedot ovat kiistattomia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko homma on yhden kateellisen ihmisen aiheuttamaa. Ilmeisesti kysymys on Alexandra Procopesta joka aiemmin teki yhteistyötä Brother Christmasin kanssa mutta on sittemmin lopettanut yhteistyön.
Älä huoli, et sinä ole tuskasi kanssa yksin. Wincapitalla vedätetytkin vielä uskovat Kailajärven syyttömyyteen, kaikki on vain kateuden aiheuttamaa pahansuopuutta ja väärinkäsitystä.
Ensin tutkitaan, sitten vasta hutkitaan. Tämä on teiltä raivopäiltä BC:n vihaajilta unohtunut.
-Ketään ei ole vielä tuomittu mistään, on vain tutkinta ja erityistilintarkastus, jonka BC tilasi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko homma on yhden kateellisen ihmisen aiheuttamaa. Ilmeisesti kysymys on Alexandra Procopesta joka aiemmin teki yhteistyötä Brother Christmasin kanssa mutta on sittemmin lopettanut yhteistyön.
Älä huoli, et sinä ole tuskasi kanssa yksin. Wincapitalla vedätetytkin vielä uskovat Kailajärven syyttömyyteen, kaikki on vain kateuden aiheuttamaa pahansuopuutta ja väärinkäsitystä.
Kas kun et vetänyt Watergateä tähän? Miten liittyy Kailajärveen, oletko harhainen vai miten yhdistit nämä asiat keskenään?
-Paljonko menetit itse Wincapitassa?
PS Itse tunnen muutamia, jotka nettosivat kivasti Wincapitalla, kun olivat ajoissa liikkeellä, heh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jouluveljen aiheuttamaa, kun ei ole halunnut/ osannut hoitaa toimintaansa lakien mukaan.
Jouluveljen omien sanojen mukaan koko toiminta on keksitty vain, että voisi huijata rahaa itselle.
Ei ole kovin sivistynyttä tuomita henkilöä täällä, kun on vasta tutkinta käynnissä.
Noitavainoa täällä, mitäpä muuta teiltä voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun et vetänyt Watergateä tähän? Miten liittyy Kailajärveen, oletko harhainen vai miten yhdistit nämä asiat keskenään?
PS Itse tunnen muutamia, jotka nettosivat kivasti Wincapitalla, kun olivat ajoissa liikkeellä, heh!
Huijauksiin tarvitaan aina joku tyytyväinen, niin Wincapitalla kuin BC:lläkin. Jotta saadaan massat mukaan. Se ei silti muuta sitä, että homma voi olla täyttä huijausta alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin sivistynyttä tuomita henkilöä täällä, kun on vasta tutkinta käynnissä.
Noitavainoa täällä, mitäpä muuta teiltä voi odottaa.
Itse on sanonut, että huijaa rahat itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jouluveljen aiheuttamaa, kun ei ole halunnut/ osannut hoitaa toimintaansa lakien mukaan.
Jouluveljen omien sanojen mukaan koko toiminta on keksitty vain, että voisi huijata rahaa itselle.
Koponen on senverta varakas itsekin että tuskinpa tarvitsee muita huijata saadakseen itselleen lisää rahaa. Hyvin paljonhan hän on muita auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino on sanoilla epäillään ja tutkitaan.
Joku av-mamman tekemä rikosöyhötysilmoitus ei ole vielä tuomio.
Poliisi tutkii, ja tutkintakynnys ylittynyt. Eli kyseessä ei ole pelkkä ilmoitus, on myös jotain näyttöä.
Kyllä poliisi tutkii, jos tehdään rikosilmoitus, riippumatta syyllisyydestä, jotahan ei voi etukäteen tietää.
Aikamoista noitavainoa täällä, oletteko jostakin syystä katkeria BC:lle ja kun kerran olette, niin miksi?
-Ketään ei ole tuomittu mistään, paitsi tällä palstalla.
Sivistymätöntä toimintaa.
Katsoin tuon vanhan mtv uutisten haastettelun bs'stä. Ja voi sentään! mies lässyttää jostain avoimuudesta, mutta ei vastaa yhteenkään kysymykseen suoraan!!! Ihme kiertelyä. Tuo tyyppi on täys huijari.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tekee päätöksen harkinnan jälkeen. Nyt on ainakin "syytä epäillä" -kynnys ylittynyt. Se vaatii jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kailajärven ja BC:n puolustajat ovat erehdyttävän samankaltaisia. Urea kirvelee silmässä, mutta millään ei voi myöntää, että rahat meni kankkulan kaivoon. En ole menettänyt senttiäkään Wincapitalle tai BC:lle. P.S. Kyllähän rikoksista joku aina nettoaa, eihän niitä muuten tehtailtaisi tai yritettäisi enemmän tai vähemmän tumpelosti.
Jari Sillanpään uskollisimmat fanit jo luopuivat Jarista. Nyt on BC:n aika.
Ari voi kuitenkin jatkaa vaihtoehtotodellisuuden syöttämistä. Janni Hussihan se oli?
Öyhöyhöyhöyhöyh.
Paljonkos esimerkiksi Punainen risti on vuosien varrella kusettanut ihmisiltä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tekee päätöksen harkinnan jälkeen. Nyt on ainakin "syytä epäillä" -kynnys ylittynyt. Se vaatii jo jotain.
Itse asiassa aika vähän Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ari voi kuitenkin jatkaa vaihtoehtotodellisuuden syöttämistä. Janni Hussihan se oli?
vitu huor se o
Vierailija kirjoitti:
Öyhöyhöyhöyhöyh.
Paljonkos esimerkiksi Punainen risti on vuosien varrella kusettanut ihmisiltä rahaa?
Ilmeisesti ei senttiäkään, kun ei ole joutunut käräjille. Aivan varmasti joku nasse-rasse on tehnyt tutkintapyynnön.