Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi selvännäkijät eivät tienaa lottoamalla?

Vierailija
11.04.2018 |

Ja miksi heillä on ovikellot?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan, mutta en kai siitä laulele julkisesti - kullakin on omat kykynsä. Eikä raha tee onnelliseksi, aina vaan pitäisi olla lisää... 

Miksei hammaslääkärit hoida jalkavaivoja...

Vierailija
2/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Päivän parhaat naurut otsikosta. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tienaan, mutta en kai siitä laulele julkisesti - kullakin on omat kykynsä. Eikä raha tee onnelliseksi, aina vaan pitäisi olla lisää... 

Oletko montakin päävoittoa jo saanut?

Vierailija
4/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeasti, jos tunnet tällaisen ihmisen IRL, ymmärrät syyn (tunnet muutoinkin kuin asiakkuutesi perusteella). Kyse on mt-ongelmista. Jotkut huijaavat helpon rahan toivossa ("ei tämä ole keneltäkään pois"), mutta hulluimmat uskovat itse ne omat harhansa.

Vierailija
5/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkioppaani valitsee mitä kertoo minulle

Vierailija
6/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksella on palveluksessaan maailman parhaat selvänäkijät. Heidän neuvojensa mukaisesti Veikkauksen herrat muuttavat tulevaa lottoriviä sitä mukaa kuin tavalliset selvänäkijät jättävät kuponkeja. Ei huippuammattilaiselle tavallinen selvätallaaja voi pärjätä.

Vierailija
8/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksella on palveluksessaan maailman parhaat selvänäkijät. Heidän neuvojensa mukaisesti Veikkauksen herrat muuttavat tulevaa lottoriviä sitä mukaa kuin tavalliset selvänäkijät jättävät kuponkeja. Ei huippuammattilaiselle tavallinen selvätallaaja voi pärjätä.

No enpä tullut tuota ajatelleeksi. :D

Saanko udella minkä alan ihminen olet?

Vierailija
9/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt ja vaikka olisi vähän huonompikin selvännäkijä niin sillä 6 oikein tuloksellakin muutaman viikon välein ihan hyvin pärjäisi.

Vierailija
10/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lottopalloilla ei ole auraa, jota lukea.

Vierailija
11/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä tullut tuota ajatelleeksi. :D

Saanko udella minkä alan ihminen olet?

Olen ihan tavallinen reilu kansanihminen, joka ajattelee omilla aivoillaan eikä usko herrojen ja sanomalehtien valheisiin. Meikäläisiä olisi kansasta 99 %, jos ei meille jo synnytyssairaalassa asennettaisi aivoihin vastaanottimia, joihin Kuussa sijaitseva marxilais-juutalaisen salaliiton radioasema  lähettää herrojen mieleisiä ajatuksia.

Vierailija
13/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vain tunteita asioista, yleensä oikeita.

Olen ajatellut että on väärin käyttää taitojaan vaurastumiseen, mutta new age neuvoo toisin.

Aion käyttää tulevaisuudessa ihan lottoriviin, mutta en odota suuria. Voi olla että karma rankaisee.

Olen hidas, voin kertoa kun olen kokeillut, en edes tiedä miten lototaan...

Vierailija
14/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selvänäkijät" itse pyrkivät vastaamaan tämänlaatuisiin kysymyksiin selittämällä, ettei "kyky" toimi niin. Vääriin tarkoituksiin ei tietoa anneta, tms. Eikä se "kyky" ole koko ajan ns. päällä. Hävettää, että vielä jokunen vuosi sitten olin taipuvainen uskomaan, että joillain saattaa näkijän kykyjä olla. Sittemmin olen järkiintynyt ja kokemuksenkin kautta tullut huomaamaan, että tuskinpa on. Joko itsekin höyrähtäneinä uskovat lahjoihinsa tai sitten eivät itsekään usko, mutta kokevat silti auttavansa heihin yhteyttä ottavia kuuntelemalla ja yleispätevillä neuvoilla. Tai sitten ovat suoranaisia kusettajia rahan perässä.

Vierailija
15/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvännäkijä on satutäti. Satutädin palveluista kiinnostuneet ovat taas älyllisesti 4-vuotiaan tasolla.

Vierailija
16/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänelle raha ei ole tärkeintä. Hän voi tehdä oikean rivin halutessaan mutta saa sisältöä muutenkin elämäänsä.

Ei halua olla kateuden kohde miljoniensa takia.

Arvostan suuresti asennetta.

Vierailija
17/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selvännäkijöillekin tulee eroja? Eivätkö ne näe kuka on se oikea?

Vierailija
18/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No TOTTA KAI sinä tienaat ennustajan "kyvyilläsi".

Vierailija
19/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lottopallot on faradayn häkissä. Ei pääse selvännäkijäaallot sen sisälle, ei.

Vierailija
20/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvännäkijä on satutäti. Satutädin palveluista kiinnostuneet ovat taas älyllisesti 4-vuotiaan tasolla.

Noh, jos nyt ei aivan näinkään voi kiinnostuneista sanoa, niin heikommat analyyttisen ajattelun kyvyt heillä tutkimusten mukaan on. Ja huom., tämä ei ole yhtä kuin tyhmyys tai yksinkertaisuus, monet korkeasti koulutetutkin uskovat huuhaahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä