Mies tekee kädellä torjuntaliikkeen, kun pitäisi puhua hänen mielestään vaikeasta asiasta.
On kaiken kaikkiaan huono keskustelemaan, mutta tuo kädellä tehtävä torjuntaliike on jo musta aika outoa. Vai olenko itse outo ja tuollainen on ihan normaali tapa toimia?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan normaalia. Ylipäätään ihmettelen haluasi tulkita omista tavoistasi poikkeava "epänormaaliksi"
Ihmisillä on erilaisia tapoja ja elekieli ja kehon kieli vaihtelevat. Sulla on erilaiset eleet kuin miehelläsi tai vaikka naapurillasi. Joku elehtii paljon, toinen taas ei juurikaan.
ERI ASIA sitten on, jos miehellä on paljon ihan arkisiakin asioita, joista ei halua puhua. Semmoinen voi vaikeuttaa kanssakäymistä.
Mutta noin niinkuin rehellisesti sanottuna SINÄ vaikutat kommenttiesi perusteella ihmiseltä, jonka kanssa tulee myös esille aika lailla aiheita, joihin ei kauheasti haluaisi upota. Kuten nyt tuokin "ootko sä epänormaali, kun elehdit?" Mitä vitt.a siihen voi mies sanoa?
Määrittele normaali ja epänormaali! Onko sellaisia universaaleja ja ajasta ja kulttuuritaustasta riippumattomia sääntöjä jossakin salaisessa holvissa, jonne vain sinulla on ovikoodi?
Itse tiivistinkin ap:n yhteen sanaan ja se alkaa Koolla.
Sinkkumies
Mistä sä olet noin katkera? Ei ole sinkkuutesi ap:n syy.
Sä olet yksinkertainen. Katkera tuntemattomille, anonyymeille, trollipalstalla?
Really?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies näköjään testaa miten kauan voi mesota, että saadaan ketju poistettua.
Älykkäänä jos sen tahtoisin tehdä asettuisin toisella puolelle pöytää ja veisin aloittajan keskustelun äärimmilleen.
Nyt keskustelen ainoastaan aloittajan vähäjärkisyydestä. Olen siis hyviksien puolella, enkä pahis tällä kertaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tuo naistenvihaaja tuli pilaamaan tämän ketjun, itsehän myönsi ettei aloitus häntä kiinnostanut. Piti vaan päästä purkamaan katkeruuttaan tähän(kin) taas ja vesittämään sinänsä ihan hyvän aloituksen.
Itse aloitukseen sanoisin, että tuo ele kertoo voimakkaasta passiivis-aggressiivisuudesta eikä ole ollenkaan rakentavaa.
Olet Ihana.
Sinkkumies