Mies tekee kädellä torjuntaliikkeen, kun pitäisi puhua hänen mielestään vaikeasta asiasta.
On kaiken kaikkiaan huono keskustelemaan, mutta tuo kädellä tehtävä torjuntaliike on jo musta aika outoa. Vai olenko itse outo ja tuollainen on ihan normaali tapa toimia?
Kommentit (45)
Tuollainen on normaali tapa toimia kyseiselle miehelle.
Kukaan ei ole nimillä puhunut joten mistä tämä vihan/katkeruuden tunne kumpuaa?
Oletko kenties vihainen itsellesi sössittyä parisuhteesi taas sillä että et kykene tunteista/ongelmista keskustella? Suosittelen psykoterapiaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei, olet vain kusipää koska miehesi asiat eivät kuulu julkiseen levitykseen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Itse olet. Mitä kerroin hänen asioistaan niinku omasta mielestäsi tässä julkisesti. Vai tarkoitatko sitä, ettei parisuhteessa ole tapana puhua mistään henkilökohtaisesta? Siksikö olet itse sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Millainen se liike siis on?
Mies on oikeakätinen, eli vasen käsi suoraksi vartalon eteen torjumaan.
Ap voit yrittää ihan mitä vaan niin mies ei tuu kykenee ton enempään ja itse siinä rinnalla lopulta tulet vain vihaiseksi, koska kun mies torjuu sulle tärkeän asian, tulee hän samalla antaneeksi viestin että sinä et ole tärkeä.
Olen kokenut tämän, ihan sama vaikka itket ukko vaan istuu eleettä, eikä sano mitään, tai jos sanoo, niin sanoo en tiedä.
Lopulta olin vaan vihainen! Mitä teki mies, no häippäsi yhteisestä kodistamme mitään sanomatta ei oo 2kk edes lapsille soittanut. Ja mut leimaa narsistiksi sukulaisilleen !😡
Eli m u n neuvo varaa aika paripsykoterapiaan, ennenkuin ongelma j kasvaa niinku meillä. Haittaa siitä ei ole
Miten itse suhtautuisitte, jos miehenne tekisi näin?
Ap, ihan normaalia. Ylipäätään ihmettelen haluasi tulkita omista tavoistasi poikkeava "epänormaaliksi"
Ihmisillä on erilaisia tapoja ja elekieli ja kehon kieli vaihtelevat. Sulla on erilaiset eleet kuin miehelläsi tai vaikka naapurillasi. Joku elehtii paljon, toinen taas ei juurikaan.
ERI ASIA sitten on, jos miehellä on paljon ihan arkisiakin asioita, joista ei halua puhua. Semmoinen voi vaikeuttaa kanssakäymistä.
Mutta noin niinkuin rehellisesti sanottuna SINÄ vaikutat kommenttiesi perusteella ihmiseltä, jonka kanssa tulee myös esille aika lailla aiheita, joihin ei kauheasti haluaisi upota. Kuten nyt tuokin "ootko sä epänormaali, kun elehdit?" Mitä vitt.a siihen voi mies sanoa?
Määrittele normaali ja epänormaali! Onko sellaisia universaaleja ja ajasta ja kulttuuritaustasta riippumattomia sääntöjä jossakin salaisessa holvissa, jonne vain sinulla on ovikoodi?
Vierailija kirjoitti:
Ap voit yrittää ihan mitä vaan niin mies ei tuu kykenee ton enempään ja itse siinä rinnalla lopulta tulet vain vihaiseksi, koska kun mies torjuu sulle tärkeän asian, tulee hän samalla antaneeksi viestin että sinä et ole tärkeä.
Olen kokenut tämän, ihan sama vaikka itket ukko vaan istuu eleettä, eikä sano mitään, tai jos sanoo, niin sanoo en tiedä.
Lopulta olin vaan vihainen! Mitä teki mies, no häippäsi yhteisestä kodistamme mitään sanomatta ei oo 2kk edes lapsille soittanut. Ja mut leimaa narsistiksi sukulaisilleen !😡
Eli m u n neuvo varaa aika paripsykoterapiaan, ennenkuin ongelma j kasvaa niinku meillä. Haittaa siitä ei ole
Nyt ei ollut puhe siitä, mistä mies kieltäytyy puhumasta, vaan pelkästä käsieleestä.
Talk to the hand 'cause the face ain't listening. Aikamoinen bitch mies sulla. Ootko varma että se on hetero? Vai onko se vaikea aihe juuri hänen seksuaalinen suuntautumisensa?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan normaalia. Ylipäätään ihmettelen haluasi tulkita omista tavoistasi poikkeava "epänormaaliksi"
Ihmisillä on erilaisia tapoja ja elekieli ja kehon kieli vaihtelevat. Sulla on erilaiset eleet kuin miehelläsi tai vaikka naapurillasi. Joku elehtii paljon, toinen taas ei juurikaan.
ERI ASIA sitten on, jos miehellä on paljon ihan arkisiakin asioita, joista ei halua puhua. Semmoinen voi vaikeuttaa kanssakäymistä.
Mutta noin niinkuin rehellisesti sanottuna SINÄ vaikutat kommenttiesi perusteella ihmiseltä, jonka kanssa tulee myös esille aika lailla aiheita, joihin ei kauheasti haluaisi upota. Kuten nyt tuokin "ootko sä epänormaali, kun elehdit?" Mitä vitt.a siihen voi mies sanoa?
Määrittele normaali ja epänormaali! Onko sellaisia universaaleja ja ajasta ja kulttuuritaustasta riippumattomia sääntöjä jossakin salaisessa holvissa, jonne vain sinulla on ovikoodi?
Itse tiivistinkin ap:n yhteen sanaan ja se alkaa Koolla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olemme kokeilleet terapiaa. Mies kumosi kaiken sanomani, ei pidä paikkkaansa, ei pidä paikkaansa, tuota jankutti muutaman käynnin verran. Lopulta vetäjät kysyivät hyödymmekö me tästä, jolloin vastasin että emme ja tapaamiset loppuivat. Tämä tietenkin oli miehen mielestä minun syyni. Jatkoimme yhdessä kuitenkin, koska mies on eroa vastaan ja ei ainakaan helpolla suostuisi eroon, näin aika lievästi ilmaistuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole nimillä puhunut joten mistä tämä vihan/katkeruuden tunne kumpuaa?
Oletko kenties vihainen itsellesi sössittyä parisuhteesi taas sillä että et kykene tunteista/ongelmista keskustella? Suosittelen psykoterapiaa!Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Mitä sä lässytät. Kirjoitin, että toisten asioiden ruotiminen palstalla on kusipäistä touhua. Oletko vajukki, kun et ymmärtänyt, vai onko sinulla joku aivovaurio?
Sinkkumies
Ei siinä mitään vikaa ole kun se tehdään anonyymisti. Vähemmän levittelyä tämä on kuin jos puhuisi ystäville. Et toivottavasti kuitenkaan tarkoita, että parisuhdetta koskeviin asioihin ei koskaan saisi hakea perspektiiviä ulkopuolisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olemme kokeilleet terapiaa. Mies kumosi kaiken sanomani, ei pidä paikkkaansa, ei pidä paikkaansa, tuota jankutti muutaman käynnin verran. Lopulta vetäjät kysyivät hyödymmekö me tästä, jolloin vastasin että emme ja tapaamiset loppuivat. Tämä tietenkin oli miehen mielestä minun syyni. Jatkoimme yhdessä kuitenkin, koska mies on eroa vastaan ja ei ainakaan helpolla suostuisi eroon, näin aika lievästi ilmaistuna.
Mikset ole jättänyt sitä jo kauan sitten? Pakene kun vielä voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Itse olet. Mitä kerroin hänen asioistaan niinku omasta mielestäsi tässä julkisesti. Vai tarkoitatko sitä, ettei parisuhteessa ole tapana puhua mistään henkilökohtaisesta? Siksikö olet itse sinkku?
Luuletko sä, että mä tommoseen trollipelleen menen. Oletko sä itse yhyy... mä olen tommoisten h()rojen yläpuolella satoja kilometrejä.
Vierailija kirjoitti:
Missä esitin tämän kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiivistinkin ap:n yhteen sanaan ja se alkaa Koolla.
Sinkkumies
Mistä sä olet noin katkera? Ei ole sinkkuutesi ap:n syy.
Sinkkumies