Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatan olla lesbo mutta minulla on mies ja lapsi

Vierailija
11.04.2018 |

En tiedä, mistä tätä lähtisi purkamaan. Kenellekään ystävälleni en kehtaa asiasta puhua ja mieheni on viimeinen ihminen, jonka haluan tästä tietävän. Olen kuitenkin parin viime kuukauden ajan miettinyt, olenko oikeasti lesbo. Teini-iässä tulin asian kanssa jo kaapista uloskin, mutta noh, jostain syystä tuntui olevan ainakin silloin ihan mahdoton tehtävä löytää oman ikäistäni lesbotyttöä, joka ei olisi mielenterveysongelmainen tai jolle lesbous ("lesbous") ei olisi ollut vain osa jotain ihme kapinavaihetta tai erilaisuuden tavoittelua. Jos olisin löytänyt, en kovinkaan todennäköisesti olisi tässä nyt. Mutta niin minä vaan olen... Aloin sitten ehkä osittain epätoivoisuudesta ja varmasti osittain selkärangattomuudestakin tietyllä tapaa ajautumaan miesten kanssa parisuhteisiin. Olen aika yksinäinen ollut aina ja kun sitten olin hyviksi ystävikseni luulemiani miehiä menettänyt kokonaan elämästäni sen takia, etten halunnut viedä hommaa parisuhteeksi, niin aloin jossain kohtaa mennä vaan mukana (en ole ylpeä tästä). Kaikki päättyivät lopulta minun aloitteestani. En ole ikinä erityisesti hakenut parisuhdetta miehen kanssa enkä tajua, mikä hitto niitä on alunperinkään voinut vetää mun puoleeni niin paljon, koska eihän siinä ole mitään tolkkua. Yksinäisiä, 100 % heteroja naisia on maailma pullollaan. Sinkkuna en ole ollut kuin viimeksi yläkouluiässä, mikä ei ehkä ole ainakaan auttanut aidon identiteetin löytymistä.

No mutta siis joka tapauksessa olen tällä hetkellä yhdessä miehen kanssa ja meillä on lapsi, ja jostain ihme syystä tämä asia on viime kuukausien aikana alkanut vaivaamaan mua ihan toden teolla. Välitän miehestäni, mutta en kuitenkaan ehkä ihan rakasta sillä tavalla kuin miestään kuuluisi rakastaa. En ole toisaalta oikein ikinä tuntenut mitään ihmeellisiä rakkauden tunteita miehiä kohtaan, joten siinä ei siinä mielessä ole mitään poikkeuksellisen hälyttävää. Mulla ei varsinaisesti ole edes mitään erotoiveita ainakaan tällä hetkellä. Meillä menee kaikki ihan kivasti, mutta tuntuu pahalta valehdella, kun mieheni yrittää kysellä, miksi olen muuttunut niin oudoksi ja etäiseksi. Musta on jo pitkään tuntunut, että jotain puuttuu. En vain tiedä yhtään, kumpi on syy ja kumpi seuraus. Ajattelenko, että olisin jotenkin maagisesti onnellisempi naisen kanssa, ja on vaan niin helvetin vaikea olla vain tyytyväinen, kun asiat on hyvin, vai yrittääkö se tunne viestiä minulle, että olen ihan oikeasti väärässä parisuhteessa.

Nyt kun olen saanut elämäntarinani ja jonkin verran näitä sekavia ajatuksiani tähän vuodatettua, niin kysyn teiltä, rakkaat av-palstalaiset, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Pitäisikö tästä puhua, kenelle? Onko kenelläkään mitään järkeviä ajatuksia tilanteesta tai selitystä sille, miksi nyt yhtäkkiä monen vuoden jälkeen en saa tätä asiaa päästäni? Toivoisin asiallisia ja järkeviä vastauksia, vaikkei tämä ehkä ole kaikkein otollisin alusta niitä saavuttaa. En vain uskalla puhua tästä asiasta ollenkaan oikeassa elämässä, koska jos tämä olisikin jotain ohimenevää, niin olisin tuhonnut koko rakentamani elämän aivan turhaan.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen huomaamme homorummutuksen tuloksen aloittajassa. Juuri priden aikaan ap yhtäkkiä kuvittelee olevansa lesbo. Aloitus on pride ihmisten satukynästä. Aloittajalla on kuulemma lapsi ja mies. No nyt sitten yritetään valkoinen kääntää mustaksi ja saada ihmiset uskomaan, että olisi hyvä hylätä perheensä ja ruveta olemaan oman sukupuolensa kanssa. Saatanallinen agenda näissä takana. Huomatkaa kuinka lesbous saa positiivisia kommentteja. Jos ap olisi sanonut olevansa mies ja haluavansa miestä, olisit aloitus tuomittu hyvin jyrkästi.

Vierailija
62/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa paikassa. Kaappilesbot kokoontuu tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tutkituttamassa pääsi, vähän vaikuttaa siltä että mielenterveysvikaa sinussakin.

Vierailija
64/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on mainostamista ja aiheuttaa juuri tällaista ihmisissä. Laissa ehdotetaan että jos näihin touhuihin on erehtynyt ei saisi saada edes apua halutessaan, apua palaamisessa heteroelämään.

Se katsottaisiin lainvastaiseksi eheyttämiseksi. Pride liike on vaarallinen ja tuhoaa monen perheenkin.

Vierailija
65/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha aloitus, vuodelta 2018, mutta todella kiinnostava. Olisikin kiva tietää mitä ap:lle kuuluu nyt, niin mielenkiintoisia olivat pohdinnat.

Vierailija
66/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen huomaamme homorummutuksen tuloksen aloittajassa. Juuri priden aikaan ap yhtäkkiä kuvittelee olevansa lesbo. Aloitus on pride ihmisten satukynästä. Aloittajalla on kuulemma lapsi ja mies. No nyt sitten yritetään valkoinen kääntää mustaksi ja saada ihmiset uskomaan, että olisi hyvä hylätä perheensä ja ruveta olemaan oman sukupuolensa kanssa. Saatanallinen agenda näissä takana. Huomatkaa kuinka lesbous saa positiivisia kommentteja. Jos ap olisi sanonut olevansa mies ja haluavansa miestä, olisit aloitus tuomittu hyvin jyrkästi.

Aloitus on vuodelta 2018, älä nyt mitään pridejä tähän sekoita jos vouhotukseltasi ehdit.

Vierailija
67/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä lesbo ole jos olet onnistunut lapsen tekemään miehen kanssa. Lesbo ei voi kiihottua miehen kanssa.

No ei siihen lapsen saamiseen naisen kiihottumista tarvita :D

Vierailija
68/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomuksessa mietityttää, ettet kuvaa rakastuneesi naisiinkaan. Miten vain nuorena "etsit" naispuolisoa ja sitten ajauduit suhteisiin miesten kanssa? Voi niin käydä mutta etkö voi etsiä sopivaa puolisoa jo nyt?

Onko sinulla ollut naispuolisia ystäviä? Viihdytkö naisten kanssa arjessa? Tietysti joku puoliso voi löytyä vain romanttisiin tarkoituksiin ja niin ehkä monella käy, oli suuntautuminen mikä tahansa, mutta olisitko tyytyväinen?

Onkohan esim. Saara Aallolla ollut naispuolisia ystäviä vai halusiko vaan yhden puolisoksi?

Vierailija
69/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiihkoltasi kykenet, katso sitten aloituksen päivämäärää: 11.4.2018.

Vierailija
70/70 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. 

Olen mies.  Haluaisitte, että poistun. 

Ajattelin priden kunniaksi kertoa tarinani.

Olen 47 - vuotias mies. Aina tyttöjen /naisten suosiossa.

Tapasin  taannoin miehen, johon olen hyvin ihastunut romanttisesti. Siis todella coolin ja älykkään. 

Suurin ongelma tulee juuri tuossa typerassä seksissä. Haluaisin hänen kanssaan vain pussailla ja kävellä käsi kädessä ja olla romanttinen.

Mutta  - Minä pidän Naisista. Punahiuksisista, lyhyistä, kaljuista, silmälaseista, hameista...

Minä vaan pidän naisista, enkä usko, että tämä " kaverini " kauaa katselisi a - seksuksaalista romanttista suhdetta. 

Kaikenlaista sitä kokeekin.

Ville Valolla taisi olla samantyylinen kertomus. Oli Bam Margeran ystävä ja Bam antoi sormuksen, jota Ville kantoi vasemmassa nimettömässä, kun siihen sormus sopi. Kommentoi että voisi mennä platoniseen avioliittoon, jos jenkeissä sellainen olisi, vitsaillen että Bam on rikas. Silti kertoi myös usein etsivänsä Juuliaansa Helsingin rockyössä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme