Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän kuin mummo

Vierailija
11.04.2018 |

Aiemmasta avauksesta siitä että mies on pappaantunut; itse elän kuin mummo ja olen täysin tyytyväinen elämääni. Olen alle 30v perheetön eikä urakaan erityisesti motivoi. Tykkään arjestani ja nautin joka päivästä. Huomaan kyllä, että elämäntyylini pelottaa joitakin ja joku on jopa sanonut, että vaikutan kuolleelta, yksikin mies suositteli luostarielämää. Itse tunnen olevani enemmän elossa kuin koskaan, kun en kulje kuin robotti saavutuksesta toiseen vaan nautin arkielämänkin pienistä iloista ja kärsimyksistä. Jos kuolisin nyt, voisin sanoa eläneeni sellaista elämää, mistä oikeasti nautin, sen sijaan että jahtaan tavoitteita joita yhteiskunta ja sosiaalinen paine on minulle asettanut. Pappuus ja mummous kunniaan!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkihuivi päähän ja rintarossi rintaan!

Moni meistä elää kissan kanssa kuin mummo.

Vierailija
2/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin YouTubesta ohjetta villasukan parsintaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et käy töissä?

Vierailija
4/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Vierailija
5/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, viihdyn parhaiten kotona kissojen kanssa. Ura tai rahan tienaaminen ei ole minulle tärkeää. Kunnianhimo ei kuulu sanavarastooni.

Vierailija
6/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työttömiä?

Vierailija
7/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsisko🌸😍

Vierailija
8/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen elokuva pauhaa taustalla kun juon päiväkahvit🙂 suorittakaa te muut😗

Vierailija
9/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ärsyttää muita ihmisiä ja on ihan ymmärrettävää. He yrittävät saavuttaa arvostusta ja menestystä esim. urallaan ja sinä koko elämälläsi osoitat, ettet ihaile heitä ;)

Nykyisin kovin harva uskaltaa sanoa ääneen esim. "palkka on tärkeä asia", töihin pitäisi sitoutua kuin parisuhteeseen. Alistavaan sellaiseen..

Vierailija
10/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha rintamamiestalo, jossa narisevat lautalattiat ja nurkista vetää niin että saa käyttää villasukkia ympäri vuoden.

Räsymatot lattialla ja pelargoniat ikkunalla. Puuhella ja keinutuoli.

Siinäpä mun mummoidylli. Ei ole tuota taloa vielä.

Vierailija
11/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on mummoilla, kun tuet juoksee.

Vierailija
12/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli siis työtön.

Vierailija
13/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja tiedoksi erinäisillä "oletko elätti"-tyypeille. Käyn töissä, mutta en urasuuntautuneesti. En ole kiinnostunut paiskimaan ekstrapaljon hommia saadakseni lisää liksaa ja paremman tittelin, olen ihan tyytyväinen tähän työhön joka ei seuraa kotiin Vaikka palkka ei ole suuren suuri, pärjään sillä olen onnellinen vaatimattomammassa elämäntyylissä.

Vierailija
14/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä tarvitse tehdä, jos ei halua. Nykyinen kulutusvaihe maailmassa kestää vain hetkisen, sitten romahtaa luonnon vuoksi ja palataan taas perusasioiden äärelle pakon sanelemana.

Vierailija
15/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on mummoilla, kun tuet juoksee.

Jos sinua noin harmittaa niin voithan itse ryhtyä työttömäksi, mitä ap ei edes sanonut olevansa.

Vierailija
16/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja tiedoksi erinäisillä "oletko elätti"-tyypeille. Käyn töissä, mutta en urasuuntautuneesti. En ole kiinnostunut paiskimaan ekstrapaljon hommia saadakseni lisää liksaa ja paremman tittelin, olen ihan tyytyväinen tähän työhön joka ei seuraa kotiin Vaikka palkka ei ole suuren suuri, pärjään sillä olen onnellinen vaatimattomammassa elämäntyylissä.

Arvojen mukaan eläminen onkin tärkeintä. Ei täytyy -juttujen mukaan eläminen.

Vierailija
17/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, viihdyn parhaiten kotona kissojen kanssa. Ura tai rahan tienaaminen ei ole minulle tärkeää. Kunnianhimo ei kuulu sanavarastooni.

Mulla sama juttu. Päivät töissä ja illat salin jälkeen kissojen kanssa sukkaa kutomassa. Kadulla vislaaville miehille nakkelen niskojani. Mihinkään tindereihin ei mennä, en kaipaa kotiin urheiluselostuksen huudattajia.

Vierailija
18/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelysauvoilla on kiva viilettää menemään ja jalkaan laitan icebugit.

Kotona laitan pullataikinan nousemaan ja istun tekemään ristisanoja.

Lehdet käyn lukemassa kirjaston lehtienlukusalissa eläkeläisten seurana.

Laulan kuorossa ja pidän käsitöistä.

Vierailija
19/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Päivät töissä ja illat salin jälkeen kissojen kanssa sukkaa kutomassa. Kadulla vislaaville miehille nakkelen niskojani. Mihinkään tindereihin ei mennä, en kaipaa kotiin urheiluselostuksen huudattajia.

Monelta sulla alkaa työt?

Vierailija
20/25 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaikki ovet avoinna!! T. 3 lapsen tytön kotiäiti jolla tukiverkosto 800km päässä ja mies 3 vuorotyössä. Mitään ei voi IKINÄ tehdä, syön syön ja syön, ainoa ilo jota voi tehdä rauhassa lasten ollessa koko ajan läsnä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi