Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 3-kymppinen nettideittisivustoja käyttävä nainen, paljonko olet valmis joustamaan profiilissasi ilmoitetusta ikähaarukasta?

Vierailija
10.04.2018 |

Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!

Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 43 vee, olen ihan kuin sinä: 52-vuotias, mutta usein kehuttu ikäistäni 10 vuotta nuoremman näköiseksi.

Mites olisi? Jousta vähän ja heittäydy, mennään treffeille. Raskautumistakaan ei tarvitse enää pelätä tässä iässä.

Vierailija
22/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kuinka paljon vaan, mutta käytännössä en kuitenkaan ihan hirveästi. Olen muutamaa vanhempaa miestä tapaillut ja jokainen heistä on kohdellut minua kuin lasta; johdatellut, manipuloinut, ohjaillut, käyttänyt hyväkseen. Huolehtinut ja holhonnut, sulkeutuen omaan norsunluutorniinsa kun on kokenut niin paljon kaikkea mistä en mitään voisi ymmärtää. Ei riitä että on samat harrastukset, haluan tulla kohdatuksi tasavertaisena ihmisenä ja kykenevänä hallitsemaan itse itseni ja elämäni. Ikäero tekee tästä todella hankalaa - paitsi sitten kun se alkaa olla niin suuri että vanhempikin osapuoli ymmärtää miten suuri lahja erilainen perspektiivi ja maailmankatsomus voi olla. Usein tällaiset miehet lähestyvät valitettavasti jo pappaikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja haen 1-3 vuotta vanhempaa. Kaikki poikaystävät ovat olleet vuoden tai pari vanhempia. En todellakaan halua tutustua 10 vuotta vanhempaan mieheen :D 35v on jo ihan ulkona kriteereistä ja on yleensä jo perheellinen. Omituinen kysymys...

Vierailija
24/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaksivitonen haluaisi kumppanikseen keski-ikäistä äijää, kun niitä samat mielenkiinnon aiheet jakavia löytyy nuoremmissakin? Ehkä uusperhekin tulisi riesaksi. 

Ja miksi yli nelikymppiset miehet tajua, että ovat VANHOJA. Ikääntyminen on oikeasti tapahtuva asia, eikä "vain numero".

Vierailija
25/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kaksivitonen haluaisi kumppanikseen keski-ikäistä äijää, kun niitä samat mielenkiinnon aiheet jakavia löytyy nuoremmissakin? Ehkä uusperhekin tulisi riesaksi. 

Ja miksi yli nelikymppiset miehet tajua, että ovat VANHOJA. Ikääntyminen on oikeasti tapahtuva asia, eikä "vain numero".

Nuo on muuten huvittavia nuo vanhemmat miehet jotka toistelee, että "ikä on vain numeroita". Lähes poikkeuksetta tuota fraasia hokevien mielestä se ikä on vain numeroita tasan niin kauan kuin nainen on nuorempi, toiseen suuntaan se yllättäen toimikaan. :D 

Vierailija
26/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä monille ukoille tulee joku ihme ikäkriisi. Nuoruutta itselle haetaan nuoremmista naisista. Menee vaan siinä mielessä pieleen, että nuoren naisen rinnalla mies vasta näyttääkin vanhalta käppänältä. Eli kun nuori nainen laittaa treffi-ilmoituksen, sitä katsoo hirveä liuta nuoruuskiimaisia nelikymppisiä käppänöitä, joista jokainen luulee olevansa jotenkin erityisen nuorekas ja mahtava. Ikäraja on syystä!

Vierailija
27/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustot on jo laskettu mukaan siihen ikähaarukkaan eli rajat pitää. Antamassasi esimerkissä yläraja oli jo 10 v enemmän kuin naisen ikä. Itse en ehkä katsoisi edes tuon haarukan yläpäässä olevia tyyppiä kuin hyvin hyvin poikkeuksellisessa tapauksessa.

Vierailija
28/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoruutensa kukoistuksessa oleva nainen haluaisi deittailla isänsä ikäistä miestä. Yök, pervoa.

Voi kuule kulta pieni monet nuoret naiset oikein kilpailevat siitä kuka saa komeimman ja vireimmän hopeaketun napattua itselleen.

Vierailija
29/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoruutensa kukoistuksessa oleva nainen haluaisi deittailla isänsä ikäistä miestä. Yök, pervoa.

Voi kuule kulta pieni monet nuoret naiset oikein kilpailevat siitä kuka saa komeimman ja vireimmän hopeaketun napattua itselleen.

Reppana. Mene äitisi kyökkiin peräkammaristasi, mamma pihauttaa sumpit.

Vierailija
30/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule pappa rakas, havittele sitten näitä nuoria naisia jotka sinusta "oikein kilpailevat" (:D) äläkä niitä jotka ovat selkeästi rajanneet sinut ikähaarukkansa ulkopuolelle. 

Vierailija
31/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-v mies ja valehtelen iäkseni 32v. Kukaan ei koskaan kyseenalaistanut. Nytkin minulla on 17-v ja 18-v tyttöystävät menossa.

Vierailija
32/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!

Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?

Onko oma ikähaarukkasi 25-61 ja olisit oikeasti valmis tapailemaan myös 61-vuotiasta? ... Niin arvelinkin.

Juu, en ikinä edes vastaisi yli 10 vuotta vanhemmalle miehelle, todellinen ikärajani on aina ollut +/- 10 % omasta iästäni.

Vierailija
33/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 27-vuotias ja jos hakisin seuraa, olisi ikähaarukka 20-28-vuotiaissa miehissä. Alaspäin voisin joustaa kaksi vuotta, mutta ylöspäin en ollenkaan.

Vierailija
34/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa deittaa isänsä ikäisiä ruttunaamoja, mutta useimmat eivät.

Vierailija
35/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi joustaa?Jos kelpaa vanhempi kin niin silloin se ilmoitetaan profiilissa.

Vierailija
36/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä ketuilla, kenellä on varaa tehdä sietämisestään vaivan arvoista esimerkiksi materiaalisella hyvällä, nostamalla alemman sosiaalisen luokan prinsessoja ansaitsemiinsa linnoihin ja ketkä ymmärtävät että suhde on antamista ja saamista, saattaa jotain mahdollisuuksia ollakin. Niihin rahan perässä juokseviin pintaliitäjiin siis.

Vierailija
37/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä ketuilla, kenellä on varaa tehdä sietämisestään vaivan arvoista esimerkiksi materiaalisella hyvällä, nostamalla alemman sosiaalisen luokan prinsessoja ansaitsemiinsa linnoihin ja ketkä ymmärtävät että suhde on antamista ja saamista, saattaa jotain mahdollisuuksia ollakin. Niihin rahan perässä juokseviin pintaliitäjiin siis.

Kyllä, mutta tämä ei ole suhde, tämä on kaupankäyntiä. Hu@raamista. Sama inho naisella on aina taustalla vaariin. Ja vaari on vaari vaikka voissa paistaisi: ruma ja rupsahtanut.

Vierailija
38/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fact or Fiction: Male Skin Ages Slower than Female Skin

This is a fact...research shows that female skin actually ages faster than male skin. Male and female skin is the same until puberty. After puberty, skin starts to deviate structurally and chemically for both due to sex hormones. Lucky for men, their skin ages slower than women. But why is that? Men have about 20% thicker skin and produce more collagen. The rate of collagen loss is the same for men and women. However, women start off with thinner skin to begin with, so their collagen loss is larger and more noticeable.

According to DermRF.com, researchers who published their study in the peer-reviewed journal Optics Letters, discovered that women’s skin ages faster than men’s using laser imaging to examine and measure the amount of damage from sun exposure and aging on skin. The culprit of this accelerated aging? Collagen production declines with age in both sexes, but women lose it more rapidly than men. When collagen weakens, your skin loses its firmness, resulting in wrinkles, creases, and sagginess.

Vierailija
39/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-v mies ja valehtelen iäkseni 32v. Kukaan ei koskaan kyseenalaistanut. Nytkin minulla on 17-v ja 18-v tyttöystävät menossa.

Sellaiset päiväunet siellä. 😁😁😁

Vierailija
40/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin ääneen tälle infantiilille voimafantaisialle :DDD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme