Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko yhtään järkevää ja hyvää miestä?

Vierailija
10.04.2018 |

Sinkkumies kyselee

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki <3

Vierailija
2/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en tunne myöskään yhtäkään fiksua tai hyvää naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehet järkeviä monetkin, itsekkyys on vain se mikä ehkä eniten nousee pintaan jos tuota omaa ajattelee. Mutta hyvä ja järkevä monessa asiassa kyllä ;).

Vierailija
4/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni.

Sen suoraselkäisempää, fiksumpaa ja jalat maassa olevaa, kiltimpää mutta jämerää ja huomaavaisempaa miestä saa hakea.

Vierailija
5/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Omani. Mukava, älykäs ja luotettava. Ainoa vika on tietyissä tilanteissa esiin puskeva jääräpäisyys. Myös poikani ovat järkeviä ja hyviä nuoria miehiä

Vierailija
6/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita.

Vierailija
7/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani miehistä on hyviä ja järkeviä. Huonoja tunnen vain muutaman plus sitten osa palstalla esiintyvistä trolleista, jotka antavat itsestään älyttömän ja huonon kuvan. Toivottavasti ovat IRL järkeviä ja mukavia.

Vierailija
8/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järkee vai ei kirjoitti:

Onhan miehet järkeviä monetkin, itsekkyys on vain se mikä ehkä eniten nousee pintaan jos tuota omaa ajattelee. Mutta hyvä ja järkevä monessa asiassa kyllä ;).

Voiko itsekäs mies olla hyvä...tai no, jos kriteeriksi riittää, "ei juo eikä lyö"... Itsekkäät ihmiset ovat harvoin myös järkeviä, siis pragmaattisella tavalla...

Vierailija
9/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ja sinkkumiesä voin lohduttaa, etteivät he kaikki oe esimerkiksi heteroita (, vaikkakin enemmistö) joten sinkkumies voi löytää ja kohdata juuri minun(kin) tuntemani sinkkumiehen ja saada heistä jostain itselleen hyvän ja järkevän kumppanin itselleen; jos vain häneen pätee samanatapainen luonnehdinta e. on myös itse muiden muassa järkevä . Etua on myös jos pitää myös urheilemisesta ja on "henkisesti kunnossa" eli ymmärtää ainakin hieman kulttuuria ja pitää matkustamisesta.

Vierailija
10/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy etsiä vaan enemmän!½

Vierailija
11/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni vaivaa eniten miesten ongelmien kohdalla syvällinen kypsymättömyys sillä olen kärsinyt siitä eniten. olen hyvin vaikuttunut henkisesti kypsistä miehistä

Vierailija
12/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseäni vaivaa eniten miesten ongelmien kohdalla syvällinen kypsymättömyys sillä olen kärsinyt siitä eniten. olen hyvin vaikuttunut henkisesti kypsistä miehistä

ja itse asiassa kun avautumaan rupesin ja otsikossa siihen mahdollisuus annetaan minulla on aika jopa kieroitunut käsitys miehistä omien kokemusteni pohjalta. siksi useimmat päivittäin tapaamani miehet tekevät minuun erittäin hyvän vaikutuksen kun olen nähnyt sitä pahuutta ihan tarpeeksi.

Vierailija
13/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. itseni

Vierailija
14/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy etsiä vaan enemmän!½

Näin on. En ole tyytymässä tähän asiantilaan. Olen syrjäytynyt ihminen, joka on tekemisissä aika harvan kanssa. Näin sivumennen sanoen en itsekään pidä itseäni kovin järkevänä.

Ehkä järkeviä ihmisiä on. Otantani on aika pieni. Maailmassa on kannibaaleja, joten miksei olisi järkeviä ihmisiä.

Vierailija
15/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä oteta järjen takia vaan ihan muun asian takia. Mutta koosta on siinäkin kyse.

Vierailija
16/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Useamman sellaisen kanssa olen seurustellutkin. Nykyinen mies on hänkin sekä hyvä että järkevä. Ei kuitenkaan niin järkevä että tylsäksi kävisi! ;)

Vierailija
17/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia, mutta valitettavasti he ovat jo varattuja ja perheellisiä.

SinkkuN40

Vierailija
18/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mutta sillä on jo miesystävä.

Vierailija
19/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vävyni on järkevä ja hyvä mies. Kestää tytärtäni.

Vierailija
20/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi