Tunnetteko yhtään järkevää ja hyvää miestä?
Kommentit (38)
Tunnen moniakin. Niitä on sukulaisissa kavereissa ja työkavereissa. Valitettavasti itsellä ei sellaista ole.
Suurin osa miehistä on fiksuja ja järkeviä. Mieheni, veljeni, kaverin mies, monet työkaverit esimerkiksi kuuluvat tähän kategoriaan.
Miehet on kusipäisiä makrilli munia.
Vaikka kuinka monta! Oma mieheni, isäni, kaksi veljeäni ja siskon mies nyt vaikka esimerkiksi.
Kyllä.
Hän on hyvä ystäväni eikä ole suomalainen.
Järkevyys ja hyvyys ovat sellaisia ilmiöitä, joita tapahtuu miehissä vain satunnaisesti ja ilmiöiden kestoajat sekä ilmenemistiheys vaihtelevat. Usein kyseessä on lisäksi kangastus tai jopa valheellisesti luotu illuusio.
Juu. Pokasin sen pois kuleksimasta. Samalla jääkaapilla jo 13 vuotta.
Tunnen, Cunnilingus Tienpää. Siinä on kunnollinen, perinteinen saarnamies.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä oteta järjen takia vaan ihan muun asian takia. Mutta koosta on siinäkin kyse.
Lompakon paksuus?
Tunnen. Ne ei naisia tunnu kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta en tunne myöskään yhtäkään fiksua tai hyvää naista.
Minäkään en keksi ainuttakaan fiksua ja hyvää naista. Ja koska naisilla ei ole minulle myöskään mitään seksuaalista merkitystä, en olekaan heidän kanssaan tekemisissä muuta kuin ihan pakolliset. Miehissä taas ihan sama ovatko fiksuja ja hyviä, kunhan ovat hyvän näköisiä ja saan heidät kiedottua pikkusormeni ympärille. Yksi nuoruuden virhevalinta minulle on jäänyt "kotiin" roikkumaan, mutta annan sen roikkua siellä ja nautin paremman näköisistä ja käsiteltävämmistä muualla.
Tunnen. Oma mieheni. Just nyt ikävä kun on poissa.
Järkevä ja arvostaa minun kiltteyttäni ja lempeyttä. Ei käytä hyväksi eikä ilkeileile. Ja sanoo sydämestään ihania asioita, koska rakastaa. Hänelle olen haluttavin.
Mieheni sanoo aina, että rakastaa hväntahtoisuuttani. Tänään ikävöin häntä. Hän osaa piristää. Voi kun nämä työjutut olisi kohta ohi! Mietin juuri, että mun mies ei koskaan ilkeile mulle, kuten työkaverit. Hän on paras mies mulle. Tehnyt korjausliikkeitä mitä tarvitaan.
Kiitollinen.
Kyllä ja enemmän kuin vastaavia naisia.
Tunnen. Valitettavasti hän on kovin yksinäinen. Lapsensa ovat vielä niin pieniä, ettei kelpaa naisille, vaikka muuten olisi niin hieno mies. Sääli, että tuli kiltteyttään exänsä polkemaksi. Tuntuisi kyllä oppineen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Hän on hyvä ystäväni eikä ole suomalainen.
Minkä maalainen?
Omani kuuluu tuohon joukkoon ja joitakin muitakin tunnen.