Miksi hihattomuus ja riemunkirjavat pellevaatteet on syötetty vain naisille?
Miksi emme joudu koskaan törmäämään mieheen, joka lukee esim uutisia hihattomassa topissa tai kukallisessa viittä eri väriä kirkuvassa paidassa jossa metrin aukko pääntienä.
Voisiko joku trendiguru kertoa, miksi esim. minun on hyvin vaikea naisena löytää yksiväristä tummaa paitaa, jossa ei ole hehtaarin kaula-aukko, vaan ihan normaali kaula-aukko ja joka ei hehku pelleväreissä ja kuosissa.
Vaikka olen nainen, en tietääkseni ole töissä sirkuksessa.
Onko liikaa vaadittu saada tavallisia yksivärisiä paitoja sinne kauppaan, perkele, niiden tantta- tai hutsutoppien tilalle. En halua edustaa kumpaakaan tyyliä.
Kommentit (37)
Ja miksi jos nettikaupassa myydään kerrankin yksiväristä suht normaalin näköstä t-paitaa, niin se myydään kahden paketissa, ja se toinen t-paita on juuri sellanen sekasikiöpaita, värikäs täynnä kiemuraa, kukkaa, perhosta ja ties mitä vänkyrää täynnä. Miksi ei voida myyda kaksi yksiväristä ihan samanväristä jopa paitaa. Tai edes yksivärisiä molemmat, eikä toinen sitten ihan eri värimaailmasta kuin toinen. Jos toinen on musta, niin olisi toinen tummansininen edes eikä mikään pinkki.
Cellbessillä ainakin monesti myydään kahden paketeissa.
Kyllä mä olen nähnyt nimenomaan niitä tummia peruspaitoja kaikkein eniten. Niitä on joka paikassa.
Puhutte asiaa naiset! Mun rahat säästyy, kun kaupoissa ei ole ostettavaa. Vartalo on ok, vaatteet ei. Maksukykyä tässä iässä on, mutta vaatteet tehdään katuh***ille.
N50
Suosittelen Cos-merkin nettikauppaa tai putiikkia. Eleettömiä, minimalistisia vaatteita suht hyvässä laadussa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Cos-merkin nettikauppaa tai putiikkia. Eleettömiä, minimalistisia vaatteita suht hyvässä laadussa.
Komppaan tätä. Jos haluaa eleettömiä ja tyylikkäitä perusvaatteita, ei kannata shoppailla samoissa halpispintamuotiketjuissa kuin teinit. Myös esim. Filippa K:lta löytyy AP:n kuvailemia simppeleitä tuotteita, joissa laatu ja kestävyys on yleensä kohdallaan.
Kiitos vinkeistä, täytyy kurkkailla neuvomienne puljujen vaatteita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen nähnyt nimenomaan niitä tummia peruspaitoja kaikkein eniten. Niitä on joka paikassa.
Vi niin, Joopa joo. Miesten puolella, kyllä.
Hihattomuus on levinnyt kuin tauti. Niitä on kaupat pullollaan, mutta valitettavasti myös lukemattomien naisten päällä. Säätilasta, käsivarsien ulkonäöstä, tilaisuudesta tai asukokonaisuudesta riippumatta. Tyylittömyys huipussaan ja vain Suomessa. Mikä niissä teitä naisia oikein viehättää? Ainakaan eivät ole hyvän näköisiä.
Olen harkinnut ostavani paidat miesten osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Hihattomuus on levinnyt kuin tauti. Niitä on kaupat pullollaan, mutta valitettavasti myös lukemattomien naisten päällä. Säätilasta, käsivarsien ulkonäöstä, tilaisuudesta tai asukokonaisuudesta riippumatta. Tyylittömyys huipussaan ja vain Suomessa. Mikä niissä teitä naisia oikein viehättää? Ainakaan eivät ole hyvän näköisiä.
Niinpä. Mauton vaatekappale. Tulee mieleen viirtaako sellasella ihmisellä oikeesti päästä, joka ei osaa pukea hihallista paitaa ihmisten ilmoille. Noitahan näkee nykyään tosiaan kesät talvet ja ihan virallisista tilaisuuksista vähemmän virallisiin. Mutta tietysti vain naisilla.
Miettikääpä kun sama joukko miehiä kekkaloisi hihattomissa televisiossa ja IRLissä, niin tulee vähän perspektiiviä miten hölmöltä se vaatekappale näyttää.
Multa lähtee ruokahalukin, jos vastapäätä istuu joku hihattomassa, En halua katsella kenenkään käsivarsia, niissä ei ole mitään katseltavaa. Tulee mieleen lauantaimakkarapötköt.
Ostaisin kaikki paidat miesten puolelta, mutta kun on isot tissit ja pienet hartiat, niin vaikea löytää sopivaa siltä puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut ostavani paidat miesten osastolta.
Samoin ja olen ostanutkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Neuletta en sieltä ainakaan toista kertaa osta, niin nopeasti meni huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mauton vaatekappale. Tulee mieleen viirtaako sellasella ihmisellä oikeesti päästä, joka ei osaa pukea hihallista paitaa ihmisten ilmoille. Noitahan näkee nykyään tosiaan kesät talvet ja ihan virallisista tilaisuuksista vähemmän virallisiin. Mutta tietysti vain naisilla.
Miettikääpä kun sama joukko miehiä kekkaloisi hihattomissa televisiossa ja IRLissä, niin tulee vähän perspektiiviä miten hölmöltä se vaatekappale näyttää.Multa lähtee ruokahalukin, jos vastapäätä istuu joku hihattomassa, En halua katsella kenenkään käsivarsia, niissä ei ole mitään katseltavaa. Tulee mieleen lauantaimakkarapötköt.
Niin no kyllähän mies naisten mekko tai hame päälläkin näyttäisi naurettavalta. Minusta nätit hihattomat vaatteet naisilla on kivoja. En näe mitään epäsiistiä vaikkapa tällaisessa:
http://www.mallas-matti.fi/craghoppers-optic-valkoinen-combo-esta-hihat…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä kun sama joukko miehiä kekkaloisi hihattomissa televisiossa ja IRLissä, niin tulee vähän perspektiiviä miten hölmöltä se vaatekappale näyttää.Multa lähtee ruokahalukin, jos vastapäätä istuu joku hihattomassa, En halua katsella kenenkään käsivarsia, niissä ei ole mitään katseltavaa. Tulee mieleen lauantaimakkarapötköt.
Kuvittele miten tyhmältä mies näyttäisi mekossa. Siinä saa vähän perspektiiviä siihen miten tyhmältä mekot näyttävät. *ironiaa*
Sehän ei kuulu sulle pskan vertaa miten toinen pukeutuu, vaikka sua miten ällöttäisi. Vttu mä inhoan kaikkia ihmispskoja.
monesti oon ihmetellyt samaa itsekin. mitä sieniä ne suunnittelijat syö.