Miksi miehet niin usein ulisevat naisettomuudestaan, vaikka hekin torjuvat osan naisista?
Sekä naisissa että miehissä on ryhmät ei-haluttuja yksilöitä. Tunnen sinkkumiehiä, jotka ovat torjuneet näitä naisia (yksinkertaisuuden, pitkäaikaissairauden, päihdeongelman jne.) takia, mutta jotka ulisevat siitä huolimatta, että ovat vastoin omaa valintaansa sinkkuja. Aivan kuin nuo naiset olisivat ilmaa. Eivätkö he muista, että ovat itsekin oikeasti torjujia?
Sekä naisissa että miehissä on torjujia ja sekä naisissa että miehissä on yleisesti ei-haluttuja yksilöitä. Mutta vain naiset tunnustavat rehellisesti, että ovat torjuneet sopimattomia miehiä. Miehet ovat yhtälailla syyllistyneet torjumiseen, mutta eivät tunnusta sitä.
Kommentit (78)
Se jatkuva ulina voi olla yksi syy, miksi on sinkku.
Ap tietää paremmin kuin miehet itse ovatko he torjuneet naisia vai eivät. Että sellainen besserwisser-ketju sitten taas. :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:tako tarkoitat?
Kun tarvitsee litran maitoa ei kannata ostaa koko lehmää.
Miehet eivät tunnista tätä, koska käsite ”nainen” tarkoittaa monille alle 28v missityyppiä. Sitten ulistaan, jos tätä ei saa.
Miesten pitäisi olla nirsompia. Miehet hyväksyy liian matalatasoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:tako tarkoitat?
Ihan ketä vaan, kuka valittaa ettei saa naista tai ei saa miestä. Se jo karkottaa monet.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tunnista tätä, koska käsite ”nainen” tarkoittaa monille alle 28v missityyppiä. Sitten ulistaan, jos tätä ei saa.
Tuo jos mikä on ulinaa. Et ilmeisesti näe malkaa silmässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ap tietää paremmin kuin miehet itse ovatko he torjuneet naisia vai eivät. Että sellainen besserwisser-ketju sitten taas. :D
Kyse on muutamasta miespuolisesta kaveristani. He eivät muista torjuneensa naisia. Minä olen naispuolinen sinkku ja olen torjunut miehiä sekä tunnustan sen. Miespuoliset kaverini pitävät minua vapaaehtoisesti sinkkuna, mutta itseään tahattomasti sinkkuina, vaikka tilanne tismalleen sama. Kyse on kaksinaismoralismista.
ap.
Ihan varmasti on miehiä, jotka ulisevat naisettomuutta samaan aikaan kun antavat pakkeja mielestään ei-toivotuille naisille ja aivan varmasti on myös naisia, jotka tekevät samaa. Sitä voi asiasta huomauttaa asianosaiselle tilaisuuden tullen, jos haluaa, mutta yleistämään ei kannata alkaa. Suurin osa sekä miehistä että naisista lienee ihan realismissa kiinni näiden asioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on muutamasta miespuolisesta kaveristani. He eivät muista torjuneensa naisia. Minä olen naispuolinen sinkku ja olen torjunut miehiä sekä tunnustan sen. Miespuoliset kaverini pitävät minua vapaaehtoisesti sinkkuna, mutta itseään tahattomasti sinkkuina, vaikka tilanne tismalleen sama. Kyse on kaksinaismoralismista.
ap.
Ja ne naiset oli jotain 100kg ryhävalaita??
Se nyt vaan on niin, että noille heikoimmillekin miehille pitäisi löytyä se hoikka max. 30v. kauniskasvoinen tytteli...
naiset rehellisempiä kirjoitti:
Sekä naisissa että miehissä on ryhmät ei-haluttuja yksilöitä. Tunnen sinkkumiehiä, jotka ovat torjuneet näitä naisia (yksinkertaisuuden, pitkäaikaissairauden, päihdeongelman jne.) takia, mutta jotka ulisevat siitä huolimatta, että ovat vastoin omaa valintaansa sinkkuja. Aivan kuin nuo naiset olisivat ilmaa. Eivätkö he muista, että ovat itsekin oikeasti torjujia?
Sekä naisissa että miehissä on torjujia ja sekä naisissa että miehissä on yleisesti ei-haluttuja yksilöitä. Mutta vain naiset tunnustavat rehellisesti, että ovat torjuneet sopimattomia miehiä. Miehet ovat yhtälailla syyllistyneet torjumiseen, mutta eivät tunnusta sitä.
Ja naisetko ei valita siitä, etteivät ole löytäneet miestä? Voi kuule jatkuvasti saa tuota kitinää kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Mitä jos se mieskin on ryhävalas? Pitäisikö läskille äijälle löytyä silti se hoikka fitnesspimu?
Voi kyynel. Näistä ikisinkkuvinkujista näkee jo kauas, että miksi he ovat sinkkuja. Ja jos ei meinaa asialle mitään itse tehdä, niin sitten voi olla hiljaa.
Tällä palstalla ilmiö on ainakin totta. Miehet valittavat, kun eivöt kelpaa kenellekään, ja sitten suuttuvat, kun joku puhuu ylipainoisista tai vanhemmista naisista. Eihän normaalipainoisen miehen voi ajatella olevan lihavan naisen kanssa tai yli nelikymppisen miehen naisen kanssa, joka ei voi enää saada lapsia.
Joka tapauksessa, naiset ovat liian nirsoja, ja toimivat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin, että noille heikoimmillekin miehille pitäisi löytyä se hoikka max. 30v. kauniskasvoinen tytteli...
Kuinka monta kertaa sä jaksat vikua tuota samaa skeidaa? Yritä nyt ryhdistäytyä hieman, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Mitä merkitystä sillä on? Eikö tässä ollut kyse siitä, että miehet ei ollenkaan muista torjuneensa naisia, eikä siitä miksi ovat niin tehneet...
Niinpä, kaikille löytyy joku jonka torjuu.
Tuntuu tosi pahalta noi ominaisuudet, kun oot rinnastanut ei-toivottuihin ominaisuuksiin yksinkertaisuuden ja päihdeongelman kanssa pitkäaikaissairauden.