Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksessä olevan ogelman vuoksi lääkärissä alkaa viimeistään vituttaa naispainoitteinen hoitoala

Vierailija
10.04.2018 |

Aika häiritsevää kun kaikki näyttää olevan nuoria naisia. Eikä tämä ole edes sarkasmia

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täytyy tämä haarojen levittely gynellä taas ottaa suurena etuoikeutena kun on naiseksi syntynyt. eihän miehillä ole mitään prostatan joukkotarkastuksia. Miksi ei?

Eturauhasen liikakasvua esiintyy iän myötä melkein kaikilla miehillä, ja kyllä sitä tutkitaan, kun vain varaa ajan lääkäriltä. Naiset toki saavat kutsun joukkotarkastuksiin, mutta eipä siinä ole kuin yhden puhelinsoiton vaiva miehilläkään.

Vierailija
42/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse olisi mahdollisesti paiseen / patin kirurgisesta poistosta. Tietääkö joku hoitoalalla oleva annettaisiinko noin pieniin operaatioihin nukutus?

Ei nukuteta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet kylläomituinen kun haluat toisen miehen hiplailevan vehjettäsi.

tuo taitaa kertoa ehkä jotain omista homoeroottisista viboistasi ja hei ,se on ihan ok.

tai sen verran miestä ymmärrän, että toisen miehen kädet munilla on varmaan se yks vastenmielisimmistä/ pelottavimmista asioista (hetero)miehen elämässä. robotit asialle sitten vaan?

No itse en kokisi toista miestä ahdistavaksi vaikka 100 % hetero olen. Taas jos joku nuorehko nainen hiplailee mulkkuani niin aika kova pää pitäisi olla

jollakin miehellä luku voisi olla vaikka 70% ja kokee siitä johtuen paljon enemmän juttuja toisen miehen kädet omilla vehkeillään

Vierailija
44/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika häiritsevää kun kaikki näyttää olevan nuoria naisia. Eikä tämä ole edes sarkasmia

Tasan ei käy. 90 % gynekologeista joilla olen käynyt on ollut mieslääkäreitä.

Näinpä. Kumpa asiat olisi järjestynyt paremmin

Vierailija
45/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Peijakseen joudut leikkaukseen niin kaikki naishoitsut olivat urologian osastolla keski-ikäisiä. Mutta ymmärrän huolesi. Kolmekymppisenä minulta poistettiin luomi jalkojen välistä ja oli sillä hoitsulla pokassa pitelemistä kun teippaili palleja sivuun operaation tieltä. Kerran naislääkäri ja naishoitsu meinasivat molemmat revetä nauruun kun olin esittelemässä iskun takia ärtynyttä elintä ja valitin kun tätä nyt oikeasti tarvittaisiin käyttöön vaimon ovuloinnin takia.

Vierailija
46/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyseessä se kuuluisa kyrvänsyylä. Jos on vastikään ilmestynyt niin voi olla ihan tukkeutunut talirauhanen tms. harmiton näppy. Voi tietenkin olla hyppykuppakin.

Vierailija
47/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täytyy tämä haarojen levittely gynellä taas ottaa suurena etuoikeutena kun on naiseksi syntynyt. eihän miehillä ole mitään prostatan joukkotarkastuksia. Miksi ei?

Eturauhasen liikakasvua esiintyy iän myötä melkein kaikilla miehillä, ja kyllä sitä tutkitaan, kun vain varaa ajan lääkäriltä. Naiset toki saavat kutsun joukkotarkastuksiin, mutta eipä siinä ole kuin yhden puhelinsoiton vaiva miehilläkään.

onko miehillä ikäkausittaiset tarkastukset vai pitääkö itse hakeutua? naisillehan tulee kirje kotiin ja kutsutaan niin papa 5-vuotistarkastuksiin ja mammografiatkin alkaa jossain keski-iässä

Vierailija
48/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Peijakseen joudut leikkaukseen niin kaikki naishoitsut olivat urologian osastolla keski-ikäisiä. Mutta ymmärrän huolesi. Kolmekymppisenä minulta poistettiin luomi jalkojen välistä ja oli sillä hoitsulla pokassa pitelemistä kun teippaili palleja sivuun operaation tieltä. Kerran naislääkäri ja naishoitsu meinasivat molemmat revetä nauruun kun olin esittelemässä iskun takia ärtynyttä elintä ja valitin kun tätä nyt oikeasti tarvittaisiin käyttöön vaimon ovuloinnin takia.

ohhoh, onpa tiellesi osunut erikoisia hoitajia. olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tuollasta

Vierailija
49/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa hoitajana, että kaksi pippeliä on jäänyt mieleen toinen valehtelematta lähes polveen ulottuva ja toinen, jossa kivekset olivat isommat kuin jalkapallot ja pippeli sitten pikkusormen kynnen kokoinen.

Toisesta keskusteltiin kun osastolla ei ollut kuin naisten virtsakatetreja, päädyttiin onneksi, hakemaan pidempiä, olin tuore hoitaja ja jäi varmaakin siksi mieleen, etten heti tullut tarkemmin ajatelleeksi miehen anatomiaa.

Ensimmäinen mies oli vanhempi mukava mies, ikänsä poikamiehenä ollut, jäi mieleen kun ajattelin oliko osa syy hervottoman kokoinen penis.

Mutta eipä noita pippeleitä kyllä olla muuten hoitajien kanssa ihmetelty, jossei niissä ole mitään hoidettavaa.

Vierailija
50/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi se pitäisi olla nyt naiselle näyttää, monestakin syystä, aivan erityisesti jos kalu on jotenkin viallinen?!

Vierailija
51/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nolompaa on penikseen liittyvä ongelma jonka voi tutkia vain peniksen ollessa seisokissa.

Onneksi oli vähän varttuneempi (siis lähemmäs oman ikäinen) naislääkäri joka osasi hoitaa käynnin tosi rennosti ja huumorilla.

Vierailija
52/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käynyt steriloitavana, jossa naishoitsu ja miesurologi.

Myöhemmin eturauhastutkimuksissa sekä käsikopelolla ja ultrattavana, lääkäreinä nainen ja mies.

Tottakai jännittää ja nolottaa, mutta jos sulla on vaiva, käy hoitaan se pois. Suck it up.

Vierailija
53/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohhoh, onpa tiellesi osunut erikoisia hoitajia. olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tuollasta

Tuosta saa sen käsityksen, että on oikein vitsaillut mulkustaan toimenpiteiden yhteydessä. Kerrankin ollut huomion keskipisteenä vehkeensä kanssa.

Vierailija
54/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se haittaa? :D

Ollaan nähty aika monta penistä uran aikana, yksittäiset ei jää mieleen/ihmetytä tms.

T: hoitaja

Ja naisia ei varmaan haittaisi jos gynet ja kätilöt olisi pääosin miehiä?

Oon käynyt miesgynekologilla ja ei siinä ollut mitään ihmeellistä. Olisin voinut ottaa mieskätilönkin. Nostakaa hoitsujen palkkoja niin saadaan miehiä enempi alalle. Työssä kyllä hoitajana näkee joissakin työpaikoissa siittimiä, erektioita ja siemensyöksyjä. Mitä ihmeellistä niissä on? Ihan tavallisia ruumiin toimintoja. Työ on työtä ja eipä noihin mitenkään henkilökilökohtaisesti suhtaudu ainakaan työtä joitaki vuosia tehtyään. Kyllä nainenkin tietää, että orgasmi voi tulla monesta syystä eikä siksi, että hoitsu olis ollut jotenkin kiihottava.

Vierailija
55/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuopukseni (poika) sanoi, että mieluummin naislääkäri tutkii kivekset kuin mies. Että voihan sen niinkin päin ajatella että kumman käsi on parempi siellä.

Vierailija
56/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa hoitajana, että kaksi pippeliä on jäänyt mieleen toinen valehtelematta lähes polveen ulottuva ja toinen, jossa kivekset olivat isommat kuin jalkapallot ja pippeli sitten pikkusormen kynnen kokoinen.

Toisesta keskusteltiin kun osastolla ei ollut kuin naisten virtsakatetreja, päädyttiin onneksi, hakemaan pidempiä, olin tuore hoitaja ja jäi varmaakin siksi mieleen, etten heti tullut tarkemmin ajatelleeksi miehen anatomiaa.

Ensimmäinen mies oli vanhempi mukava mies, ikänsä poikamiehenä ollut, jäi mieleen kun ajattelin oliko osa syy hervottoman kokoinen penis.

Mutta eipä noita pippeleitä kyllä olla muuten hoitajien kanssa ihmetelty, jossei niissä ole mitään hoidettavaa.

Ajatella.

Vierailija
57/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan itse miespotilaan jolla näin ensimmäistä kertaa hyvin hyvin kookkaan nivustyrän. Olin niin hämmentynyt koska en ymmärtänyt sitä tyräksi vaan luulin kivekseksi ja ekana tuli mieleen kivulias iso karsinooma. jouduin ihan toisilta hoitajilta kysymään neuvoa mikä miehelle oli. tyrä sitten osoittautui hänellä lepposaksi eikä ollut kivulias mutta epäkäytännöllinen tietysti koonsa takia. 

Vierailija
58/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kuopukseni (poika) sanoi, että mieluummin naislääkäri tutkii kivekset kuin mies. Että voihan sen niinkin päin ajatella että kumman käsi on parempi siellä.

Ymmärrän tuonkin vaikka olenkin eri mieltä. Varmaan siksi että omani on ehkä liiankin herkkä ja virkeä mikä on tässä se ongelma

Vierailija
59/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta saa sen käsityksen, että on oikein vitsaillut mulkustaan toimenpiteiden yhteydessä. Kerrankin ollut huomion keskipisteenä vehkeensä kanssa.

oikeassa elämässä tuollaista tapahtuu aika harvoin

Vierailija
60/62 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko miehillä ikäkausittaiset tarkastukset vai pitääkö itse hakeutua? naisillehan tulee kirje kotiin ja kutsutaan niin papa 5-vuotistarkastuksiin ja mammografiatkin alkaa jossain keski-iässä

Kyllä naiset saavat kutsukirjeen kotiin. Kai sellainen voitaisiin miehillekin lähettää, mutta veikkaisin osallistumisinnon olevan alhaisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä