Peniksessä olevan ogelman vuoksi lääkärissä alkaa viimeistään vituttaa naispainoitteinen hoitoala
Aika häiritsevää kun kaikki näyttää olevan nuoria naisia. Eikä tämä ole edes sarkasmia
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se haittaa? :D
Ollaan nähty aika monta penistä uran aikana, yksittäiset ei jää mieleen/ihmetytä tms.T: hoitaja
Se haittaa että ongelman vuoksi en ole masturboinut moneen päivään ja olisi todella noloa jos tulisi erektio naisen edessä.
Jotenkin kuvittelis että se on vielä nolompaa miehen edessä?
No miksi niin kävisi? En ole miehiin päin
Uskomus, että kaikki lääkärit ja hoitajat suhtautuisivat luontevasti seksiasioihin ja sukupuolielimiin, on harhaa. Jotkut suhtautuvat, toiset ei.
Useinkin tunnen myötähäpeää hoitsujen puidessa kahvihuoneessa, kenellä potilaista tänä aamuna oli erektio ja kuka meinasi ruikata suihkussa. Voi tsiisus.
Menisin sinun yksityiselle urologille. Kumman sukupuolen edustaja nyt tuntuu vähemmän kiusalliselta. Urologit eivät hihittele, vaikka mitä näkisivät.
Julkisella puolellakin voit vaatia tietyn lääkärin. Etnisetkin saavat valita lääkärin sukupuolen. Monesti erektiohäiriöpotilaat vaativat mieslääkärin, ja se heille yritetään mahdollistaa.
Pääasia että peset pilisi huolellisesti ennen kuin menet lääkäriin.
Ettei lääkäri tarvitse kaasunaamaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nähty aika monta penistä uran aikana, yksittäiset ei jää mieleen/ihmetytä tms.T: hoitaja
Se haittaa että ongelman vuoksi en ole masturboinut moneen päivään ja olisi todella noloa jos tulisi erektio naisen edessä.
Tuohan on vain hyvä asia. Itse teen tahallani niin, etten masturboi kahteen viikkoon ennen hoitsumiittiä ja sitten totean, että jooh en voi tälle mitään, samalla salaa nauttien tilanteesta, vaikka pieni muna onkin.
no jos on sinulla ekshibitionistisia fantaisioita niin ehkä se on kuitenkin parempi että hoitsuille esittäydyt kuin jossain kalliolla poplari päällä vilauttelet. että ihan rauhassa vaan :)
Et tiedä vitutuksesta mitään. Otappa isku jalkojen väliin ja mene nojailemaan pöytään sakset auki, kun terkkari (nainen) tutkii geishakuulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Ei niitä peniksiä nyt niin montaa nähdä, etteikö niistä saisi kahvihuoneessa keskustelua aikaiseksi.
t. hoitsu itsekin
Olet täysin epäammatillinen ja täysin väärällä alalla. Hyi
t. hoitsu myös
Sehän olisi kaunis maailma missä olisi vain asiallisia ja alalle täydellisesti soveltuvia henkilöitä töissä missä tahansa. Näin lähemmäs viisikymppisenä alalta toiselle hyppineenä voi kuitenkin faktana todeta, että kaikilla aloilla on aina ollut ja tulee aina olemaan asiattomia ihmisiä. En itse luota sokeasti kenenkään ammattitaitoon vain siksi, että henkilö on siinä ammatissa.
Totta, niin se olisi <3 Tuskin siihen päästään mutta yritetään edes jooko?
täytyy tämä haarojen levittely gynellä taas ottaa suurena etuoikeutena kun on naiseksi syntynyt. eihän miehillä ole mitään prostatan joukkotarkastuksia. Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet kylläomituinen kun haluat toisen miehen hiplailevan vehjettäsi.
tuo taitaa kertoa ehkä jotain omista homoeroottisista viboistasi ja hei ,se on ihan ok.
tai sen verran miestä ymmärrän, että toisen miehen kädet munilla on varmaan se yks vastenmielisimmistä/ pelottavimmista asioista (hetero)miehen elämässä. robotit asialle sitten vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Ei niitä peniksiä nyt niin montaa nähdä, etteikö niistä saisi kahvihuoneessa keskustelua aikaiseksi.
t. hoitsu itsekin
t. hoitsu myös
Pikemminkin virkistävän rehellinen. Juuri noin ne muutkin hoitajat tekevät, vaikka muuta korupuheissaan väittävät. Naisilla kun ei usein teot ja puheet oikein vastaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskomus, että kaikki lääkärit ja hoitajat suhtautuisivat luontevasti seksiasioihin ja sukupuolielimiin, on harhaa. Jotkut suhtautuvat, toiset ei.
Useinkin tunnen myötähäpeää hoitsujen puidessa kahvihuoneessa, kenellä potilaista tänä aamuna oli erektio ja kuka meinasi ruikata suihkussa. Voi tsiisus.
Menisin sinun yksityiselle urologille. Kumman sukupuolen edustaja nyt tuntuu vähemmän kiusalliselta. Urologit eivät hihittele, vaikka mitä näkisivät.
Julkisella puolellakin voit vaatia tietyn lääkärin. Etnisetkin saavat valita lääkärin sukupuolen. Monesti erektiohäiriöpotilaat vaativat mieslääkärin, ja se heille yritetään mahdollistaa.
Sano jotain niille idiooteille hoitsuille jotka tollasia spekuloi? ei kuulu pätkääkään heille potilaitten erektiot vai kuuluuko? ehkä itse jakelevat alaston suomi sivuilla revaansa töiden jälkeen? itse olin kerran tilanteessa missä kahvihuoneessa erään ns hoidollisesti haastavan eli epämiellyttävn ja agressiivisen miehen alakerrasta alettiin keskustella epäasiallisesti, hyvin epäasiallisesti. vaihdoin puheenaihetta nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. hoitsu itsekin
t. hoitsu myös
Pikemminkin virkistävän rehellinen. Juuri noin ne muutkin hoitajat tekevät, vaikka muuta korupuheissaan väittävät. Naisilla kun ei usein teot ja puheet oikein vastaa toisiaan.
kukin sitten tavallaan. itseä ei kiinnostanut eikä ollut aikaa jauhaa potilaitten alakerrasta. ja niin intiimi asia että siitä puhumista - jos hoito ei liity genitaalialueeseen millään tavalla- pidän todella erikoisena ja outona. jokainen miettiköön asioita ihan itse vaikka koko loppuillan kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet kylläomituinen kun haluat toisen miehen hiplailevan vehjettäsi.
tuo taitaa kertoa ehkä jotain omista homoeroottisista viboistasi ja hei ,se on ihan ok.
tai sen verran miestä ymmärrän, että toisen miehen kädet munilla on varmaan se yks vastenmielisimmistä/ pelottavimmista asioista (hetero)miehen elämässä. robotit asialle sitten vaan?
No itse en kokisi toista miestä ahdistavaksi vaikka 100 % hetero olen. Taas jos joku nuorehko nainen hiplailee mulkkuani niin aika kova pää pitäisi olla
Mä kyllä nuorehkona tk-lääkärinaisena lupaan ja vannon käsi sydämellä, että en mene kertomaan tai naureskelemaan kenenkään potilaan peniksestä vaivoineen yhtään missään, ellei nyt konsultaatioapua sitten tarvita. Tk-työssä olevat hoitajat ehkä sitten harvemmin joutuvat noita seutuja tutkimaan, jos on niin jännää? Mulla on monta kertaa viikossa potilaita, joilla on urologisia ongelmia. Täysin arkipäivää, ei tuota mitään tuntemuksia eikä tarvetta tarinoida.
Meidän tk:ssa on myös hyviä nuoria ja vanhempia mieslääkäreitäkin, ja heille pyritään kyllä järjestämään aika, jos asiakas niin toivoo. Kyllä naisetkin usein haluavat gynekologisissa vaivoissaan naislääkärin vastaanotolle.
Kyse olisi mahdollisesti paiseen / patin kirurgisesta poistosta. Tietääkö joku hoitoalalla oleva annettaisiinko noin pieniin operaatioihin nukutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olet siis homo? Koska muutenhan se haittaisi enemmän että se erektio tulee miehen edessä :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kyse olisi mahdollisesti paiseen / patin kirurgisesta poistosta. Tietääkö joku hoitoalalla oleva annettaisiinko noin pieniin operaatioihin nukutus?
Operaatio järkyttäisi muuten paljon ja ei olisi tuota erektio ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olet siis homo? Koska muutenhan se haittaisi enemmän että se erektio tulee miehen edessä :D :D
sitä erektiota ei tulisi edelleenkään toisen miehen käsittelyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on vain hyvä asia. Itse teen tahallani niin, etten masturboi kahteen viikkoon ennen hoitsumiittiä ja sitten totean, että jooh en voi tälle mitään, samalla salaa nauttien tilanteesta, vaikka pieni muna onkin.
Noissa tilanteissa pyydän mieslääkärin tai -hoitajan paikalle.
naishoitsu
Vierailija kirjoitti:
Aika häiritsevää kun kaikki näyttää olevan nuoria naisia. Eikä tämä ole edes sarkasmia
Tasan ei käy. 90 % gynekologeista joilla olen käynyt on ollut mieslääkäreitä.
Sehän olisi kaunis maailma missä olisi vain asiallisia ja alalle täydellisesti soveltuvia henkilöitä töissä missä tahansa. Näin lähemmäs viisikymppisenä alalta toiselle hyppineenä voi kuitenkin faktana todeta, että kaikilla aloilla on aina ollut ja tulee aina olemaan asiattomia ihmisiä. En itse luota sokeasti kenenkään ammattitaitoon vain siksi, että henkilö on siinä ammatissa.