Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen vanhempi heittää elämänsä hukkaan

Vierailija
10.04.2018 |

Lasten kanssa joka päivä! Päivä toisensa jälkeen vain ohi. Todella surullista. Kun muut käyttävät elämänsä kaikkeen kivaan, matkustelevat ja nauttivat vapaa-ajasta.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahaaaa!

Toki jos rakastaa itseään, omaa napaa, minä minä minä minä!!! Ja MINUN ikiomat matkat ja illanvietot ja minä, ah, minä. Yksin olen niiiin onnellinen, ei tarvitse koskaan antaa kenellekään mitään! Yksin. Minä!

Täh? Käyn lomailemassa ystävien kanssa, toki joskus yksinkin.

Olen kylläkin äiti. Aina eivät ole lapset mukana. Olenko sitten huono äiti? Vaiko hyvä kun otan joskus lapsenikin mukaan ja heidän kanssaan jaan toki arjen?

Kuinka olisin parempi ihminen kuin lapseton?

Hänellä voi olla puoliso, kämppis, muuten vaan ystäviä, hän voi nauttia yksin olemisesta, hän ei edes välttämättä ole yksin. Ei kenenkään lapsrttomuus ole muilta pois.

Kaikki eivät edes lapsia voi saada.

En edes tiedä kumpi on typerämpää:

Tehdä /olla tekemättä lapsia vain siksi että jonkun toisen mielestä elämä menee hukkaan, vaiko sanella muille millainen elämä on merkityksellistä

Vierailija
22/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin mäkin nuorena ajattelin.

Tosin mietin, että varmaan 50-v. olis kiva olla perhettä.

Nyt oon 50. Vanhemmat sukupolvet on haudassa.

Yksinäistä on.

Se vauva ja pikkulapsi.ikä on varmasti yhtä heevettiä, mutta niin on yksinäinen ikääntyminenkin.

Tehkää siis itsellenne perhe. Nuoruus ja terveys ei ole ikuista. Lapset on rasittavia, mutta niistä kasvaa aikuisia.

No itse en kyllä aio ottaa sitä riskiä että hankkisin lapsen jota en millään tasolla halua yksinäisyyden välttämiseksi ja sitten mahdollisesti katuisin sitä joka päivä ja toivoisin etten olisi hankkinut. Eipä olisi kovin kiva juttu sille lapsellekaan olla koko elämänsä epähaluttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olis liian helppoa ilman lapsia. Ei jaksais.

Vierailija
24/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on parempi olla reilusti lapseton ja tyytyväinen elämäänsä. Miksi elää elämää, jota ei halua? Lapsettomuus on päätöksenä parhaita elämässä ja siitä saa nauttia elämänsä jokainen päivä. Se vaikuttaa jokaiseen päivään positiivisesti. Kuka ei haluaisi sellaista?

Vierailija
25/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahaaaa!

Toki jos rakastaa itseään, omaa napaa, minä minä minä minä!!! Ja MINUN ikiomat matkat ja illanvietot ja minä, ah, minä. Yksin olen niiiin onnellinen, ei tarvitse koskaan antaa kenellekään mitään! Yksin. Minä!

Täh? Käyn lomailemassa ystävien kanssa, toki joskus yksinkin.

Olen kylläkin äiti. Aina eivät ole lapset mukana. Olenko sitten huono äiti? Vaiko hyvä kun otan joskus lapsenikin mukaan ja heidän kanssaan jaan toki arjen?

Kuinka olisin parempi ihminen kuin lapseton?

Hänellä voi olla puoliso, kämppis, muuten vaan ystäviä, hän voi nauttia yksin olemisesta, hän ei edes välttämättä ole yksin. Ei kenenkään lapsrttomuus ole muilta pois.

Kaikki eivät edes lapsia voi saada.

En edes tiedä kumpi on typerämpää:

Tehdä /olla tekemättä lapsia vain siksi että jonkun toisen mielestä elämä menee hukkaan, vaiko sanella muille millainen elämä on merkityksellistä

Minä en halua matkustaa ilman lapsia. Haluan että ne kokee kaiken saman kuin itsekin matkoilla. Elän lapsille ja ei harmita yhtään. Omaa napaa kuitenkin kerkesin tuijottaa yli 30 vuotta.

T. Mies

Vierailija
26/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää vanhempia.

Vierailija
27/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä pystyt sanomaan mitä kaikki muut ihmiset haluavat ja miten heidän pitäisi viettää vapaa-aikaa? Luuletko ihan oikeasti että kaikki nauttivat samoista asioista?

Vierailija
28/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tykännyt lapsien kanssa viettää aikaa. Ainoat ihmiset, joille olet oikeasti tärkeä.

Lapset pitävät vanhempiaan orjina ja palvelijoina. No, tärkeää tietty sekin.

Vierailija
29/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyttämätön heittää koko edellisten sukupolvien elämät hukkaan oman nautintonsa tähden.

Mitä siitä? Eihän se oma lapsi välttämättä lisäänny, jolloin suku pysähtyy joka tapauksessa. Miksi ei saisi nauttia elämästään, siitä ainoasta, joka on annettu? Minä ainakin haluaisin, että oma lapsi nauttii lapsettomana elämänsä jokaisesta päivästä. Tottahan sitä parasta lapselleen toivoo.

1/5

Vierailija
30/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän elämällä on paljon enemmän merkitystä, ennen kuin saa lapsen. Sen jälkeen on vain vanhempi, ei muuta. Järkyttävää.

Lapsen synnyttyä mä vasta rupesin elämään. Itse ihmettelen miten järkyttävän tyhjää elämä on ilman lapsia.

Vierailija
31/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kun tällä palstalla joku aika sitten joku äiti hehkutti, kuinka hänellä eikä hänen elämällään ollut mitään merkitystä eikä arvoa, ennen kuin hän sai lapsen. Joku sitten huomautti, että samalla logiikallahan hänen oma lapsensa on täysin merkityksetön, ennen kuin hän saa oman lapsensa... Että joo, to each their own, kukin tavallaan. :)

- yhden lapsen äiti (joka ei ole heittänyt elämäänsä hukkaan ennen eikä myötä lapsensa)

Meinaatko että se lapsi kokee äitinsä tunteet?

Vierailija
32/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on vanhempi, jolla on juuri nyt raskas hetki lasten kanssa niin suosittelen buukkaamaan jonkun kivan menon ilman lapsia ja toisen lasten kanssa. Itse olen joka päivä onnellinen kahdesta ihanasta teinistäni. Ovat elämäni valo. (Ihan tavallisia teinejä ovat.) Muistan kyllä kun lapset oli pieniä ja jatkuva univaje, että oli välillä synkkiä hetkiä. Pyri järjestämään itsellesi mahdollisuus nukkua kunnolla. Vaikka päikkärit jos lapset on sen ikäisiä, että voivat katsoa videota sen aikaa.

Vierailija
33/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan paljon saavutettu niin työelämässä kuin vapaa-ajalla, mutta lapset ovat ehdottomasti paras asia, minkä ollaan miehen kanssa saatu aikaan.  

Vierailija
34/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naurettava väite, ettei malta olla kommentoimatta 😅 Ihan kiva että lapseton voi nauttia elämästään, mutta niin nauttivat vanhemmatkin, usein jopa enemmän. Ja yhtä käsittämätön oli tuo toinen kommentti, jossa väitetään, että ihminen on lapsia saatuaan VAIN vanhempi. Miten tämä maailma pyörii, kun niin moni on loppuelämänsä vain vanhempi ja heidän elämänsä loppuu siihen!?

Vierailija
35/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa joka päivä! Päivä toisensa jälkeen vain ohi. Todella surullista. Kun muut käyttävät elämänsä kaikkeen kivaan, matkustelevat ja nauttivat vapaa-ajasta.

No nyt söhäistiin oikein kunnolla muurahaispesään. Siinä mielessä siis oikein hyvä trolli.

Vierailija
36/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttämätön heittää koko edellisten sukupolvien elämät hukkaan oman nautintonsa tähden.

Siis mitähän kettua taas? Minulla on kyllä pari lasta, mutta en silti ymmärrä tätä kommenttia. Miten ketussa minun lapset liittyvät edesmenneisiin sukulaisiini?

Vierailija
37/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on muutama vuosi, kun kaikki on hieman hankalampaa, mutta kyllä lasten kanssa on ihan kiva matkustella kun ovat isompia. Ja voin nauttia edelleen vapaa-ajastani. Nyt vain on valitettavasti sen verran paljon lunta teillä, etten ole päässyt moottoripyöräilemään. Lapset eivät tätä estä.

Vierailija
38/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ap ajattelee noin, niin kannattaa jättää lasteteko muille. Valitettavasti moni tuota mieltä oleva lisääntyy silti.

Vierailija
39/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Eihän se oma lapsi välttämättä lisäänny, jolloin suku pysähtyy joka tapauksessa. Miksi ei saisi nauttia elämästään, siitä ainoasta, joka on annettu? Minä ainakin haluaisin, että oma lapsi nauttii lapsettomana elämänsä jokaisesta päivästä. Tottahan sitä parasta lapselleen toivoo.

Joo mutta miksi ne joilla on lapsia ei saisi nauttia elämästä? Ihanko luulet että vain kaikki lapsettomat nauttivat elämästä? Eiköhän heistäkin aika moni ole syrjäytynyt ja masentunut.

Vierailija
40/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ketju vakuutti. Oma elämäni monilapsisen diplomaattiperheen äitinä eri maissa asuen ja paljon matkustellen on tylsää ja ikävää verrattuna laosettomaan, joka käyttää vapaa-aikansa hyödyllisesti, vauva-palstalla päivittäin toisia ihmisiä ja heidän valintojaan haukkuvia ketjuja tehden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi