Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen vanhempi heittää elämänsä hukkaan

Vierailija
10.04.2018 |

Lasten kanssa joka päivä! Päivä toisensa jälkeen vain ohi. Todella surullista. Kun muut käyttävät elämänsä kaikkeen kivaan, matkustelevat ja nauttivat vapaa-ajasta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämätön heittää koko edellisten sukupolvien elämät hukkaan oman nautintonsa tähden.

Vierailija
2/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttämätön heittää koko edellisten sukupolvien elämät hukkaan oman nautintonsa tähden.

Mitä siitä? Eihän se oma lapsi välttämättä lisäänny, jolloin suku pysähtyy joka tapauksessa. Miksi ei saisi nauttia elämästään, siitä ainoasta, joka on annettu? Minä ainakin haluaisin, että oma lapsi nauttii lapsettomana elämänsä jokaisesta päivästä. Tottahan sitä parasta lapselleen toivoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen lapsenkin kanssa matkustaa.

Vierailija
4/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Eihän se oma lapsi välttämättä lisäänny, jolloin suku pysähtyy joka tapauksessa. Miksi ei saisi nauttia elämästään, siitä ainoasta, joka on annettu? Minä ainakin haluaisin, että oma lapsi nauttii lapsettomana elämänsä jokaisesta päivästä. Tottahan sitä parasta lapselleen toivoo.

Tää nyt oli vain sellainen kuiva asiallinen totuus verrattuna alkuperäiseen väitteeseen.

Oikeastikin lapset on elämän valo ja ilo.

Vierailija
5/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti ihmiset alkavat vielä arvostaa vähemmän pinnallista "parasta" elämässään ja valitsemaan perheen ja lapset hömppäpömpän sijasta. 

Vierailija
6/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän elämäni hukkaan mieluummin lasten kanssa kuin yksin.

Vierailija
7/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun tällä palstalla joku aika sitten joku äiti hehkutti, kuinka hänellä eikä hänen elämällään ollut mitään merkitystä eikä arvoa, ennen kuin hän sai lapsen. Joku sitten huomautti, että samalla logiikallahan hänen oma lapsensa on täysin merkityksetön, ennen kuin hän saa oman lapsensa... Että joo, to each their own, kukin tavallaan. :)

- yhden lapsen äiti (joka ei ole heittänyt elämäänsä hukkaan ennen eikä myötä lapsensa)

Vierailija
8/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapsen vanhempana eläminen on elämää. Kaikki elämä on yhtä todellista.

Vierailija
9/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaaaa!

Toki jos rakastaa itseään, omaa napaa, minä minä minä minä!!! Ja MINUN ikiomat matkat ja illanvietot ja minä, ah, minä. Yksin olen niiiin onnellinen, ei tarvitse koskaan antaa kenellekään mitään! Yksin. Minä!

Vierailija
10/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän elämällä on paljon enemmän merkitystä, ennen kuin saa lapsen. Sen jälkeen on vain vanhempi, ei muuta. Järkyttävää.

Vierailija
11/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämän hukkaan heittämistä lasten kanssa eläminen.

Vierailija
12/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti ihmiset alkavat vielä arvostaa vähemmän pinnallista "parasta" elämässään ja valitsemaan perheen ja lapset hömppäpömpän sijasta. 

Mun mielestä aika huvittavaa, että lapsettomat muka arvostavat "pinnallista hömppäpömppää", kun et todellakaan tunne kaikki lapsettomia. Mutta kun nyt olet tuota mieltä, niin kai sitä pitää alkaa lasta vääntämään, vaikka se tarkoittaakin sitä, että lapsi tulee voimaan erittäin huonosti kahden vanhemman kanssa, jotka eivät häntä elämäänsä halua. Ihan vaan että tulisi tehtyä se hyväksytty valinta, eikä "pinnallista hömppäpömppää".

Vierailija
13/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt lapsien kanssa viettää aikaa. Ainoat ihmiset, joille olet oikeasti tärkeä.

Vierailija
14/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan on taas typerä lapselliset vastaan lapsettomat provo. Jos elämästään nauttii lasten kanssa kotona, ei kai siinä kellään mitään säälimistä ole.

Vierailija
15/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin nuorena ajattelin.

Tosin mietin, että varmaan 50-v. olis kiva olla perhettä.

Nyt oon 50. Vanhemmat sukupolvet on haudassa.

Yksinäistä on.

Se vauva ja pikkulapsi.ikä on varmasti yhtä heevettiä, mutta niin on yksinäinen ikääntyminenkin.

Tehkää siis itsellenne perhe. Nuoruus ja terveys ei ole ikuista. Lapset on rasittavia, mutta niistä kasvaa aikuisia.

Vierailija
16/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahaaaa!

Toki jos rakastaa itseään, omaa napaa, minä minä minä minä!!! Ja MINUN ikiomat matkat ja illanvietot ja minä, ah, minä. Yksin olen niiiin onnellinen, ei tarvitse koskaan antaa kenellekään mitään! Yksin. Minä!

Yksin räntäsateessa kaakelilaattateillä Fuengirolassa liukastelee hän puolisoineen talvesta toiseen, lihapullista suomiravintolassa nauttii, bingoa toisten vanhojen suomimammojen kanssa pelaa, kansainvälinen matkaaja on hän, nam.

Vierailija
17/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljän lapsen äiti, enkä koe elämäni menevän hukkaan heidän kanssaan, enkä silloinkaan jos olen jossakin ilman lapsiani.

On suorastaan törkeää väheksyä kenenkään valintoja. Aina kun ei edes saa valita!

Ai niin tämähän on vain typerä trolli. Siitä huolimatta on kumman paljon ihmisiä jotka kokevat tarpeekseen päättää kuinka muiden pitäisi olla ja elää.

Vierailija
18/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat just totesi että eipä ole kavereita enää kuin yksi pariskunta, muut on viikatemies korjannut. Alkaa lasten ja lastenlasten seura ja apukin olla toivottavaa.

Vierailija
19/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aika huvittavaa, että lapsettomat muka arvostavat "pinnallista hömppäpömppää", kun et todellakaan tunne kaikki lapsettomia. Mutta kun nyt olet tuota mieltä, niin kai sitä pitää alkaa lasta vääntämään, vaikka se tarkoittaakin sitä, että lapsi tulee voimaan erittäin huonosti kahden vanhemman kanssa, jotka eivät häntä elämäänsä halua. Ihan vaan että tulisi tehtyä se hyväksytty valinta, eikä "pinnallista hömppäpömppää".

Valaise toki, mitä elämää suurempia  arvostuksen kohteita Sinulla on, elleivät ne liiku linjalla matkailu & harrastukset.  Olemme ehkä kohdanneet Suomen monipuolisimman community workerin?

Vierailija
20/54 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahaaaa!

Mitä vikaa siinä on jos rakastaa itseään ja viihtyy yksin, onko se jotain muilta pois? Yhtälaillahan se lapsen hankkiminen on itsekästä kun minä minä haluan sen lapsen. Itsensä takiahan niitä lapsiakin hankitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi