Muita jotka ei meikkaa koskaan?
Kommentit (13)
Ei kai miehet muutenkaan meikkaa..
Minä kyllä kokeilin nuorena, mutta en ole meikannut vuosikymmeniin. Mulla on hyvä iho, aamulla kasvojen pesu ensin lämpimällä, sitten kylmällä vedellä, perusvoide ja siinä se.
Erittäin harvoin. Tulee tunkkainen olo meikissä
En enää viitsi joten nyt olen parempi ihminen, ylempää luokkaa! Ihmisen kaunistautuminen on niin vanha asia, että ihmeellistä tästä enää edes avata keskustelua. Nautitaan me meikkaamattomat vain ylemmyydestämme.
Parikymppisenä meikkasin, mutta vain silloin. 60+
Käytän vain sävytettyä huulirasvaa, ei huvita meikata kun siihen kuluu aikaa, rahaa ja se työläs poisputsi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä kokeilin nuorena, mutta en ole meikannut vuosikymmeniin. Mulla on hyvä iho, aamulla kasvojen pesu ensin lämpimällä, sitten kylmällä vedellä, perusvoide ja siinä se.
Tää erittäin yleinen "en meikkaa kun mulla on hyvä iho" on niin outo syy. Luuletko, että kaikki meikkaavat vain peitelläkseen ihon virheitä? Mullakin on hyvä iho, mutta meikkaan silti.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain sävytettyä huulirasvaa, ei huvita meikata kun siihen kuluu aikaa, rahaa ja se työläs poisputsi.
Etkö pese kasvoja ollenkaan illalla? Meikkihän peseytyy siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei pelkällä vedellä paitsi 38 ripsari.
Kun meikkaa vain harvoin, niin fiilis on ihan erilainen. Sama, kun juo alkoholia vain hyvin harvoin. Jos joka päivä tälläytyy kuin juhliin, niin mitä juhliin sitten laitetaan? Överit pakkelit???
Nuorena tuli joskus meikattua, sellaista laumasieluisuutta, nyt en enää pitkään aikaan. Ei huvita eikä kiinnosta, ihan turhaa hommaa. Meikatkoon ne jotka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei pelkällä vedellä paitsi 38 ripsari.
Eli et pese vaan ainoastaan huuhtaiset vedellä.
En minäkään. Olen 25- vuotias nainen. Turhaa hommaa sellainen.