Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "pappantunut" aivan täysin

Vierailija
10.04.2018 |

Vähän yli nelikymppinen mies, ei mitään haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään. Onko muilla näin?

Kommentit (249)

Vierailija
121/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap Mitä tekisit jos puolisosi vaatii sinulta täydellistä absolutismia?

Että ei enää ikinä edes saunaolutta tai lasillista viiniä. Ei siis tippaakaan alkoholia enää ikinä, jos haluat olla hänen kanssaan.

Onko tälläinen millään lailla reilua tai oikein, vaikka puoliso itse olisi absolutisti, muslimi tai vaikka toipuva alkoholisti.

Mitä vastaisit puolisollesi? Luopuisitko kokonaan jos hän sanoisi että suhde on sitten tässä, jos et suostu olemaan täysin absolutisti?

No minähän olen täysi absolutisti nykyään juuri miehen toiveesta. On ollut pakko alkaa absolutistiksi jos haluaa pitää perheen kasassa. Jos tilanne olisi toisinpäin, etten minä voisi käyttää terveyssyistä alkoholia niin antaisin kyllä mieheni käyttää sitä. Ap

Nyt painut sinne popedan keikalle ja vedät parit sidut.

Jos se on syy et mies jättää..niin sitten se jättää

Tätä vastausta varten tulit keskustelemaankin?

Muuten onnistuisi mutta taloussyistä en voi ottaa riskiä.

Vierailija
122/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies ei tule saaman naista ap:n jälkeen.

Ellei ota uskovaista tai ex_juoppoa.

Ap sinulla on nyt kaikki kortit..

Mies on vähän aikaa vihainen kun käyt ulkona, mutta tottuu kyllä.

Minua pelottaa ap sun puolesta..eihän teillä ole kohta ystäviä

Rohkaistu ja LÄHDE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ei enää ikinä edes saunaolutta tai lasillista viiniä. Ei siis tippaakaan alkoholia enää ikinä, jos haluat olla hänen kanssaan.

Onko tälläinen millään lailla reilua tai oikein, vaikka puoliso itse olisi absolutisti, muslimi tai vaikka toipuva alkoholisti.

Mitä vastaisit puolisollesi? Luopuisitko kokonaan jos hän sanoisi että suhde on sitten tässä, jos et suostu olemaan täysin absolutisti?

No minähän olen täysi absolutisti nykyään juuri miehen toiveesta. On ollut pakko alkaa absolutistiksi jos haluaa pitää perheen kasassa. Jos tilanne olisi toisinpäin, etten minä voisi käyttää terveyssyistä alkoholia niin antaisin kyllä mieheni käyttää sitä. Ap

Muuten onnistuisi mutta taloussyistä en voi ottaa riskiä.

Sinä olet H...uora, Huo..ra on suhteessa rahan takia.

Suhteessa ei ole rakkautta ei yhteistä mitään..

Mutta olet jo kuollut ..sisäisesti...mihin kuollut tarvitsee rahaa`?

Vierailija
124/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka on kauhuissaan Ap:n tilanteesta?

Oikeesti?

Vierailija
125/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uli uli uikuti uikuti..pappantuu...ulilii..uikuli

Vierailija
126/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahahu...oora

Vierailija
127/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen noista "Reinoista" tarina, kun mieheni sai 60v. synttärilahjaksi kyseiset tohvelit ja piti niitä melkein joka paikassa. Kesälläkin pihalla, vaikka joku sattui tulemaan kylään. Jotenkin se ärsytti minua suunnattomasti ja seurailin sitä touhua puoli vuotta. No, en yksinkertaisesti kehdannut sanoa. Kun mieheni lähti viikon kalareissulle kavereitten kanssa, niin tein "Reinoille" pihalla polttohautauksen. Kovasti hän niitä kyseli, mutta sanoin niiden ehkä vahingossa menneen kierrätykseen, kun olin tehnyt vaatehuoneen suursiivousta. Muuten niin nuorekas mies ja sitten kuitenkin laahkasee Reinot jalassa. Yöäk!!

Ei retut olleet reinot, vaan ruskeat vakosamettikengät.

Vierailija
128/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uli oon rahan takia uli suhteessa

uli en käy missään uöli kun..uli mies ei päästä...

uli..mies on..uli salaabsolutisti...

uli oon pakko raitis..kun elän miehen rahoila..

oon orja ja mies uli tietää sen

ap:n mies on tilanteen herra...AP TEKEE ASIAT JUST NIINKUIN MIES HALUAA:)

Vierailija
129/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon

Voiko aviopari pysyä yhdessä pelkän rahan takia?

Julkaistu: 12.10.2012 14:06

Jaa

Twiittaa

Sähköposti

Keskustele Ristomatti Ratia ja Anu Saagim ovat naimisissa raha-asioiden takia. Mitä mieltä olet järjestelystä?

Monet keikkuvat epätyydyttävässä avioliitossa esimerkiksi lasten tai yleisten kulissien vuoksi.

Viime aikoina julkisuudessa on ollut myös tapauksia, joissa pari pysyy naimisissa pelkästään yhteisten rahojen vuoksi.

Monille ero saattaisi tarkoittaa elintason romahtamista tai kipakkaa kiistaa omaisuuden jaosta.

Tämän päivän lehdessä Ristomatti Ratia kertoo liitostaan Anu Saagimiin. Kaksikko on ollut naimisissa vuodesta 1994 lähtien ja heillä on yhteinen poika.

Avioero ei silti ole ollut ajankohtainen, vaikka pariskunta elääkin tahoillaan itsenäistä elämää.

- Lähes koko omaisuuteni on Anun nimissä.

Ratia siirsi omaisuuden vaimonsa nimiin talousvaikeuksiensa vuoksi 2000-luvun alussa. Avioeron sattuessa omaisuudenjaosta saattaisi tulla ongelmallinen, joten Ristomatti ei ole moiseen halunnut edes ryhtyä.

- Olisihan siinä kaikenlaisia epäselvyyksiä, enkä ole halunnut tehdä asialle mitään, koska se olisi niin iso homma. Tilanne on hyvä näin, tulemme erittäin hyvin toimeen.

Vierailija
130/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, paitsi mies on alle 40v. Ei halua "revitellä" yhdessä eikä edes perheenä tehdä mitään, haluaa olla kotona vaan. Tarkoitan siis esim kotimaan matkailua ja/tai lastentapahtumia jne. Mä tylsistyn hengiltä. Ja kyllästyn viemään lapsia aina yksin johonkin. Ei ole masentunut, stressitön päivätyö jne. Ei sitä vaan kuulemma nappaa vapailla muuta kuin olla kotona. Pitäisi tietty olla onnellinen ettei juo, hakkaa tai petä. Mutta tylsää tämä on, jos seuraava kohokohta elämässä on jäädä eläkkeelle ja kuolla.

En usko, että kovin montaa miestä kiinnostaa lähteä johonkin lastentapahtumiin. Itseänikään ei naisena voisi vähempää kiinnostaa lähteä katsomaan ja kuuntelemaan jotain lässytystä, tuskin miehiäkään.

Vierailija
131/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinaa.

Vierailija
132/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

apllä on absolutisti mies jonka kanssa ap on rahan takia

ei kuullosta pappaantumiselta

ap:n mies päättää täysin ap:n elämästä

Vierailija
133/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä eroaminen on valitettavasti taloudellisesti mahdotonta.ap

Vierailija
134/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä eroaminen on valitettavasti taloudellisesti mahdotonta.ap

Ei tarvitse pelleillä että olisit aloittaja. Ap

Vierailija
135/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Helpompi sitä on pyytää anteeksi kuin lupaa

Vierailija
136/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen noista "Reinoista" tarina, kun mieheni sai 60v. synttärilahjaksi kyseiset tohvelit ja piti niitä melkein joka paikassa. Kesälläkin pihalla, vaikka joku sattui tulemaan kylään. Jotenkin se ärsytti minua suunnattomasti ja seurailin sitä touhua puoli vuotta. No, en yksinkertaisesti kehdannut sanoa. Kun mieheni lähti viikon kalareissulle kavereitten kanssa, niin tein "Reinoille" pihalla polttohautauksen. Kovasti hän niitä kyseli, mutta sanoin niiden ehkä vahingossa menneen kierrätykseen, kun olin tehnyt vaatehuoneen suursiivousta. Muuten niin nuorekas mies ja sitten kuitenkin laahkasee Reinot jalassa. Yöäk!!

Ei retut olleet reinot, vaan ruskeat vakosamettikengät.

Eikö Reinot olleet miesten ruskeat tohvelit ja Ainot naisten punaiset tupsutohvelit? Vai muistanko väärin?

Nehän oli nuorison villityskin jossain vaiheessa. Ei tuossa alkuperäisessä mainita retuista mitään!

Vierailija
137/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ollut haaveita eikä suunnitelmia 20 vuotta täytettyäni, ja nyt olen 50-vuotias.

Lähinnä tarkoitin että arkisin hän on töissä ja viikonloput makaa sohvalla katsellen telkkaria. Ei halua lasta hoitoon eikä yhteistä aikaa. Ei mitään hauskaa milloinkaan.

Sellaista se on elämä Suomessa! Melkoisen masentavaa!

Vierailija
138/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä omaa yksityistä kannettavaa luostaria raahaavia suomalaisia on tuhansittain.

He saavat nautintoa elämäänsä itsensä ruoskimisesta ja piinaamisesta. He vaipuvat hurmioon ja ekstaasiin kiihottaessaan itseään aina vain pahemmilla, surkeammilla ja toivottomimmilla tulevaisuudenkuvillaan.

Näitä voisi kutsua marttyyreiksi.

Nämä eivät tajua, että ympäristö ei jaksa kuunnella heidän ruikutustaan ja ulinaansa.

Mikään, MIKÄÄN ei ole luotaantyöntäväämpää kuin nämä omaan surkeuteensa vaipuneet oman napansa tuijottajat. 

Mutta - se on heidän oma vapaaehtoinen valintansa josta saavat tyydytyksen ja kieroutuneen nautinnon. Suotakoon heille se, mutta pysykää pleace pois valittamasta!

Jatka sinä vaan tekopirteää teeskentelyäsi. En ole ap, ja minusta mikään ei ole rasittavampaa kuin kaltaisesi ikuisen positiivisuuden aasilla ratsastaja, joka mitätöi toisten kokemuksia. Haluan tuollaiset pois elämästäni, joten karttakaamme toisiamme.

Vierailija
139/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vali vali, minulla taas on ukko joka on täynnä virtaa, mennään joka päivä jonnekin päin. Paha suustaankin on KAIKIILE.

Vierailija
140/249 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hurmostila vaihtuu krapaulaan ja näiden kahden ääripään välillä "taitelu" on lähinnä lapsellista.