Mies "pappantunut" aivan täysin
Vähän yli nelikymppinen mies, ei mitään haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään. Onko muilla näin?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:n mies on mustasukkainen (ei päästä ap:ta esim yö:n keikalle yksin) ja vaatii että ap: on kotona katsomassa kun hän makaa.
Kerro Ap mihin miehessäsi alunperin rakastuit?
Vai otitko jonkun vaan...et saisit lisääntyä
Olette ruma ja läski pariskunta
Et lähde koska kukaan ei sinua huoli ...
Rakastuin huumorintajuinen, kilttiin ja rehelliseen luonteeseen. Ei hän silloin kontrolloinut menojani ja käytiin paljon kaksin kotimaan lomilla, laivoilla yms. Silloin hän käytti vielä alkoholia kohtuudella mutta sitten vasta vuosien päästä tuli terveysongelmia ja hän alkoi tiukaksi absolutistiksi. Kun hän ei voi käyttää alkoholia niin en saa minäkään käyttää ja yksin en saa baariin, keikoille mennä. Saan toki mennä yksin esim ruokakauppaan, lääkärille, hammaslääkärille, pankkiin tms mutta en sellaiseen paikkaan missä joku voi käyttää alkoholia. Ja mieheni on hoikka, ollut aina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli nelikymppinen mies, ei mitään haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään. Onko muilla näin?
Erosta saattaa haaveilla kun on tuollaine vaimo...
Anteeksi ap ei kerrokaan onko itse mies vai nainen...
Eli uudestaan...
Erosta saattaa haaveilla kun on tuollaine puoliso...
Minä olen myös pappaantunut ja se tapahtui noin 7v sitten 35:na. Syytän kyllä siitä naisia. Ne aiheuttavat muutamassa vuodessa "aivohalvauksen" miehille. Ensin kielletään kaikki oma miehiltä ja pitäis vaan alkaa toteuttamaan naisten tahtotilaa. Siinä sitten ei enää jonkin ajan kuluttua kiinnosta enää mikään. Ei edes sen puolison ideoiden kuuntelu.
Kyllä minä voin käydä kaupungilla irrottelemassa, mutta vaimo jää kyllä silloin kotiin. A-luokan reissut ok.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sinä ap olet vastapainoksi tuollainen kepeä, nuorekas sielu, jota erehtyy ensi näkemältä luulemaan teini-ikäiseksi.
Kerropa huviksemme, millaisia haaveita ja suunnitelmia itselläsi on tulevaisuudellesi.
Mä haluan vielä pitää hauskaa mm käydä yhtyeiden keikoilla, katsomassa stand uppia, teattereissa ja asua varmasti yksin niin ei tarvitse tuollaista pappaa katsella kun saan talousasiat kuntoon ja lapsen isoksi.
No siinähän se tuli.
Mies on hoitanut vakanssinsa betaelättäjänä. Ollut se luotettava kotimies jonka halusitkin ruuhkavuosien ajaksi. Voisin 101% varmuudella veikata että olet suorastaan kannustanut miestäsi pappautumaan jotta tämä keskittyisi ylitöihin ja keittiön remontointiin eikä kavereihin, harrastuksiin, jne.
Nyt kun mies on muuttunut sellaiseksi kuin halusitkin, on naisille tyypillisen elömönvaihemuutoksen aika ja haluttaisiin rinnalle menevämpää miestä.
Aloittajan kuvaamalla ongelmalla ei ole mitään tekemistä pappaantumisen kanssa.
No, mun mies 30v on jo pitkään ollut aika pappa. Pukeutuu kuusikymppisen isänsä vaatteisiin, pingottaa paidan mahan yli housuihin, jalassa tallaantuneet turvakengät, nukkumaan yhdeksän aikoihin ja kaikenlaista särkyä ja kolotusta. Töiden jälkeen tv-sarjoja nukahtamiseen asti ja vapaapäivinä sama ohjelma.
No, kyllä minäkin täytän sanaristikoita papiljotit päässä... Silti.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sinä ap olet vastapainoksi tuollainen kepeä, nuorekas sielu, jota erehtyy ensi näkemältä luulemaan teini-ikäiseksi.
Kerropa huviksemme, millaisia haaveita ja suunnitelmia itselläsi on tulevaisuudellesi.
Mä haluan vielä pitää hauskaa mm käydä yhtyeiden keikoilla, katsomassa stand uppia, teattereissa ja asua varmasti yksin niin ei tarvitse tuollaista pappaa katsella kun saan talousasiat kuntoon ja lapsen isoksi.
No siinähän se tuli.
Mies on hoitanut vakanssinsa betaelättäjänä. Ollut se luotettava kotimies jonka halusitkin ruuhkavuosien ajaksi. Voisin 101% varmuudella veikata että olet suorastaan kannustanut miestäsi pappautumaan jotta tämä keskittyisi ylitöihin ja keittiön remontointiin eikä kavereihin, harrastuksiin, jne.
Nyt kun mies on muuttunut sellaiseksi kuin halusitkin, on naisille tyypillisen elömönvaihemuutoksen aika ja haluttaisiin rinnalle menevämpää miestä.
Olen kannustanut häntä aina menemään ns poikien kanssa vaan eipä tuo ole halunnut mennä. En tosiaan ole odottanut että olisi vain kotona perheen kanssa. Viime kesänäkin harrastuksensa kautta, pojat pyysivät kaljalle ja minä panisin menemään mutta ei mennyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän se tuli.
Nyt kun mies on muuttunut sellaiseksi kuin halusitkin, on naisille tyypillisen elömönvaihemuutoksen aika ja haluttaisiin rinnalle menevämpää miestä.Olen kannustanut häntä aina menemään ns poikien kanssa vaan eipä tuo ole halunnut mennä. En tosiaan ole odottanut että olisi vain kotona perheen kanssa. Viime kesänäkin harrastuksensa kautta, pojat pyysivät kaljalle ja minä panisin menemään mutta ei mennyt. Ap
Siis patistin menemään mutta ei mennyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
No, mun mies 30v on jo pitkään ollut aika pappa. Pukeutuu kuusikymppisen isänsä vaatteisiin, pingottaa paidan mahan yli housuihin, jalassa tallaantuneet turvakengät, nukkumaan yhdeksän aikoihin ja kaikenlaista särkyä ja kolotusta. Töiden jälkeen tv-sarjoja nukahtamiseen asti ja vapaapäivinä sama ohjelma.
Ootko sä ihan tosissasi? Mulle sais tehdä lobotomian, jotta mä pystyisin elämään noin umpitylsää, mitäänsanomatonta ja pystyyn kuollutta elämää. Oikeastaan jo TV:n katselu vaatisi aivojen siirron pään ulkopuolelle.
Sulla on varmaan hiukset aika viehättävästi kiharalla, kun otat ne papiljotit pois.
M30
Joskus rankka elämä lyö niin syvälle alas että kun jaksaa nousta edes huolehtimaan arjen elämästä ae riittää.
Nujertuminen tulee nytkin eteen sadalle tuhannelle suomalaiselle kun he aktiivimallin kautta yhteiskunnan hylkäävänheidät antamatta arvoa niille ponnisteluille mitä he työpaikkansa eteen tekevät.
Vihaan näitä rikollisia päättäjiä, jotka lapioivat valheita niskaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:n mies on mustasukkainen (ei päästä ap:ta esim yö:n keikalle yksin) ja vaatii että ap: on kotona katsomassa kun hän makaa.
Kerro Ap mihin miehessäsi alunperin rakastuit?
Vai otitko jonkun vaan...et saisit lisääntyä
Olette ruma ja läski pariskunta
Et lähde koska kukaan ei sinua huoli ...
Rakastuin huumorintajuinen, kilttiin ja rehelliseen luonteeseen. Ei hän silloin kontrolloinut menojani ja käytiin paljon kaksin kotimaan lomilla, laivoilla yms. Silloin hän käytti vielä alkoholia kohtuudella mutta sitten vasta vuosien päästä tuli terveysongelmia ja hän alkoi tiukaksi absolutistiksi. Kun hän ei voi käyttää alkoholia niin en saa minäkään käyttää ja yksin en saa baariin, keikoille mennä. Saan toki mennä yksin esim ruokakauppaan, lääkärille, hammaslääkärille, pankkiin tms mutta en sellaiseen paikkaan missä joku voi käyttää alkoholia. Ja mieheni on hoikka, ollut aina. Ap
Sieltä se tuli: mies ei pysty käyttämään alkoholia
Ei uskalla mennä keikalle , kun muut juo ja tulee pahamieli.
Ei myöskään suo tätä iloa vaimolleen
EI SE ALKOHOLISTI TUU MUUTTUMAAN
Tää ongemahan on alkoholi , ei pappautuminen?
Äijä kirjoitti:
Joskus rankka elämä lyö niin syvälle alas että kun jaksaa nousta edes huolehtimaan arjen elämästä ae riittää.
Nujertuminen tulee nytkin eteen sadalle tuhannelle suomalaiselle kun he aktiivimallin kautta yhteiskunnan hylkäävänheidät antamatta arvoa niille ponnisteluille mitä he työpaikkansa eteen tekevät.
Vihaan näitä rikollisia päättäjiä, jotka lapioivat valheita niskaamme.
Kuules äijä..ap:n mies on alkoholisti
Myö mennään nyt nollaamaan:) kippis ja kulaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä ihan tosissasi? Mulle sais tehdä lobotomian, jotta mä pystyisin elämään noin umpitylsää, mitäänsanomatonta ja pystyyn kuollutta elämää. Oikeastaan jo TV:n katselu vaatisi aivojen siirron pään ulkopuolelle.
Sulla on varmaan hiukset aika viehättävästi kiharalla, kun otat ne papiljotit pois.
M30
Ap: n miehellä ONGELMA.
Ei pysty enää juomaan.
Eikä anna vaimonkaan poistua asunnosta
Saan toki mennä yksin esim ruokakauppaan, lääkärille, hammaslääkärille, pankkiin tms mutta en sellaiseen paikkaan missä joku voi käyttää alkoholia. Ja mieheni on hoikka, ollut aina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saan toki mennä yksin esim ruokakauppaan, lääkärille, hammaslääkärille, pankkiin tms mutta en sellaiseen paikkaan missä joku voi käyttää alkoholia. Ja mieheni on hoikka, ollut aina. Ap
Verhoatko myös kehosi löysiin vaatteisiin ja käytät huivia?
44v ja ei mitään noista.
Elämä parasta tässä ja nyt.
Ei tullu pentuja tehtyä, niin ei huolta huomisesta näin vapaaherrana!
Kommentointi taisi loppua tähän
Alkoholistin elämä ei oo ennenkään ketjuissa kiinnostanut
Vierailija kirjoitti:
44v ja ei mitään noista.
Elämä parasta tässä ja nyt.
Ei tullu pentuja tehtyä, niin ei huolta huomisesta näin vapaaherrana!
Just niin..taidampa varata risteilyn ja avata punkkupullon ..aaah:)
Itse en halua mitään viihdyttäjää, haluan itselleni tasa-arvoisen kumppanin mutta ei tällainen tylsä hiirulainen miehille kelpaa. Pitää olla sellainen räväkkä fitnessmimmi tai joku luonnonkaunotar tyyliin Kiira Korpi. Ei jaksa yrittää väkisin tyrkyttää itseään miehille, kun ei vaan kelpaa. Mitään sänkyseuraa en etsi vaan parisuhdetta.