Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "pappantunut" aivan täysin

Vierailija
10.04.2018 |

Vähän yli nelikymppinen mies, ei mitään haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään. Onko muilla näin?

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies antaa mennä yksin lääkäriin ja kauppaan

HUUTONAURUA!

Vierailija
102/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentointi taisi loppua tähän

Alkoholistin elämä ei oo ennenkään ketjuissa kiinnostanut

Ei minun mieheni ole alkoholisti, ei ole koskaan ollut. Oli ihan kohtuukäyttäjä, otti pari tai kolme kaljaa saunan jälkeen. Sai hengenahdistuskohtauksia ja alkoi täysin absolutistiksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan toki mennä yksin esim ruokakauppaan, lääkärille, hammaslääkärille, pankkiin tms mutta en sellaiseen paikkaan missä joku voi käyttää alkoholia. Ja mieheni on hoikka, ollut aina. Ap

Verhoatko myös kehosi löysiin vaatteisiin ja käytät huivia?

En, mieheni on ihan suomalainen syntyjään. Ap

Vierailija
104/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mieheni ole alkoholisti, ei ole koskaan ollut. Oli ihan kohtuukäyttäjä, otti pari tai kolme kaljaa saunan jälkeen. Sai hengenahdistuskohtauksia ja alkoi täysin absolutistiksi. Ap

Alkoholisti ei pysty hengaa paikoissa joissa muut juovat.

Oisko kyyläävä absolutisti parempi?

Sun käyttös tuntuu olevan sille ongelma?

Vierailija
105/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sinä ap olet vastapainoksi tuollainen kepeä, nuorekas sielu, jota erehtyy ensi näkemältä luulemaan teini-ikäiseksi.

Kerropa huviksemme, millaisia haaveita ja suunnitelmia itselläsi on tulevaisuudellesi.

Mä haluan vielä pitää hauskaa mm käydä yhtyeiden keikoilla, katsomassa stand uppia, teattereissa ja asua varmasti yksin niin ei tarvitse tuollaista pappaa katsella kun saan talousasiat kuntoon ja lapsen isoksi.

Kuulostaa mahtavalta elämältä, yhtyeiden keikkoja ja stand uppia. Kerrotko vielä tarkemmin, kuinka laitat ne talousasiasi kuntoon.

Ajan kanssa, säästän että pääsen sitten lähtemään ettei vanhuus kulu tähän turhuuteen.

Lapsi on nyt 9 ja sinä 44. Yhdeksän vuoden kuluttua poika on täysi-ikäinen ja sinä 53, jolloin pääset lähtemään kohti vapautta.

Olet varmaan laskenut tarkkaan, kuinka paljon tarvitset säästöjä loppuelämän itsenäistä elämääsi varten. Kuinka paljon on jo koossa ja kuinka paljon lisää kuukausittain kertyy?

Tuo se on mahtavaa ku erehtyy persehedelmää puskemaan, niin pääsee laskemaan, että "sitku mä 10 vuoden päästä oon kärsiny tän mun noin 20v kakun, niin pääsen takaisin mun omaan elämään".

Voi Hesus.

Vierailija
106/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ap ärhäkkäästi puolustaa absolutisti kyyläänsä?

Taidatkin olla trolli porvoosta?

Vierailija
107/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy se hengaamaan mutta ei se halua. Ap

Vierailija
108/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sinä ap olet vastapainoksi tuollainen kepeä, nuorekas sielu, jota erehtyy ensi näkemältä luulemaan teini-ikäiseksi.

Kerropa huviksemme, millaisia haaveita ja suunnitelmia itselläsi on tulevaisuudellesi.

Mä haluan vielä pitää hauskaa mm käydä yhtyeiden keikoilla, katsomassa stand uppia, teattereissa ja asua varmasti yksin niin ei tarvitse tuollaista pappaa katsella kun saan talousasiat kuntoon ja lapsen isoksi.

Kuulostaa mahtavalta elämältä, yhtyeiden keikkoja ja stand uppia. Kerrotko vielä tarkemmin, kuinka laitat ne talousasiasi kuntoon.

Ajan kanssa, säästän että pääsen sitten lähtemään ettei vanhuus kulu tähän turhuuteen.

Lapsi on nyt 9 ja sinä 44. Yhdeksän vuoden kuluttua poika on täysi-ikäinen ja sinä 53, jolloin pääset lähtemään kohti vapautta.

Olet varmaan laskenut tarkkaan, kuinka paljon tarvitset säästöjä loppuelämän itsenäistä elämääsi varten. Kuinka paljon on jo koossa ja kuinka paljon lisää kuukausittain kertyy?

Tuo se on mahtavaa ku erehtyy persehedelmää puskemaan, niin pääsee laskemaan, että "sitku mä 10 vuoden päästä oon kärsiny tän mun noin 20v kakun, niin pääsen takaisin mun omaan elämään".

Voi Hesus.

Semmosta se on se susiparin rakkaus

Vierailija
109/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy se hengaamaan mutta ei se halua. Ap

ei halua..silloin se ei kuule just pysty

kyllä se on toipuva alkoholisti..vaikka voissa paistettas

Vierailija
110/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yli kolmejymppinen nainen. Ei siivoa, heittää laskut avaamatta roskiin, ei keskustele, ei haaveile tai suunnittele. Joka asiaan löytyy kuitenkin "mutku". Pitäisikö huolestua?

Luultavasti :p..

Vierailija
111/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä ällö absolutisti äijäs..hyvää loppu perhehelvettiä

hei hei

Vierailija
112/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kannustanut häntä aina menemään ns poikien kanssa vaan eipä tuo ole halunnut mennä. En tosiaan ole odottanut että olisi vain kotona perheen kanssa. Viime kesänäkin harrastuksensa kautta, pojat pyysivät kaljalle ja minä panisin menemään mutta ei mennyt. Ap

Vierailija
113/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kannustanut häntä aina menemään ns poikien kanssa vaan eipä tuo ole halunnut mennä. En tosiaan ole odottanut että olisi vain kotona perheen kanssa. Viime kesänäkin harrastuksensa kautta, pojat pyysivät kaljalle ja minä panisin menemään mutta ei mennyt. Ap

Äijä on absolutisti ja pojat pyytää kaljalle?

Ettekö ole kertoneet ystäville että mies ei pysty juomaan yhtään alkoholia?

Vierailija
114/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä on absolutisti ja pojat pyytää kaljalle?

Ettekö ole kertoneet ystäville että mies ei pysty juomaan yhtään alkoholia?

Osa tietää ja osa kavereista ei tiedä. Olisi hän kuitenkin voinut sinne mennä vaikka ei juo mutta kun ei halua minnekkään mennä. Ap

Vierailija
115/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoa vaikka mihin, mutta sä keksit mulle aina jotain muuta tekemistä. Harrastuksista väheksyt mun intohimon kohteita ja pidät niitä ajanhukkana. t.mies

Vierailija
116/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Mitä tekisit jos puolisosi vaatii sinulta täydellistä absolutismia?

Että ei enää ikinä edes saunaolutta tai lasillista viiniä. Ei siis tippaakaan alkoholia enää ikinä, jos haluat olla hänen kanssaan.

Onko tälläinen millään lailla reilua tai oikein, vaikka puoliso itse olisi absolutisti, muslimi tai vaikka toipuva alkoholisti.

Mitä vastaisit puolisollesi? Luopuisitko kokonaan jos hän sanoisi että suhde on sitten tässä, jos et suostu olemaan täysin absolutisti?

Vierailija
117/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tuollaista sekopäätä n 6kk, ei siitä tullut mitään kun ukko oli koko ajan kyttäämässä. Se oli niin hullu, että laski jokaisen saunaoluenkin. Mikäli otin enemmän kuin hän oli mielessään määritellyt, alkoi välitön riita/draama jne.

Ei sitä jaksa, mielummin juon saunakaljat rauhassa yksin, kuin katselen jonkin sekopään skitsoilua.

Vierailija
118/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei enää ikinä edes saunaolutta tai lasillista viiniä. Ei siis tippaakaan alkoholia enää ikinä, jos haluat olla hänen kanssaan.

Onko tälläinen millään lailla reilua tai oikein, vaikka puoliso itse olisi absolutisti, muslimi tai vaikka toipuva alkoholisti.

Mitä vastaisit puolisollesi? Luopuisitko kokonaan jos hän sanoisi että suhde on sitten tässä, jos et suostu olemaan täysin absolutisti?

No minähän olen täysi absolutisti nykyään juuri miehen toiveesta. On ollut pakko alkaa absolutistiksi jos haluaa pitää perheen kasassa. Jos tilanne olisi toisinpäin, etten minä voisi käyttää terveyssyistä alkoholia niin antaisin kyllä mieheni käyttää sitä. Ap

Vierailija
119/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoa vaikka mihin, mutta sä keksit mulle aina jotain muuta tekemistä. Harrastuksista väheksyt mun intohimon kohteita ja pidät niitä ajanhukkana. t.mies

Et sä ole mun mieheni. Miehelläni on urheilullisia harrastuksia ja saa harrastaa mitä haluaa. Ap

Vierailija
120/249 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minähän olen täysi absolutisti nykyään juuri miehen toiveesta. On ollut pakko alkaa absolutistiksi jos haluaa pitää perheen kasassa. Jos tilanne olisi toisinpäin, etten minä voisi käyttää terveyssyistä alkoholia niin antaisin kyllä mieheni käyttää sitä. Ap

Nyt painut sinne popedan keikalle ja vedät parit sidut.

Jos se on syy et mies jättää..niin sitten se jättää

Tätä vastausta varten tulit keskustelemaankin?