Mies "pappantunut" aivan täysin
Vähän yli nelikymppinen mies, ei mitään haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään. Onko muilla näin?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Kommentointi taisi loppua tähän
Alkoholistin elämä ei oo ennenkään ketjuissa kiinnostanut
Ei minun mieheni ole alkoholisti, ei ole koskaan ollut. Oli ihan kohtuukäyttäjä, otti pari tai kolme kaljaa saunan jälkeen. Sai hengenahdistuskohtauksia ja alkoi täysin absolutistiksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan toki mennä yksin esim ruokakauppaan, lääkärille, hammaslääkärille, pankkiin tms mutta en sellaiseen paikkaan missä joku voi käyttää alkoholia. Ja mieheni on hoikka, ollut aina. Ap
Verhoatko myös kehosi löysiin vaatteisiin ja käytät huivia?
En, mieheni on ihan suomalainen syntyjään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mieheni ole alkoholisti, ei ole koskaan ollut. Oli ihan kohtuukäyttäjä, otti pari tai kolme kaljaa saunan jälkeen. Sai hengenahdistuskohtauksia ja alkoi täysin absolutistiksi. Ap
Alkoholisti ei pysty hengaa paikoissa joissa muut juovat.
Oisko kyyläävä absolutisti parempi?
Sun käyttös tuntuu olevan sille ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sinä ap olet vastapainoksi tuollainen kepeä, nuorekas sielu, jota erehtyy ensi näkemältä luulemaan teini-ikäiseksi.
Kerropa huviksemme, millaisia haaveita ja suunnitelmia itselläsi on tulevaisuudellesi.
Mä haluan vielä pitää hauskaa mm käydä yhtyeiden keikoilla, katsomassa stand uppia, teattereissa ja asua varmasti yksin niin ei tarvitse tuollaista pappaa katsella kun saan talousasiat kuntoon ja lapsen isoksi.
Kuulostaa mahtavalta elämältä, yhtyeiden keikkoja ja stand uppia. Kerrotko vielä tarkemmin, kuinka laitat ne talousasiasi kuntoon.
Ajan kanssa, säästän että pääsen sitten lähtemään ettei vanhuus kulu tähän turhuuteen.
Lapsi on nyt 9 ja sinä 44. Yhdeksän vuoden kuluttua poika on täysi-ikäinen ja sinä 53, jolloin pääset lähtemään kohti vapautta.
Olet varmaan laskenut tarkkaan, kuinka paljon tarvitset säästöjä loppuelämän itsenäistä elämääsi varten. Kuinka paljon on jo koossa ja kuinka paljon lisää kuukausittain kertyy?
Tuo se on mahtavaa ku erehtyy persehedelmää puskemaan, niin pääsee laskemaan, että "sitku mä 10 vuoden päästä oon kärsiny tän mun noin 20v kakun, niin pääsen takaisin mun omaan elämään".
Voi Hesus.
Kylläpäs ap ärhäkkäästi puolustaa absolutisti kyyläänsä?
Taidatkin olla trolli porvoosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy se hengaamaan mutta ei se halua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sinä ap olet vastapainoksi tuollainen kepeä, nuorekas sielu, jota erehtyy ensi näkemältä luulemaan teini-ikäiseksi.
Kerropa huviksemme, millaisia haaveita ja suunnitelmia itselläsi on tulevaisuudellesi.
Mä haluan vielä pitää hauskaa mm käydä yhtyeiden keikoilla, katsomassa stand uppia, teattereissa ja asua varmasti yksin niin ei tarvitse tuollaista pappaa katsella kun saan talousasiat kuntoon ja lapsen isoksi.
Kuulostaa mahtavalta elämältä, yhtyeiden keikkoja ja stand uppia. Kerrotko vielä tarkemmin, kuinka laitat ne talousasiasi kuntoon.
Ajan kanssa, säästän että pääsen sitten lähtemään ettei vanhuus kulu tähän turhuuteen.
Lapsi on nyt 9 ja sinä 44. Yhdeksän vuoden kuluttua poika on täysi-ikäinen ja sinä 53, jolloin pääset lähtemään kohti vapautta.
Olet varmaan laskenut tarkkaan, kuinka paljon tarvitset säästöjä loppuelämän itsenäistä elämääsi varten. Kuinka paljon on jo koossa ja kuinka paljon lisää kuukausittain kertyy?
Tuo se on mahtavaa ku erehtyy persehedelmää puskemaan, niin pääsee laskemaan, että "sitku mä 10 vuoden päästä oon kärsiny tän mun noin 20v kakun, niin pääsen takaisin mun omaan elämään".
Voi Hesus.
Semmosta se on se susiparin rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy se hengaamaan mutta ei se halua. Ap
ei halua..silloin se ei kuule just pysty
kyllä se on toipuva alkoholisti..vaikka voissa paistettas
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli kolmejymppinen nainen. Ei siivoa, heittää laskut avaamatta roskiin, ei keskustele, ei haaveile tai suunnittele. Joka asiaan löytyy kuitenkin "mutku". Pitäisikö huolestua?
Luultavasti :p..
pidä ällö absolutisti äijäs..hyvää loppu perhehelvettiä
hei hei
Olen kannustanut häntä aina menemään ns poikien kanssa vaan eipä tuo ole halunnut mennä. En tosiaan ole odottanut että olisi vain kotona perheen kanssa. Viime kesänäkin harrastuksensa kautta, pojat pyysivät kaljalle ja minä panisin menemään mutta ei mennyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kannustanut häntä aina menemään ns poikien kanssa vaan eipä tuo ole halunnut mennä. En tosiaan ole odottanut että olisi vain kotona perheen kanssa. Viime kesänäkin harrastuksensa kautta, pojat pyysivät kaljalle ja minä panisin menemään mutta ei mennyt. Ap
Äijä on absolutisti ja pojat pyytää kaljalle?
Ettekö ole kertoneet ystäville että mies ei pysty juomaan yhtään alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä on absolutisti ja pojat pyytää kaljalle?
Ettekö ole kertoneet ystäville että mies ei pysty juomaan yhtään alkoholia?
Osa tietää ja osa kavereista ei tiedä. Olisi hän kuitenkin voinut sinne mennä vaikka ei juo mutta kun ei halua minnekkään mennä. Ap
Olisi mielenkiintoa vaikka mihin, mutta sä keksit mulle aina jotain muuta tekemistä. Harrastuksista väheksyt mun intohimon kohteita ja pidät niitä ajanhukkana. t.mies
Ap Mitä tekisit jos puolisosi vaatii sinulta täydellistä absolutismia?
Että ei enää ikinä edes saunaolutta tai lasillista viiniä. Ei siis tippaakaan alkoholia enää ikinä, jos haluat olla hänen kanssaan.
Onko tälläinen millään lailla reilua tai oikein, vaikka puoliso itse olisi absolutisti, muslimi tai vaikka toipuva alkoholisti.
Mitä vastaisit puolisollesi? Luopuisitko kokonaan jos hän sanoisi että suhde on sitten tässä, jos et suostu olemaan täysin absolutisti?
Tapailin tuollaista sekopäätä n 6kk, ei siitä tullut mitään kun ukko oli koko ajan kyttäämässä. Se oli niin hullu, että laski jokaisen saunaoluenkin. Mikäli otin enemmän kuin hän oli mielessään määritellyt, alkoi välitön riita/draama jne.
Ei sitä jaksa, mielummin juon saunakaljat rauhassa yksin, kuin katselen jonkin sekopään skitsoilua.
Vierailija kirjoitti:
Että ei enää ikinä edes saunaolutta tai lasillista viiniä. Ei siis tippaakaan alkoholia enää ikinä, jos haluat olla hänen kanssaan.
Onko tälläinen millään lailla reilua tai oikein, vaikka puoliso itse olisi absolutisti, muslimi tai vaikka toipuva alkoholisti.
Mitä vastaisit puolisollesi? Luopuisitko kokonaan jos hän sanoisi että suhde on sitten tässä, jos et suostu olemaan täysin absolutisti?
No minähän olen täysi absolutisti nykyään juuri miehen toiveesta. On ollut pakko alkaa absolutistiksi jos haluaa pitää perheen kasassa. Jos tilanne olisi toisinpäin, etten minä voisi käyttää terveyssyistä alkoholia niin antaisin kyllä mieheni käyttää sitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoa vaikka mihin, mutta sä keksit mulle aina jotain muuta tekemistä. Harrastuksista väheksyt mun intohimon kohteita ja pidät niitä ajanhukkana. t.mies
Et sä ole mun mieheni. Miehelläni on urheilullisia harrastuksia ja saa harrastaa mitä haluaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minähän olen täysi absolutisti nykyään juuri miehen toiveesta. On ollut pakko alkaa absolutistiksi jos haluaa pitää perheen kasassa. Jos tilanne olisi toisinpäin, etten minä voisi käyttää terveyssyistä alkoholia niin antaisin kyllä mieheni käyttää sitä. Ap
Nyt painut sinne popedan keikalle ja vedät parit sidut.
Jos se on syy et mies jättää..niin sitten se jättää
Tätä vastausta varten tulit keskustelemaankin?
mies antaa mennä yksin lääkäriin ja kauppaan
HUUTONAURUA!