Kysy jotain 23v. naiselta
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestitkö presidentinvaaleissa? Jos kyllä, niin miksi Salea ja oliko syynä Salen vaalivauva?
Äänestin, ja äänestin kylläkin Väyrystä. Tein vaalikoneen tentin, ekana mulla tuli Huhtasaari, oli ehdoton ei. Tokana Väyrynen, joten äänestin sitä. Niinistö oli vissiin neljäntenä. Jos ois tullut toka kierros, oisin ehdottomasti äänestänyt Niinistöä.
Miksi Huhtasaari oli ehdoton ei
No, liian äärioikeistoa.
No millä tavalla Väyrynen eroaa siitä?
Piti antaa Paavolle ääni. En nyt muuta sano. Tein vaalikoneen testin, sen perusteella menin, mut Huhtasaarta en halunnut äänestää.
Kumpi oli ilkeämpi, Stalin vai Hitler?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli ilkeämpi, Stalin vai Hitler?
No varmaan Hitler.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän sut.
T.mies 22v
Nyt se sairas paska esiintyy jo minunakin täälä
t.mies 22vV#@*uun siitä valittamasta nössö!
t.mies 22v
Hui😂
t.mies 22v
miksi niin monet suomalaiset sairastavat ryssävihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestitkö presidentinvaaleissa? Jos kyllä, niin miksi Salea ja oliko syynä Salen vaalivauva?
Äänestin, ja äänestin kylläkin Väyrystä. Tein vaalikoneen tentin, ekana mulla tuli Huhtasaari, oli ehdoton ei. Tokana Väyrynen, joten äänestin sitä. Niinistö oli vissiin neljäntenä. Jos ois tullut toka kierros, oisin ehdottomasti äänestänyt Niinistöä.
Miksi Huhtasaari oli ehdoton ei
No, liian äärioikeistoa.
No millä tavalla Väyrynen eroaa siitä?
Piti antaa Paavolle ääni. En nyt muuta sano. Tein vaalikoneen testin, sen perusteella menin, mut Huhtasaarta en halunnut äänestää.
Niin eli et todellisuudessa tajua politiikasta mitään
Vierailija kirjoitti:
Sotien takia varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotien takia varmaan?
Harvapa meistä täällä oli sotien aikaan. Miksi kantaa kaunaa esi-isien riidoista? Sitäpaitsi, moniko paikalla olevista olisi edes olemassa ilman kyseisiä sotia? Perhosvaikutus ja silleen. Olisiko isovanhemmat tai vanhemmat tavanneet? Vaikkei olisi sotaan osallistunutkaan niin pelkkä lehdestä lukeminen olisi voinut muuttaa mikä siittiö hedelmöittää munasolun jne.
Russofobia on perittyä kaunaa ja useimpien kohdalla sille ei ole mitään järkiperusteita.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielestäsi hauska?
En. Oon ihan retard.
V#@*uun siitä valittamasta nössö!
t.mies 22v