Kysy jotain 23v. naiselta
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naidaanko?
t.mies 22vMiten sä jaksat, ei ees oo hauska toi kommentti enää.
Miten sä jaksat? 16, 18, 23...
Edelleen, ainoot mun ketjut on tänä vuonna aloitetut "kysy jtn 23v. naiselta" tms. Jos on noin hirveästi mielenkiintoa, niin selvitä vaikka 16 ja 18v. ketjujen ip-osoitteet, eivät oo mun. :D
Älä selitä. You farken icehole.
Koska aiot lopettaa näiden ketjujen tehtailun? Anna vaikka tolle mies 22veelle niin lopettaa tuon kaikilta vonkaamisen ja saatte molemmat muuta tekemistä kuin roikkua palstalla samaa jauhamassa!
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen häpykarvoitus sulla on?
Keskivaalea. Pyllyn puolella muuttuu tummemmaksi. Edessä ulottuu napaan saakka. Pyllyvaossa aika tummaa ja tuuheaa karvaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen häpykarvoitus sulla on?
Keskivaalea. Pyllyn puolella muuttuu tummemmaksi. Edessä ulottuu napaan saakka. Pyllyvaossa aika tummaa ja tuuheaa karvaa.
Ap
:DD Kiva kun esiinnyt minuna. :D
Kumpi on ihanampi, Paul Harrison vai George McCartney?
Vierailija kirjoitti:
Koska aiot lopettaa näiden ketjujen tehtailun? Anna vaikka tolle mies 22veelle niin lopettaa tuon kaikilta vonkaamisen ja saatte molemmat muuta tekemistä kuin roikkua palstalla samaa jauhamassa!
En ikinä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä saan. Mul on oikeus tehtalla näit ja muit. Ta iha mitä vaa.
Vierailija kirjoitti:
Linkkaa kuvat en jaksa ettii.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Psul Georgesta vaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. :D
Mitä vittua!
t.mies 22v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Psul Georgesta vaa.
Ap
Siiiiis, nää kaikki nimet on mulle ihan vieraita. Haluun, et linkkaat vaikka kuvat, et tulee ees oikea hlö, löytyy monta kuuluisaa noillakin nimillä, oletan, et alkuperäisessä viestissä oli kyse niistä futareista?
Onko sellainen penis, joka ei ihan mahdu paksuuden puolesta talouspaperirullan hylsyyn liian paksu, sopiva vai liian ohut?
Minkä ikäiselle ihmiselle menetit neitsyytesi ja minkä ikäinen olit itse?
Oletko harrastanut joukkueurheilulajeja? Ovatko lepakot ahdistelleet?
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen penis, joka ei ihan mahdu paksuuden puolesta talouspaperirullan hylsyyn liian paksu, sopiva vai liian ohut?
No mun pilderoon kyl ihan liian ohut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun pilderoon kyl ihan liian ohut.
Ap
Mikä pakkomielle esiintyä minuna. :D En vastaa tähän, voitko kysyä normaaleja kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran futisjoukkueelle. Lepakot ei valitettavasti ole tulleet ahdistelemaan... Nuolisin niiden klittat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran futisjoukkueelle. Lepakot ei valitettavasti ole tulleet ahdistelemaan... Nuolisin niiden klittat :D
Oot sairas, ja sul on hyvä mielikuvitus. AP
Jeeeee!😀
t.mies 22v