Kysy jotain 23v. naiselta
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut joukkueurheilulajeja? Ovatko lepakot ahdistelleet?
Annoin kerran futisjoukkueelle. Lepakot ei valitettavasti ole tulleet ahdistelemaan... Nuolisin niiden klittat :D
Oot sairas, ja sul on hyvä mielikuvitus. AP
Aiai... Niin mieluusti laittaisin jellyä sun pakaroiden väliin ja painaisin paksun terskan sinne perään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut joukkueurheilulajeja? Ovatko lepakot ahdistelleet?
Annoin kerran futisjoukkueelle. Lepakot ei valitettavasti ole tulleet ahdistelemaan... Nuolisin niiden klittat :D
Oot sairas, ja sul on hyvä mielikuvitus. AP
Aiai... Niin mieluusti laittaisin jellyä sun pakaroiden väliin ja painaisin paksun terskan sinne perään...
Mitä hittoo? :DDD AP
Oletko ikinä masturboinut kuunnellessasi klassista musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä masturboinut kuunnellessasi klassista musiikkia?
:D Voitteko laittaa normaaleja kysymyksiä. Mistä ees keksit tämmösenki?
Vierailija kirjoitti:
Chemtrails, mielipide?
En kyllä jaksa uskoa, onhan täällä kaikki ilmansaasteitakin yms.
Äänestitkö presidentinvaaleissa? Jos kyllä, niin miksi Salea ja oliko syynä Salen vaalivauva?
Mikä on mielestäsi paras ratkaisu hajautustaulun törmäysten hallintaan? Linkitetty lista vai avoin hajautus vai jokin muu?
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän sut.
T.mies 22v
Nyt se sairas paska esiintyy jo minunakin täälä
t.mies 22v
Hahhhaa! Ihan parasta! Lisää feikkivastauksia!
Vierailija kirjoitti:
Äänestitkö presidentinvaaleissa? Jos kyllä, niin miksi Salea ja oliko syynä Salen vaalivauva?
Äänestin, ja äänestin kylläkin Väyrystä. Tein vaalikoneen tentin, ekana mulla tuli Huhtasaari, oli ehdoton ei. Tokana Väyrynen, joten äänestin sitä. Niinistö oli vissiin neljäntenä. Jos ois tullut toka kierros, oisin ehdottomasti äänestänyt Niinistöä.
Monesko kerta kun teet tämän aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin, ja äänestin kylläkin Väyrystä. Tein vaalikoneen tentin, ekana mulla tuli Huhtasaari, oli ehdoton ei. Tokana Väyrynen, joten äänestin sitä. Niinistö oli vissiin neljäntenä. Jos ois tullut toka kierros, oisin ehdottomasti äänestänyt Niinistöä.
Miksi Huhtasaari oli ehdoton ei
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta kun teet tämän aloituksen?
Varmaan n. kymmenes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, liian äärioikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, liian äärioikeistoa.
No millä tavalla Väyrynen eroaa siitä?
Millon meni neitsyys? Vastaa kun kysytään! Ja minkä ikänen oli äijä?