Kysy jotain 23v. naiselta
Kommentit (96)
alax olee? Ja miten on päivä mennyt?
M23
Vierailija kirjoitti:
alax olee? Ja miten on päivä mennyt?
M23
En, ja tässähän tämä.
Mitä ajattelet jos 19-vuotias poika tulisi juttelemaan sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet jos 19-vuotias poika tulisi juttelemaan sinulle?
Miettisin, onks sillä joku hätänä.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö sukkahousuja?
Aika harvoin.
Tunnustatko olevasi masentunut ja yksinäinen kun etsit ihmiskosketusta vauvafoorumilta yhdeksältä arki-iltana?
Vierailija kirjoitti:
Tunnustatko olevasi masentunut ja yksinäinen kun etsit ihmiskosketusta vauvafoorumilta yhdeksältä arki-iltana?
Mun puhelin hajosi tänään, en meekkään lenkille, kun en saa musiikkia. Mulla on virtsatietulehdus. Näin eilen kaveria, ja pitäisi nähdä kaveria huomenna.
Miksi piti sanoa ikä ja sukupuoli?
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti sanoa ikä ja sukupuoli?
En tiedä, huvikseen. :D
Käytätkö maitoa? Mitä maitoa ostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelin hajosi tänään, en meekkään lenkille, kun en saa musiikkia. Mulla on virtsatietulehdus. Näin eilen kaveria, ja pitäisi nähdä kaveria huomenna.
Selityksen makua...
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö maitoa? Mitä maitoa ostat?
Jos meil on jääkaapissa vaan tavallista maitoa, laitan sitä kahvin sekaan. Pääsääntöisesti ostan Yosan kauramaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksen makua...
Aah. :D Kyllä tuo hajosi, ei mene päälle. Harmittaa, että saanko kuvat enää talteen, pitää käyttää Huawein huollossa ja rahaa menee taas, kun pitää ostaa uus luuri.
Vierailija kirjoitti:
Naidaanko?
t.mies 22v
Miten sä jaksat, ei ees oo hauska toi kommentti enää.
UP