Ihmetyttää nämä "päästäisitkö miehesi" jutut
Onks joku mies tosiaan niin tossun alla että vaimo päättää mitä saa tehdä ja mihin saa mennä vai kuvitteleeko nämä naiset vaan että pystyisivät jotenkin estämään?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää miksi jonkun mies haluaisi lähteä kavereiden kanssa seksiturismikohteeseen.
Eli voiko tästä päätellä että kaikki naiset jotka matkustaa gambiaan menee sinne seksin perässä?
apNiin, kaikille miehille on kai ihan fine että vaimo lähtee tyttöporukalla Gambiaan ja ukko jää huolehtimaan lapsista pariksi viikoksi? Kun ihan viatonta reissaamistahan se olisi
Olis ihan fine. Jos pettää niin oma häpeä. Luuletko että pystyt miestä rajoittamalla estämään ettei petä?
En tietenkään luule.
No mihin se perustuu ettet päästä miestäsi? Miks et päästä? Sen takia ettei pettäisi
Missä olen sanonut, etten päästäisi? Tai että minulla olisi mies joka hinkusi jonnekin seksiturismin kehtoon?
Älä nyt ala nussimaan pilkkua kun se pointti oli se että puhuit sen puolesta että ei pitäisi päästää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää miksi jonkun mies haluaisi lähteä kavereiden kanssa seksiturismikohteeseen.
Eli voiko tästä päätellä että kaikki naiset jotka matkustaa gambiaan menee sinne seksin perässä?
apKampiaanhan mennään lämmön, auringon, kulttuurin, historian ja rennon elämäntyylin kanssa, samoin kuin eräs miehistä pitävä mies kertoi käyvänsä Thaimaassa halpojen parturikäyntien vuoksi.
Jep. Eikös siellä päin (tai ainakin Kiinassa) parturit ole just "niitä" paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiin, kaikille miehille on kai ihan fine että vaimo lähtee tyttöporukalla Gambiaan ja ukko jää huolehtimaan lapsista pariksi viikoksi? Kun ihan viatonta reissaamistahan se olisi
Olis ihan fine. Jos pettää niin oma häpeä. Luuletko että pystyt miestä rajoittamalla estämään ettei petä?
En tietenkään luule.
No mihin se perustuu ettet päästä miestäsi? Miks et päästä? Sen takia ettei pettäisi
Missä olen sanonut, etten päästäisi? Tai että minulla olisi mies joka hinkusi jonnekin seksiturismin kehtoon?
Älä nyt ala nussimaan pilkkua kun se pointti oli se että puhuit sen puolesta että ei pitäisi päästää
Ai missä puhuin? Tietääkseni olen ihmetellyt sitä miksi jonkun mies hinkuu kaveriporukalla jonnekin seksiturismista kuuluisaan kohteeseen.
Olen useamman kerran ajatellut, että voisin käydä Gambiassa, ehkä jopa tyttöjen kanssa. Hyvä sää, kauniita rantoja, edullista, mikäs siinä. Tämä ei todellakaan tarkoita, että pettäisin siellä miestäni, joka voi minun puolestani lähteä niin Thaikkuihin kuin Irkutskiin, jos haluaa.
Aivan omituista ajattelua pullollaan tämä palsta. Ilmeisesti mammoilla oma menokenkä vipattaa, kun ei voi uskoa, että Thaimaassa tai Gambiassa voi lomailla maksullisissa käymättä.
Miksi muuten perheet ja naisporukat käyvät Thaimaassa, jos siellä ei ole mitään muuta kuin ilotyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi että lähtee kahdeksi viikoksi, mutta viikoksi saisi lähteä. Näin jäisi riittävästi aikaa lomailla myös perheen kanssa.
Me on vaimon kanssa kumpikin tehty poika-/tyttöporukassa yksi lyhyempi reissu vuodessa, yleensä 3-5 päivää. Sitten perheen kanssa pari lomaa. Se mistä neuvotellaan on ajankohta. Kohteesta ei ole neuvoteltu kotona vaan sen päättää porukka.
Meillä poikaporukassa tehdään niin, että sovitaan ajankohta ja sitten yksi henkilö järkkää reissun aina vuorollaan. Muille kohde selviää vasta lähtöportilla. Mielestäni tosi hauska perinne.
Vierailija kirjoitti:
Onks joku mies tosiaan niin tossun alla että vaimo päättää mitä saa tehdä ja mihin saa mennä vai kuvitteleeko nämä naiset vaan että pystyisivät jotenkin estämään?
On useampikin. Peruskauraa palstamammojen parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tajua miksi joku ylipäänsä haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, johon ei voi luottaa, ja joka haluaisi kieroilla ja pettää.
Niinpä ja mies päättää pettääkö vai ei. Ei sitä voi vaimo päättää miehen puolesta
Veikkaan, että parisuhteesi päättyy piakkoin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tajua miksi joku ylipäänsä haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, johon ei voi luottaa, ja joka haluaisi kieroilla ja pettää.
Niinpä ja mies päättää pettääkö vai ei. Ei sitä voi vaimo päättää miehen puolesta
Ja jos mies päättää pettää, se voi tapahtua vaikka kesken työpäivän.
Aina tämäkin lause tulee täällä vastaan. Ei mies voi pettää kesken työpäivän ihan vain päättämällä tehdä niin. Siihen tarvitaan se nainenkin, eikä yleensä töissä yritetä iskeä naisia ja yritetä päästä panemaan. On vähän eri asia lähteä vaikka miesporukan kanssa Pattayan lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tämäkin lause tulee täällä vastaan. Ei mies voi pettää kesken työpäivän ihan vain päättämällä tehdä niin. Siihen tarvitaan se nainenkin, eikä yleensä töissä yritetä iskeä naisia ja yritetä päästä panemaan. On vähän eri asia lähteä vaikka miesporukan kanssa Pattayan lomalle.
Käytännössä voi. Pitää olla töissä jossain keskellä metsää, ellei sihteeriopistosta löydy sihteerikköä parin tunnin varoitusajalla. Jos aamupäivällä päättää, niin melko varmasti onnistuu viimeistään iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, meillä kyllä on sellainen suhde että jos toinen on aivan täysin jotain asiaa vastaan niin ei sitä sitten tehdä. Mutta ei kyllä mistään pikkuasioista ole kysymys, toimii kun kumpikin on täyspäisiä. Pakko ottaa toistakin huomioon kun jakaa elämän ja talouden.
Yhdessä sopiminen on hieman eri asia kuin toisen "päästäminen". Tasa-arvoisessa suhteessa sovitaan asioista, tossun alla olevia tai huollettavia käskytetään.
Tästä on tapeltu ennenkin palstalla. Toisille tuo "luvan kysyminen" on puhekielessä just sitä toisten "sopimista". Kun aika harva työssäkäyvä perheellinen voi noin vain häipyä viikoksi ulkomaille ilman että puhuu asiasta etukäteen puolisolle. Oli sitten mies tahi nainen.
Miksi matkakohteesta pitäisi sopia puolison kanssa? Ymmärrän että ajankohdasta ja mahdollisesti kustannuksista pitää sopia, mutta miksi matkakohde on merkityksellinen? Mitä merkitystä sillä on, onko puoliso viikon Levillä, Thaimaassa tai kenties Amsterdamissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus!
Sinä siis ilman muuta petät, jos päädyt Gambiaan? Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus!
Minkäs sitä renttu luonnolleen voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, meillä kyllä on sellainen suhde että jos toinen on aivan täysin jotain asiaa vastaan niin ei sitä sitten tehdä. Mutta ei kyllä mistään pikkuasioista ole kysymys, toimii kun kumpikin on täyspäisiä. Pakko ottaa toistakin huomioon kun jakaa elämän ja talouden.
Yhdessä sopiminen on hieman eri asia kuin toisen "päästäminen". Tasa-arvoisessa suhteessa sovitaan asioista, tossun alla olevia tai huollettavia käskytetään.
Tästä on tapeltu ennenkin palstalla. Toisille tuo "luvan kysyminen" on puhekielessä just sitä toisten "sopimista". Kun aika harva työssäkäyvä perheellinen voi noin vain häipyä viikoksi ulkomaille ilman että puhuu asiasta etukäteen puolisolle. Oli sitten mies tahi nainen.
Miksi matkakohteesta pitäisi sopia puolison kanssa? Ymmärrän että ajankohdasta ja mahdollisesti kustannuksista pitää sopia, mutta miksi matkakohde on merkityksellinen? Mitä merkitystä sillä on, onko puoliso viikon Levillä, Thaimaassa tai kenties Amsterdamissa?
Damissa tosiaan on kattava valikoima maksullisia. Voin lämpimästi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounastauolla ehtii hyvin käydä thaihieronnassa. Näinhän homma kotimaassa hoidetaan. Luuletko miesten tarvitsevan kahden viikon loman h*orissa käyntiin? Mistä luulet täkäläisten prostituoitujen löytävän asiakkaansa? Mutta sinä olet tyytyväinen, kun mies ei käy baareissa eikä Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus!
Jokainen pettää. Turhaa lässytystä. Parisuhteista pois jos panolomakohteet polttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä nyt matkakohteesta ollutkaan puhe. Vaan siitä että 'kysyntäänkö lupa" vai otetaanko vaan passi ja ajetaan lentokentälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounastauolla ehtii hyvin käydä thaihieronnassa. Näinhän homma kotimaassa hoidetaan. Luuletko miesten tarvitsevan kahden viikon loman h*orissa käyntiin? Mistä luulet täkäläisten prostituoitujen löytävän asiakkaansa? Mutta sinä olet tyytyväinen, kun mies ei käy baareissa eikä Thaimaassa.
Niin ja naistenhan ei tarvi edes maksaa seksistä 😂 Innokkaita panijoita kaupunki puolillaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus!
Jokainen pettää. Turhaa lässytystä. Parisuhteista pois jos panolomakohteet polttelee.
Tämä. Jokuhan sinne ajaa. Samoin tuollainen minä-minä, mun vapaus, mun elämä-asenteet. Mitä ja miksi nämä ihmiset ovat parisuhteissa? Olisi kaikille helpompaa jos eläisivät yksinään. Sitoutumiskyvyttömiä, narsistisia ja jotenkin naiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että parisuhteesi päättyy piakkoin eroon.
Miten niin?
Kampiaanhan mennään lämmön, auringon, kulttuurin, historian ja rennon elämäntyylin kanssa, samoin kuin eräs miehistä pitävä mies kertoi käyvänsä Thaimaassa halpojen parturikäyntien vuoksi.