Pelottaa, että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani
Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 12 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Kemiat kohtaavat myös hyvin ja juttua riittää.
Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.
Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.
Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.
Kommentit (28)
Jos mies on fiksu ja ajattelee parastasi, hän ei harrasta seksiä kanssasi vaan perääntyy. Kun se on lapsikulta sillä tavalla, että aikuisuuteen ei ole oikotietä. Neitsyys on turvallista menettää oman ikäisen ja tasoisen pojan kanssa.
Toivottavasti mieskin ymmärtää tämän. Sitten aikuisena ja vanhempana tajuat että hän teki oikein. Et ole tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä aikuisen miehen kanssa.
Jokainen mies haluaa neitsyen naisen.
Miehelle on varmaan iso plussa se kokemattomuutesi. Siis todellakin!!
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan nainen voi ajatella jotain noin tyhmää. Katsos kun me miehet emme pidä naisen kokemattomuutta pahana asiana, toisin kuin naiset, joille kokematon mies on elämää suurempi kynnyskysymys.
Niin just. Naiset ajattelee että tossa on pakko olla jotain vikaa kun se on kokematon.
Mitä vakituinen parisuhde sinulle tarkoittaa? Sehän se olennainen kysymys miehen kannalta on. Tuskin hän kokemattomuuttasi fyysisenä tilana pelästyy, mutta jos hän pelkää, että seksin jälkeen kanssasi pitää olla suurin piirtein valmis kihlautumaan, niin se voi karkottaa.
Minä en näe tässä ongelmaa. Jos ap kertoo miehelle sen minkä kertoi meille, niin mies ymmärtää kyllä ja on otettu, jos jossain vaiheessa suhde etenee niin pitkälle että seksiäkin päästään harrastamaan. Jos mies sen sijaan luikkii karkuun, niin ei hän ole sellainen jonka perään tarvitsee itkeä.
Kun minä tapasin mieheni, en ollut kokematon, mutta olin ollut pitkään selibaatissa joka teki minulle hyvää enkä halunnut harrastaa seksiä liian aikaisin. Mies kunnioitti tätä ja olen monesti miettinyt että tuo seurusteluaika ennen seksiä oli hienoa aikaa, kun ehdimme jutella kaikista asioista ja jotenkin se seksittömyys antoi suhteen alulle romanttisen sävyn. Jos mies olisi tuossa vaiheessa yrittänyt painostaa seksiin, niin kyllä olisi mennyt maku koko miehestä. Näissä asioissa pitää olla kunnioitusta toista kohtaan ja miehellä sitä onneksi oli. Eikä hän kuitenkaan puolta vuotta pidempään joutunut sitä seksiäkään odottamaan.
Sinuna olisin enemmän huolissani siitä että se pitääkin sitä hyvänä asiana.
Ei tarvitse kertoa. Anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vakituinen parisuhde sinulle tarkoittaa? Sehän se olennainen kysymys miehen kannalta on. Tuskin hän kokemattomuuttasi fyysisenä tilana pelästyy, mutta jos hän pelkää, että seksin jälkeen kanssasi pitää olla suurin piirtein valmis kihlautumaan, niin se voi karkottaa.
Ei musta ainakaan tuntuisi oikealta olla itseäni 12 vuotta nuoremman ensimmäinen seksikokemus. Ihan siitä riippumatta minkä ikäisiä ollaan tapahtumahetkellä.
Ei sitä tarvitse ottaa puheeksi ennen kuin se tuntuu luontevalta. Jos jo puheeksi ottaminen stressaa noin kovasti, niin se on merkki siitä, että vielä ei ole sen keskustelun aika.
Mitä ihmettä miehet selittää että "kaikki miehet haluaa neitsyen" minun ensimmäinen poikaystäväni kiusasi ja pilkkasi minua koska olin kokematon, nöyryytti vielä puhumalla selän takan yhteisille tutuillemme ja kavereillemme miten huono olen sängyssä.
Puheesi ovat ristiriitaisia. Ensin sanot, että tunnet olosi turvalliseksi miehen seurassa. Sitten kuitenkin sanot, että pelkäät hänen jättävän sinut, jos kerrot hänelle neitsyydestä. Ja tuo on kaikkea muuta kuin turvallista, jos joutuu pelkäämään jättämistä vain totuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä miehet selittää että "kaikki miehet haluaa neitsyen" minun ensimmäinen poikaystäväni kiusasi ja pilkkasi minua koska olin kokematon, nöyryytti vielä puhumalla selän takan yhteisille tutuillemme ja kavereillemme miten huono olen sängyssä.
No sinulla on ollut harvinaisen sairas poikaystävä. Ei useimmille tule tuollaista miestä ikinä vastaan.
Miestä ei haittaa kokemattomuus ollenkaan. Vain silloin se haittaa, jos et halua seksiä ensimmäisillä tapaamisilla vaan lämpenet hitaasti. t: kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulla on ollut harvinaisen sairas poikaystävä. Ei useimmille tule tuollaista miestä ikinä vastaan.
Niin, useimmille tulee sellaisia kuvottavia miehiä joiden silmät alkaa kiilua ja kuola valua kun kuulevat neitsyydestä. Alkavat katsoa sua kuin rahasäkkiä. Erityisesti jos on vähänkään vanhempana neitsyt ja vielä triplaten erityisesti jos seurustelee itseään vanhempien miesten kanssa.
Ei käy ap kateeksi.
Jos se mies on vakavissaan sun kanssas niin sun pointsit nousee tolla kertaluokkaa sata. Jos se taas on jännäpete niin se saattaa lopettaakin teidän jutun kun se ei haluu viedä sun neitsyyttä. Miehillä on periaatteita joita naisten voi olla vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei haittaa kokemattomuus ollenkaan. Vain silloin se haittaa, jos et halua seksiä ensimmäisillä tapaamisilla vaan lämpenet hitaasti. t: kokemus
Mielenkiintoinen yhtälö. Kuinkahan sellainen nainen on säilynyt kokemattomana, joka haluaa seksiä ensimmäisillä tapaamisilla?
Mitä sä oikeen teet noin vanhan hepun seurassa. Nyt kyllä tulee moraalipoliisi ja pidättää
Vierailija kirjoitti:
Hyviä miehiä haittaa ujostelu ja heikot taidot. Huonoja miehiä ei haittaa. Paha dilemma.
Ainoastaan nainen voi ajatella jotain noin tyhmää. Katsos kun me miehet emme pidä naisen kokemattomuutta pahana asiana, toisin kuin naiset, joille kokematon mies on elämää suurempi kynnyskysymys.