Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa, että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani

Vierailija
09.04.2018 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 12 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Kemiat kohtaavat myös hyvin ja juttua riittää.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on useimmiten naiset, joita se kokemattomuus häiritsee vastapuolessa.

Vierailija
22/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...onkohan tämä(kin) ikis juttuja. Nuori nainen ja vanha mies. Ei kukaan 21 v. kokematon nainen ala hengaileen 12v vanhemman miehen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kyllä haittaa jos olet jakorasia. Älä kuuntele näitä sukupuolentutkimuksen työttömäksi valmistuneita, jotka täällä päivystävät jatkuvasti

Vierailija
24/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten yhden vähäpätöisen asian ympärille saadaan tällaista angstia kerättyä "jättääkö, ottaako, tykkääkö vai mitä tekee?" Kerta panon jälkeen neitsyt on entinen neitsyt ja sitten sitä suhdetta pitäisi rakentaa muilla tekijöillä. Jos tuon varassa roikkuu, niin eihän se tule kestämään / jatkumaan. Mies voi menettää kiinnostuksen yhden kerran jälkee oli neitsyt eli ei.

Vierailija
25/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna olisin enemmän huolissani siitä että se pitääkin sitä hyvänä asiana.

Niin. Eikö ole aika selvää että normaali mies osaa kunnioittaa naisen kokemattomuutta eikä tee siitä estettä suhteen jatkumiselle, mutta ei myöskään etsi pakkomielteisesti neitsyttä? 

Vierailija
27/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivempaa kokeneen naisen kanssa. Sori. Itseäni ainakin hävettäisi tuollainen kokematon ja epävarma, jos olisin tuo mies. 

Vierailija
28/28 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Tuo uppaus käytännössä paljasti tämän ikiksen ketjuksi.