Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhtaudutko kaverimiehiisi jotenkin eri tavalla kuin kaverinaisiin?

Vierailija
09.04.2018 |

Vai onko se ihan sama sukupuolesta riippumatta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita kaverimiehiä ole kuin muutama, mutta ihan samoin suhtaudun. Miksi en suhtautuisi? Nämä ovat jääneet kavereikseni, koska meidän välillämme ei ole mitään; "kaverimiehet", jotka ovat toivoneet jotain enemmän, ovat jääneet matkan varrelle.

Vierailija
2/4 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin sanoa, että en, mutta kun tarkemmin aloin miettiä, niin kyllä. Tai en mä nyt tiedä, onko se suhtautuminen erilaista, mutta erilaisista asioista puhutaan tai eri sävyyn. Mutta voin mä esim. käydä mieskavereitteni kanssa saunassa ihan samalla tavalla kuin naistenkin, eikä meillä mitään seksiä tai edes flirttiä ole siinä. Mutta joo, kyllähän se vähän erilaista on miesten kanssa kaveeraaminen kuin naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutenkin hieman omanlaisensa suhde jokaisen kaverini kanssa, joten kai se erilainen on. Tosin en tiedä vaikuttaako sukupuoli vai pelkkä kaverin persoona.

Vierailija
4/4 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhtaudun erilailla. Ehkä en esim ihan kaikista aiheista juttele miespuolisia Le kavereille. Ehkä oltiin läheisempiä ennen kun perheen perustin. Yks kaveri on lapseni kummisetä nykyisin.