Jenni Vartiainen ja Sami Salmenkivi
Ne on mun mielest jotenki niin hyvä pari! Vaikuttaa niin onnellisilt yhessä! Reissailee vähän väliä yhessä instan perusteella ja kaikkee. Mitäs mieltä muut?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BhEnN2IliZB/
Tässä kuvassa Jenni ei ole kovin iloinen ja musta sydän kuvatekstissä.
Kuva laitettu ennen Pariisin matkaa.
Ei ole helppoa olla onnellinen kaukosuhteessa.
Voi olla, että Jenni ei saa haluamaansa huomiota. Kumman aikataulujen mukaan mennään tässä suhteessa.
Paljon on kysymyksiä ja se kuuluisa raha ei tuo onnea, vaikka se aluksi hienolta tuntuukin.
..... Onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa❣️
Mitä ihmettä horiset? Outoa arvailua...Jenni tekee tuossa kuvassa biisiä Immosen Friedmusic-studiolla: naureskellako siinä pitäisi?
🖤 mustaa musiikkia. Poikkeaa, vaan muista studiolla otetuista kuvista. Hänen olemus on vaan jotenkin ns.takakireä. Tämähän on keskustelupalsta. Täällähän saa spekuloida vapaasti asioista. Näin olen ymmärtänyt 🤔.
Vierailija kirjoitti:
🖤 mustaa musiikkia. Poikkeaa, vaan muista studiolla otetuista kuvista. Hänen olemus on vaan jotenkin ns.takakireä. Tämähän on keskustelupalsta. Täällähän saa spekuloida vapaasti asioista. Näin olen ymmärtänyt 🤔.
Jos tekee surullista kappaletta tai oikein keskittyy, typerä naureskelu ja hihittely ei sovi kuvaan. Ja tiedän että inhoat Jenniä joka on mielestäsi "takakireä, frigidi jääkaappi, rumilus ym ym" niin ei ihan joka ketjuun sellaisiakaan mielipiteitä tarvitse toistuvasti tuoda, vaikka keskustelupalsta onkin.
Mä oon niin onnellinen Jennin puolesta!!!!
#teamjenni(fer)
Olen pari kertaa tavannut Samin työyhteyksissä vajaa 10 vuotta sitten. Hän oli kyllä komea, karismaattinen ja näkemyksellinen, olisin todellakin halunnut tutustua paremmin. Olin itse silloin sinkku. Ei sitten tullut tilaisuutta, enkä tiedä, olisiko hän ollut edes vapaa tai minusta kiinnostunut.
Upea pari ovat Jennin kanssa!
En ole Jennin "vihamiehiä" ja kuuluuhan tosiaan studiolla olla myös huonoja päiviä jotka tuovat musiikkiin omat syvät uomat.
Keskustelu jatkuu myös kissa-hiiri suhteesta, niin kauan kuin he itse julistavat sen oikeaksi.
Miksi piilotella suhdetta, joka on jo melko selvä.
Pääasia on, että molemmat ovat onnellisia ja saavat tehdä omaa työtänsä täydellä teholla.
Vierailija kirjoitti:
En ole Jennin "vihamiehiä" ja kuuluuhan tosiaan studiolla olla myös huonoja päiviä jotka tuovat musiikkiin omat syvät uomat.
Keskustelu jatkuu myös kissa-hiiri suhteesta, niin kauan kuin he itse julistavat sen oikeaksi.
Miksi piilotella suhdetta, joka on jo melko selvä.
Pääasia on, että molemmat ovat onnellisia ja saavat tehdä omaa työtänsä täydellä teholla.
Kerro nyt ihmeessä yksikin syy, miksi laulaja ja liikemies julistaisivat yksityisasioitaan sontalehtien lööpeissä?? Sitä tekevät aivan tarpeeksi jo esim. Janna Hurmerinta, Anna Abreu, Anna Puu, jopa Chisu ja Paula Vesala levittelevät perheasioitaan julkisuudessa vaikkeivät ne liity mitenkään heidän ammattiinsa. Kerran kun Jenniltä kysyttiin, miksei hän kerro mitään perheestään tai suhteistaan, hän sanoi ettei missään tapauksessa kerro julkisesti muiden ihmisten asioita koska he eivät välttämättä halua sitä julkisuutta. He kertovat itse jos haluavat.
Laulu onnesta
Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
Kell’ onni on, se käyköön korpehen
ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
ja hiljaa iloitkohon onnestaan.
Eino Leino
Eino kertoo totuuden 😘😍😄
Eiköhän tämä harhainen lässytys ollut tässä. Ilmoitin ketjun asiattomaksi. Lopettakaa se Jennin dissaaminen!
Mentiinkö liian lähelle totuutta 🤔😌😦😎.
Miksi ketjua ei poisteta vaikka olen sen ilmoittanut asiattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jennin ainoa fanaattinen sairas fani on tämän ketjun aloittaja, ja vastailee tässä itselleen. Oikeasti Jenni on frigidi kylmä rumilus, joka eri miestä saa vaikka maksaisi.
Pientä kateutta kenties ilmassa? :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sitoutuvat ja saavat vauvan pian.
Oksettavia nämä vauvahullut, jotka kinuaa julkkiksilta ja bloggaajilta vauvoja. Se on henkilökohtainen asia ei kuulu muille.
Laiton ketju. Valehdellaan keksittyjä tarinoita ihmisten yksityisasioista.
Vierailija kirjoitti:
Laiton ketju. Valehdellaan keksittyjä tarinoita ihmisten yksityisasioista.
Mistä täällä ollaan muka valehdeltu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketjua ei poisteta vaikka olen sen ilmoittanut asiattomaksi?
Miksi ilmoitit asiattomaksi? 🤔
Joku sanoi tääl (tai jossain muussa keskustelussa) et Jenni ois ollu myös elastisen kans yhes joskus? Onko tää totta? 🤔🤔 epäilyttää vähäsen
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi tääl (tai jossain muussa keskustelussa) et Jenni ois ollu myös elastisen kans yhes joskus? Onko tää totta? 🤔🤔 epäilyttää vähäsen
En usko että ovat olleet yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että ovat olleet yhdessä
Nii samaa mietin.. eivät kyllä varmaankaan
Jotenkin täysin älytöntä spekuloida sellaisten ihmisten suhdetta, jotka eivät todellakaan itse sitä lööppeihin tuo!