Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on paljon parempi kroppa nelikymppisenä kuin oli parikymppisenä

Vierailija
09.04.2018 |

Nyt kun olen harrastanut säännöllisesti liikuntaa 10 vuotta, vaikka pari lastakin sillä ajalla tehnyt.

Ikä ei vartaloa huononna vaan huonot elämäntavat. Ärsyttää kun usein silti törmää siihen, että ihmiset selittelevät ikääntymisellä tai lapsilla vartalonsa lihomista ja rupsahtamista.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kyllä parikymppisenä aika hyvä kroppa, takapuolikin nykymuodin vaatimusten mukainen :) Tosin silloin aina peittelin sitä, juuri koska se oli liian iso. Pitkä villatakki päällä kesälläkin...Siihen aikaan saatiin liikuntaa ihan vaan tekemällä kotitöitä: kantamalla vesiä keittiöön ja saunaan, ja sitten taas likavesiä keittiöstä ulos. Kasvimaasta aiheutua aina "mukavaa" puuhaa myös. Sekä kävelemällä  koiran kanssa, tosin en tiedä lenkkeilikö kukaan ihan huvikseen noina aikoina, en usko, ellei ollut joku urheilija. Ruokaa saatiin sen verran, ettei nälkä ollut. Minulla kyllä murkkuna tuli aika pian ruuan jälkeen, joten kävin varastamassa näkkäriä (Pikku-Jussi - kuka muistaa?) eteisen kaapista. Olisipa vielä yhtä viisas, ei herkkuja, ei välipaloja, ei montaa siivua leipää, koska muillekin piti riittää. Ikävintä oli, että luulin nuorenakin olevani liian läski. Äitini marmatti aina, ettei saa syödä noin paljoa, mutta hän teki liian hyvää ruokaa. Valokuvat kertoo kyllä, etten ollut ylipainoinen, en tosin laihakaan.

Nelikymppisenä olin vielä ihan ok, mutta sitten aloinkin lihoa. Ensimmäisiä laihdutusyrityksia, jotka päättyivät siihen, että himoitsin liikaa makeata :(

Vierailija
62/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointteja löytyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla aina rankempaa kirjoitti:

Comprender es necesário ... kirjoitti:

Suhtautuivatpa naiset yhtä suurella ymmärryksellä myös siihen toisen sukupuolen vanhenemiseen heistä puhuessaan , niin sitä sen inspiroimaa vihapuhettakin olisi paljon vähemmän...

Miehillä on helppoa - 40 ei ole ikä eikä mikään, jos mies vaan viitsii hiukan vaivautua kuntonsa ja ulkonäkönsä eteen...

- naisilla biologiaa vastaan on mahdotonta taistella, koska vaihdevuosia lähestyvä nainen ei ole enää kaunis ja houkutteleva, ei edes naisen itsensä silmissä...

- naisia muutoinkin arvostellaan enemmän ulkonäön perusteella...

Mielummin sitä olisi mies 40v. - kuin nainen 40v. - nainen on vanhentumassa, mies parhaassa iässä, jolla kaikki mahdollisuudet vielä auki, esim. perheen perustamisenkin suhteen...

😂😂😂 tää on luonnonlak näköjään ettei vauvapalstalla voida keskustella nelikymppisistä naisista ilman sivusta huutelevia, katkeroituneita, markkina-arvopsyykoosi-lassukoita 😂😂😂

Lassukka vain on - jopa ikävä kyllä -  monissa asioissa oikeassa - etenkin kun puhuu naissinkuista ja iästä.

Ikä on naiselle iso taakka - paljon isompi kuin miehille, mikä on epäreilua...

Näyttää sulle olevan iso taakka :D meille naisille se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän silikonilla ja botoxilla saadaan ihan menevän näköisiä pakkauksia vähän vanhemmistakin naisista, mutta ei niilläkään ihmeitä tehdä.

Mitä sä saat tuosta? Onko sulle jotenkin erityisen tärkeää että "vanhemmat" naiset tuntisivat itsensä oikein rumiksi?

No saahan sitä päässään ajatella, että kroppa on kuin parikymppisellä, mutta fysiikan lait vaan taitaa päteä ihan jokaiseen omasta mielipiteestä huolimatta. Ihminen vanhenee eisille voi mitään vaikka moni kovasti vastaan yrittää rimpuillakin. Ei sillä, että pitäisi rimpuilu lopettaa kokonaan ja antaa ajan tehdä tepposensa, mutta todellisuuden taju on hyvä säilyttää.

Mitkä ihmeen fysiikan lait mielestäsi pätevät 40-vuotiaan kroppaan? Siis Huom 40, ei 70. Ei vartalon iho samalla tavalla ryppyynny kuin kasvot kuin vasta ihan vanhuusiässä. 40 vuotiaan kropan kunto on siis ihan kehon koostumuksesta ja liikunnasta kiinni, ei siihen vielä mikään vanhuus vaikuta millään lailla. (raskaudet ja synnytykset mahdollisesti kyllä, mutta nyt puhutaan vain ikävuosista)

Vierailija
64/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa rypyt tms. Kroppani on samoissa mitoissa mitä se oli 20 vuotiaanakin, hoikka. Tosin nyt olen saanut treenaamalla lihaksia ja ikää 42 vuotta.

Vierailija
65/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet onnistunut, tähän asti.

Nyt sulla kuitrnkin alkas väistämätön alamaki, joka näkyy myös ulospäin, eikä auta hämäykset joills olet tähän asyi sinnitellyt.

Omni aetati mors est communis.

Vierailija
66/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän silikonilla ja botoxilla saadaan ihan menevän näköisiä pakkauksia vähän vanhemmistakin naisista, mutta ei niilläkään ihmeitä tehdä.

Mitä sä saat tuosta? Onko sulle jotenkin erityisen tärkeää että "vanhemmat" naiset tuntisivat itsensä oikein rumiksi?

En ole tuo, jolle kommentoit. Mutta ihan ohiksena huomautan, että se olet sinä, joka vetää yhtäläisyysmerkit iän näkymisen ja rumuuden välille. Kaunis voi olla vanhankin näköisenä, mutta jos aikoo näyttää samalta kun nuorena, se vaatii aika paljon rahaa eikä siltikään oikein onnistu.

Huomauta toki ihan ohiksena. Aivan totta, minähän se tässä vain vetelen merkkejä. Tuo kommentti jota lainasin oli vain ystävällinen kehu vanhemmille naisille :) Pahoittelut!

Tuo kommentti oli toki karkea sävyltään, mutta ydinasia oli ihan totta. Nelikymppinen ei ole kaksikymppinen, eikä sitä millään silikoneilla tai botoxeilla peitetä.

Toki joku voi olla nelikymppisenä paremmassa kunnossa kuin oli kaksikymppisenä, ja joku nicolekidman on vielä viisikymppisenäkin ihanampi kuin suurin osa meistä koskaan. Mutta kyllä esimerkiksi huippu-urheilijat tuppaavat tässä iässä vetäytymään eläkkeelle.

Ainakin minun korvaani tuo itsensä vertailu huonokuntoisiin kaksikymppisiin kuulostaa jotenkin lapselliselta. Kyse on ihan eri ikäpolven ihmisistä, pitäköön jokainen huolta itsestään parhaalla mahdollisella tavalla ja nauttikoon elämästään juuri nyt.

T. 41 v.

Jos kaunis nainen ei syö itseään possuksi ,esim Tarja Smura, hän näyttää aina vähintään 10 vuotta ikäistään nuoremmalta

Tai Lola Odusoga..no läski naamassa nuorentaa:)

Lola on haukkunut A. Saagimin kanssa suomalaisnaisia ja kehunut itseään, mutta tosiasiassa Lola on itse antanut oman ns. täydellisen missivartalonsa rupsahtaa jo todella nuorena...

Moni tavisvartalon omaava samanikäinen on kuitenkin vielä treenattu ja ylipäätään oikein ihmetyttää aina, kun joku geneettisesti kaunisvartaloinen ei jaksa treenata yhtään?

Olen aina ajatellut, että monet ulkomaalaiset naiset näyttävät niin  hoikilta ja hyviltä, koska hyvät geeninsä motivoivat myös treenaamaan eli tietävät saavansa vartalostaan todella kauniin - toki aika moni suomalaisnainenkin yrittää, vaikka olisi huonommallakin rungolla siunattu...

Vierailija
67/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa saisi nuoruuden takaisin, mutta kun et saa. Et vaikka kuinka lenkillä juoksisit.

:D Olet vaan kateellinen, kun joku näyttää joka tapauksessa paremmalta kuin sinä minkään ikäisenä tahansa.

Vierailija
68/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä jännänaisten rappio ja turmeltuneisuus näkyy jo naamasta ja kropasta. Lihoneita pubiruusuja, suttuisine tatuointeineen ja tupakan kellastamine hampsineen. Hiuksen ohuet ja huonot shokkivärien syöminä.

Vierailija
69/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen harrastanut säännöllisesti liikuntaa 10 vuotta, vaikka pari lastakin sillä ajalla tehnyt.

Ikä ei vartaloa huononna vaan huonot elämäntavat. Ärsyttää kun usein silti törmää siihen, että ihmiset selittelevät ikääntymisellä tai lapsilla vartalonsa lihomista ja rupsahtamista.

Mä olen kyllä lihonut parisenkymmentä kiloa nuoruudesta. Täytin juuri 50 v. Viisi lasta olen saanut, Noin seitsemän vuotta imettänyt. En mä alasti rupea kulkemaan, koska läskiä ja selluliittia on. En harrasta liikuntaa, en syö terveellisesti. Mutta vaatteet päällä olen kauniimpi ja tyytyväisempi itseeni kuin koskaan 15-vuotiaana :D

Vierailija
70/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä lihonut parisenkymmentä kiloa nuoruudesta. Täytin juuri 50 v. Viisi lasta olen saanut, Noin seitsemän vuotta imettänyt. En mä alasti rupea kulkemaan, koska läskiä ja selluliittia on. En harrasta liikuntaa, en syö terveellisesti. Mutta vaatteet päällä olen kauniimpi ja tyytyväisempi itseeni kuin koskaan 15-vuotiaana :D

20kg läskiä on tosi paljon. Sen saa kyllä pois jos on itsekuria syödä vähemmän. Laihduttaminen ei ole lopulta vaikeaa kun tottuu olemaan pienemmillä kaloreilla. Mutta kun sevitsekuri murtuu useimmilla kaupan karkkihyllyllä.

Vierailija
71/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten jotkut - monetkin - naiset alistavat itsensä lapsentekokoneiksi ja jättävät siinä hommassa pitämättä omasta vartalostaan huolta. Raskaana ja imettävänäkin voi liikkua, ellei jokin pakottava terveydellinen este ole ja panoakin voi hallita syömällä vain tarpeeksi jos haluaa välttää turhan lihomisen. Ap

Vierailija
72/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa harrastavat kypsät naiset ovat seksikkäitä namuja!

Vierailija
74/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kateus iski taas palstan perusmammoihin. No, kun oma elämä on tyytymättömyyttä täynnä, toistenkaan onnellisuudesta ei pysty iloitsemaan.

Hienoa ap. Jatka samaan malliin.

Vierailija
75/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt naama on sitten förbi.

Vierailija
76/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten jotkut - monetkin - naiset alistavat itsensä lapsentekokoneiksi ja jättävät siinä hommassa pitämättä omasta vartalostaan huolta. Raskaana ja imettävänäkin voi liikkua, ellei jokin pakottava terveydellinen este ole ja panoakin voi hallita syömällä vain tarpeeksi jos haluaa välttää turhan lihomisen. Ap

Minä olen nelikymppinen normaalipainoinen nainen, mutta minä puolestani voin ihan hyvin käsittää, että joissakin elämäntilanteissa aika ja jaksaminen ei riitä oman vartalon parissa ahkerointiin - ja voin käsittää senkin, että paino saattaa tuolloin olla murheista pienemmästä päästä.

Vierailija
77/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolan kaltaiset ihmetyttävät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle kommentoit. Mutta ihan ohiksena huomautan, että se olet sinä, joka vetää yhtäläisyysmerkit iän näkymisen ja rumuuden välille. Kaunis voi olla vanhankin näköisenä, mutta jos aikoo näyttää samalta kun nuorena, se vaatii aika paljon rahaa eikä siltikään oikein onnistu.

Huomauta toki ihan ohiksena. Aivan totta, minähän se tässä vain vetelen merkkejä. Tuo kommentti jota lainasin oli vain ystävällinen kehu vanhemmille naisille :) Pahoittelut!

Tuo kommentti oli toki karkea sävyltään, mutta ydinasia oli ihan totta. Nelikymppinen ei ole kaksikymppinen, eikä sitä millään silikoneilla tai botoxeilla peitetä.

Toki joku voi olla nelikymppisenä paremmassa kunnossa kuin oli kaksikymppisenä, ja joku nicolekidman on vielä viisikymppisenäkin ihanampi kuin suurin osa meistä koskaan. Mutta kyllä esimerkiksi huippu-urheilijat tuppaavat tässä iässä vetäytymään eläkkeelle.

Ainakin minun korvaani tuo itsensä vertailu huonokuntoisiin kaksikymppisiin kuulostaa jotenkin lapselliselta. Kyse on ihan eri ikäpolven ihmisistä, pitäköön jokainen huolta itsestään parhaalla mahdollisella tavalla ja nauttikoon elämästään juuri nyt.

T. 41 v.

Jos kaunis nainen ei syö itseään possuksi ,esim Tarja Smura, hän näyttää aina vähintään 10 vuotta ikäistään nuoremmalta

Tai Lola Odusoga..no läski naamassa nuorentaa:)

Lola on haukkunut A. Saagimin kanssa suomalaisnaisia ja kehunut itseään, mutta tosiasiassa Lola on itse antanut oman ns. täydellisen missivartalonsa rupsahtaa jo todella nuorena...

Moni tavisvartalon omaava samanikäinen on kuitenkin vielä treenattu ja ylipäätään oikein ihmetyttää aina, kun joku geneettisesti kaunisvartaloinen ei jaksa treenata yhtään?

Olen aina ajatellut, että monet ulkomaalaiset naiset näyttävät niin  hoikilta ja hyviltä, koska hyvät geeninsä motivoivat myös treenaamaan eli tietävät saavansa vartalostaan todella kauniin - toki aika moni suomalaisnainenkin yrittää, vaikka olisi huonommallakin rungolla siunattu...

Noo. Se on just se, kun ei näytä vielä ihan toivottomalle, niin ihan huomaamatta tulee kymmeniä kiloja ja sitten huomaa, että tää vatsa, tää leuka tms. ( ryhdikkäänä hyvästä kulmasta peilin edessä voi uskotella, että ei tää nyt niin paha ole)

Ne joille läski kertyy yhteenpaikkaan esim. Selkä tai vatsa huomaavat epätasapaonon jo 5-10 kilon jälkeen.

T.ex- tiimalasi

Vierailija
78/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hallitsen painoani kahden kilon tarkkuudella: jos paino nousee 56 kiloon, laihdutan heti pari kiloa, mikä tapahtuu parissa viikossa. Ap

Vierailija
79/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti moni tämän päivän nelikymppisistä. Minä mukaan lukien. On paremmassa kunnossa, kuin 20. Varsinkin naisista.

Syunä se, että aikoinaan ei arvostettu lihaskuntoa samaan malliin kuin tänä päivänä.

Ehkä kroppani oli kauniimpi 20v, mutta nyt 40v se on huomattavasti kestävämpi ka vahvempi.

Juoksen 5x pitempiä lenkkejä ja esim. Punnerran ja teen vatsoja 30x enemmän kuin 20 vuotta sitten. Pistän sille paljon enemmän arvoa kuin ulkonäölle.

Vierailija
80/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or didn't happen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan