Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on paljon parempi kroppa nelikymppisenä kuin oli parikymppisenä

Vierailija
09.04.2018 |

Nyt kun olen harrastanut säännöllisesti liikuntaa 10 vuotta, vaikka pari lastakin sillä ajalla tehnyt.

Ikä ei vartaloa huononna vaan huonot elämäntavat. Ärsyttää kun usein silti törmää siihen, että ihmiset selittelevät ikääntymisellä tai lapsilla vartalonsa lihomista ja rupsahtamista.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle. Arvotkin kohdallaan. Mikäpä olisi tärkeämpää kuin upea kroppa vielä mummoiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Mikset? Parikymppisenä esimerkiksi takapuoli oli ihan lattana ja maha pömpötti ja ryhti oli huono, vaikka painoin pari kiloa vähemmän kuin nyt mutta nyt rasvaprosentti on paljon pienempi eivätkä raskaudet jättäneet mitään merkkejä vartaloon. Ap

Vierailija
4/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
5/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Itse aion pyrkiä samaan. Toki ryppyjä tulee väkisin, ja rinnat vähän roikku imetyksen jäljiltä, mutta jos takapuolen ja muut osat sais jotenkin kondikseen. Onneksi on hyvät pohjat nuoruudesta, niin suht helposti pääsee kuntoon, vaikka ikää on jo 30.

Vierailija
6/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle. Arvotkin kohdallaan. Mikäpä olisi tärkeämpää kuin upea kroppa vielä mummoiässä.

Hyvä kunto, terveys - ja vartalo on todellakin arvolistani kärkipäässä ja saan siinä onnistumisesta suurta tyydytystä elämääni. Ap

Vierailija
7/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kollega eläkkeelle pari vuotta sitten. Kroppa oli kuin nuorella miehellä vaikka naama ikäisensä. Urheili aktiivisesti ja monipuolisesti

Vierailija
8/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Parikymppisenä oli pullea ja vetelä. Nyt olen harrastanut vuosia liikuntaa, on lihaksikkaat reidet ja leveä selkä, vyötärö kapea. Rinnat ei ole muuttuneet kun pienet ovat aina olleet, vatsassa on raskauarpia. Mutta kroppa on hyvä ja naamakaan ei ole rupsahtanut, ryppyjä ei vielä yhtään näin 39 vuotiaana.

Vierailija
9/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma! Itse aion pyrkiä samaan. Toki ryppyjä tulee väkisin, ja rinnat vähän roikku imetyksen jäljiltä, mutta jos takapuolen ja muut osat sais jotenkin kondikseen. Onneksi on hyvät pohjat nuoruudesta, niin suht helposti pääsee kuntoon, vaikka ikää on jo 30.

30 on kyllä vielä ihan nuori...

Vierailija
10/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se upea kroppa voi olla myös vahva ja terve. Mielestäni tosiaankin ihan arvot kohdallaan, jos haluaa omasta terveydestään huolehtia.

Vierailija
11/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen sama juttu, en ole koskaan näyttänyt yhtä hyvältä kuin noin 35-vuotiaana. Mutta eipä tullut mieleenikään puuttua muiden lihomiseen tai rupsahtamiseen, riitti kun iloitsin siitä että tunsin itseni hyväkuntoiseksi ja hyvännäköiseksi.

Vierailija
12/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole se yksi 40v nainen tinderistä joka esittelee "fitness" kroppaansa bikineissä mutta näyttää oikeasti aivan helvetin rupsahtaneelta.

Vierailija
13/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisi nuoruuden takaisin, mutta kun et saa. Et vaikka kuinka lenkillä juoksisit.

Vierailija
14/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan totta, että jos painaa 40-vuotiaana saman verran kuin 20-vuotiaana, kroppa näyttää jäntevämmältä. Naama on sitten oma lukunsa.

Olen itsekin nelikymppinen ja toipumassa viimeisestä synnytyksestäni. Nahka on kyllä numeron suurempi kuin nuorena. Vaakaa en omista. Eniten ylpeyttä tunnen siitä, että olen ihan kaikkineni terve.

Vierailija
15/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa saisi nuoruuden takaisin, mutta kun et saa. Et vaikka kuinka lenkillä juoksisit.

En harrasta juoksua enkä yritä olla nuorempi kuin olen, olen vain todella tyytyväinen siihen että kroppani näyttää paremmalta nyt kuin nuorena mikä on täysin omaa ansiotani koska elintavat ovat kunnossa. Ap

Vierailija
16/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseasiassa sama homma. Olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin, samoin vartalo on paremmassa kunnossa ja näytän paremmalta kuin parikymppisenä. Nyt olen siis 30 :)

Vierailija
17/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nyt hieman vajaa 25-vuotiaana parempi kroppa kuin teini-ikäisenä vaikka en enää samoihin vaatteisiin ja esimerkiksi ylioppilasmekkooni mahdukaan. Olen saanut lisää lihasta sekä muotoa ylipäätään ja suunta on aina vaan ylöspäin. Ihmettelen kyllä kovasti tuota ylemmän kommenttia että "ikää on jo 30."  30-vuotias on vielä nuori ainakin omasta mielestäni. Toki raskaudet varmasti näkyy kropassa ja jos ei sekään niin sanotaanko että ainakin ajankäytön ja prioriteettien muutos perheen saamisen myötä näyttelee merkittävää osaa.

Vierailija
18/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisenkin on mahdollista priorisoida ajankäyttö niin että ehtii treenata. Ja ennen kaikkea syödä terveellisesti. Ja tosiaan minulla raskaudet eivät näy millään tavalla. Ap

Vierailija
19/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellisenkin on mahdollista priorisoida ajankäyttö niin että ehtii treenata. Ja ennen kaikkea syödä terveellisesti. Ja tosiaan minulla raskaudet eivät näy millään tavalla. Ap

Olen tässä kyllä samaa mieltä. Sitä voi vaihtaa vaikkapa tunnin tv-ohjelman katselun tunnin kotitreeniin. Paljon on myös omasta viitseliäisyydestä kiinni. 

Se että raskaus ei ole jättänyt sinuun minkäänlaisia fyysisiä arpia tai ihon löystymistä on enemmänkin poikkeus kuin sääntö. Olet onnekas asian suhteen. 

(kommentoija 17)

Vierailija
20/82 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan täysin mahdollista näyttää paremmalta (muihin ikätovereihinsa verrattuna) nelikymppisenä, kuin kaksikymppisenä.

Nuorten vertailu vanhempiin taas on kohtuuttoman epäreilua ja suorastaan asiatonta.

Nelikymppinen ei siis voi millään olla enää kaksikymppinen, mutta voi kylläkin  olla paremmassa kunnossa ja paremman näköinen, kuin vaikka useimmat ikätoverinsa.

Sen, minkä näköinen se nyt (itsetuntoa siitä hakeva) itseään siis ulkonäössään vain vanhempiin vertaileva ja nyt  sillä jotain 'nuoruuden ylivertaisuuttaan' uhkuva kaksikymppinen ITSE on sitten nelikymppisenä, voi joku tietää ja nähdä sitten vasta  kun hän on siinä iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan