Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihan uskomattoman tyhmä

Vierailija
08.04.2018 |

Ärsyttää niin, ettei veri kierrä. Näin kauniisti sanottuna.

Oltiin sovittu miehen kanssa kesälle matka. Ollaan järjestetty lomat töistä kyseiselle ajankohdalle.
No kappas! Miehen lapsuuden kaverit ovat suunnitelleet miesten reissua kyseiselle ajankohdalle ja vieläpä samankaltaiseen kohteeseenkin kuin mihin mekin olemme menossa.

Mies olisi nyt kovasti lähdössä miesten kanssa reissuun ja ihan tosissaan oli sitä mieltä, että minä siirrän lomaani ja mennään sitten myöhemmin jonnekin toiseen paikkaan (koska onhan se nyt vähän tylsää mennä samankaltaiseen paikkaan kaksi kertaa saman kesän aikana). Voi vee.

Olisipa omat tyttökaverit siinä elämäntilanteessa, että heistä saisi reissuseuraa. Taitaisin viettää koko kesälomani tyttöjen kanssa reissussa.

Purkautuminen loppuu. Kiitos ja anteeksi!

Kommentit (216)

Vierailija
121/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettei ole lapsia. Sitten sä olisit jäänyt lasten kanssa yksin.

Reiluinta tietysti olisi, että mies olisi todennut jo olevan lähdössä matkalle sun kanssa. Kavereiden kanssa olisi etsitty muu ajankohta.

En tykkää lupausten rikkojista.

Vierailija
122/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan en näyttäisi tätä ketjua miehelle, hei katso mitä häröilyä suuntaan ja toiseen.

Meitä on muutenkin niin erilaisia ihmisiä. En voisi koskaan raivota ja taistella kynsin ja hampain kuinka tärkeä yhteinen viikon kesälomamatka on MINULLE ja kuinka VAKAVA asia. Tunteet peliin ja sitten arvostellaan. Ja tätä kutsutaan kunnon keskusteluyhteydeksi. Ihan vähän myötähäpeää, huh huh.

No onko sit parempi keskusteluyhteys märistä täällä aloituksella "Mies on ihan uskomattoman tyhmä" xD Eikös siinäkin oo hieman arvostelua ja tunteiden näyttöä? Älä sitten taistele. Mut sitä en tajua, että nillität ja taistelet täällä ikään kuin se olis sulle vakava ja tärkeä asia. Kyllä, juuri SINULLE. Loogisuus ei taida olla vahvin puolesi, joten siks suosittelen tunteellista ratkaisua.

Jos mun kommentti olisi ollut ap:n kommentti niin siinä lopussa lukisi loogisesti Ap - eikö totta?

No ei todellakaan lukis, sillä sillonhan se olis looginen =)

Eli ei jatkossa loogisia kommentteja tänne, ei helmiä sioille..? ei-Ap-koska-en-ole-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju on miesvihaa täynnä. Ap on joko trolli tai se pahamaineinen pirttihirmu. Jokainen hiukankin järkevä vastaus on tyrmätty äänisuhteella 10-1. Ei täältä kannata mitään mielipidettå sukupuolten sotaan kysyä.

Vierailija
124/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuisi jos tilanne olisikin toisin päin: sinä muuttaisit suunnitelmia jotta pääset ystäviesi kanssa viettämään aikaa?

Vierailija
125/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan en näyttäisi tätä ketjua miehelle, hei katso mitä häröilyä suuntaan ja toiseen.

Meitä on muutenkin niin erilaisia ihmisiä. En voisi koskaan raivota ja taistella kynsin ja hampain kuinka tärkeä yhteinen viikon kesälomamatka on MINULLE ja kuinka VAKAVA asia. Tunteet peliin ja sitten arvostellaan. Ja tätä kutsutaan kunnon keskusteluyhteydeksi. Ihan vähän myötähäpeää, huh huh.

No onko sit parempi keskusteluyhteys märistä täällä aloituksella "Mies on ihan uskomattoman tyhmä" xD Eikös siinäkin oo hieman arvostelua ja tunteiden näyttöä? Älä sitten taistele. Mut sitä en tajua, että nillität ja taistelet täällä ikään kuin se olis sulle vakava ja tärkeä asia. Kyllä, juuri SINULLE. Loogisuus ei taida olla vahvin puolesi, joten siks suosittelen tunteellista ratkaisua.

Jos mun kommentti olisi ollut ap:n kommentti niin siinä lopussa lukisi loogisesti Ap - eikö totta?

Eli ei jatkossa loogisia kommentteja tänne, ei helmiä sioille..? ei-Ap-koska-en-ole-ap

En mä suoraan sanottuna välitä ootko sä ap vai et, ei tarvita hirveenkään hyvää loogista päättelyä, että osais päätellä hänen vastaavan hyvinkin samalla tavoin, kuin sinä. Mä oon ite asiassa ap, tajusin vaan äsken, että oonkin mieheni puolella ja nyt suutuin, kun sä et ois halunnu näyttää tätä keskusteluketjua hänelle. Mun mielestä voisin näyttää.

Vierailija
126/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies suhtautuisi jos tilanne olisikin toisin päin: sinä muuttaisit suunnitelmia jotta pääset ystäviesi kanssa viettämään aikaa?

Kukin parisuhde on yksilöllinen, joten jokainen tuollainen tilannekin on. Jos osapuoli A kulkee jatkuvasti osapuolen B  ehdoilla, on vähintäänkin kohtuullista, että A pääsee välillä vapaalle.

Vierailija
127/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap "Ikäväksi asian tekee se, että me ollaan jo oma reissumme suunniteltu ja varattu ja tosiaan ne lomatkin sovittu."

Ja joku kommentoi et "Ap jäisi YKSIN jos mies ei tule mukaan ja ennen kaikkea matka on jo sovittu ja varattu ja maksettu."

Miten niin maksettu? Mistä tämä faktojen keksiminen tulee, av:n muoti-ilmiö? Pitää olla oikeassa niin keksitään omaa mielipidettä tukevia faktoja? Luetaan miten sattuu?

Kohta minä kommentoin kuinka ikävää kun ap:n mies peruu matkan, joka on jo sovittu ja varattu ja maksettu ja matkustettu ja vakuutusyhtiöön korvauksia varten reklamoitu (pilalle menneestä matkasta) ja korvausrahat tuhlattu niin ei sitä vaan voi enää perua kun se on jo tehty!!!!!!

Vierailija
128/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on miesvihaa täynnä. Ap on joko trolli tai se pahamaineinen pirttihirmu. Jokainen hiukankin järkevä vastaus on tyrmätty äänisuhteella 10-1. Ei täältä kannata mitään mielipidettå sukupuolten sotaan kysyä.

AAMEN! Jos oot mies, nostan sulle hattua. Jos oot nainen, niin nostan sulle vielä enemmän hattua tän kommentin sanomisesta. Mä katon näitä palstan ylä ja alapeukkuja sillai, et oikeesti parhaimmat kommentit saa aina eniten alapeukkuja. Niin se menee lähes aina.

Vierailija
129/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tuon hepun valinnut. Onnea!

Vierailija
130/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa kun itsellekin järjestyisi tuollainen että kaikki vanhat kaverit pääsisi messiin. Minulla jäisi mies kakkoseksi tuollaisessa tilanteessa, me voimme kuitenkin koska vaan olla yhdessä. Siirrettäisiin reissu vaikka syksyyn tai seuraavalle vuodelle ja tehtäisiin nyt jotain muuta. 

Vierailija
131/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä suoraan sanottuna välitä ootko sä ap vai et, ei tarvita hirveenkään hyvää loogista päättelyä, että osais päätellä hänen vastaavan hyvinkin samalla tavoin, kuin sinä. Mä oon ite asiassa ap, tajusin vaan äsken, että oonkin mieheni puolella ja nyt suutuin, kun sä et ois halunnu näyttää tätä keskusteluketjua hänelle. Mun mielestä voisin näyttää.

Mä itse asiassa oon sun mies, joka on lukenut tän ketjun ilman loogista päättelyä kun sä näpyttelet siinä sohvalla pieruverkkareissa silmät punaisena ja tuhahtelet ja tuherrat itkua mutta et puhu mulle ennen kuin sitten tuut kun mä oon jo nukkumassa ja työnnät sun luurin mun naamaan kiinni ja sanot RAIVOISASTI hah! vaikka se on fakta ettei ihminen voi lukea tekstiä kun sen silmämuna on kiinni puhelimen näytössä. Mun mielestä sä voisit joskus puhua etkä vaan kirjoitella kaikki sun murheet palstalle. Sukulaiset ei enää kysy mitä meille kuuluu kun ne lukee tätä samaa vatun palstaa.

Vierailija
132/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huvittavaa kuvitella tääkin ketju käännettynä sillai, että mies kirjottaa naisen olevan lähtemässä kavereiden kans reissuun ja perumassa suunnitelmia. "Hyi hitto, jätä se sika!" Tulis varmasti kommentteja tästä naisesta ja muutenkin nainen ois ainut syyllinen tässä xD Aivan varmasti. Eikös niin? Eikös täällä oo sellanen reilu ja rehellinen henki aina, sukupuolesta riippumatta? =)

Vierailija
133/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap "Ikäväksi asian tekee se, että me ollaan jo oma reissumme suunniteltu ja varattu ja tosiaan ne lomatkin sovittu."

Ja joku kommentoi et "Ap jäisi YKSIN jos mies ei tule mukaan ja ennen kaikkea matka on jo sovittu ja varattu ja maksettu."

Miten niin maksettu? Mistä tämä faktojen keksiminen tulee, av:n muoti-ilmiö? Pitää olla oikeassa niin keksitään omaa mielipidettä tukevia faktoja? Luetaan miten sattuu?

Kohta minä kommentoin kuinka ikävää kun ap:n mies peruu matkan, joka on jo sovittu ja varattu ja maksettu ja matkustettu ja vakuutusyhtiöön korvauksia varten reklamoitu (pilalle menneestä matkasta) ja korvausrahat tuhlattu niin ei sitä vaan voi enää perua kun se on jo tehty!!!!!!

Lääkkeet!

Vierailija
134/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!

Ota ihmeessä jos sulta unohtu.

Vierailija
135/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettei ole lapsia. Sitten sä olisit jäänyt lasten kanssa yksin.

Reiluinta tietysti olisi, että mies olisi todennut jo olevan lähdössä matkalle sun kanssa. Kavereiden kanssa olisi etsitty muu ajankohta.

En tykkää lupausten rikkojista.

Lasten kanssa yksin? Viikoksi? Mikä siinä on kauheaa? Ei mulla ole koskaan ollut ongelmaa olla lasteni kanssa keskenään kun mies on menoissaan eikä hänellä silloin kun minä menen. 

Vierailija
136/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dosetti! Että nuo yhden sanan kommentit on tyhmiä, just tyyliä äitis oli. No siinä on sentään kaks sanaa..

Vierailija
137/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai te erositte? Kauheaa, miten siinä nyt niin kävi? Minä luulin, että teillä oli kaikki hyvin.

Joo kun se Jaakko meni perumaan meidän lomamatkan ja lähti kaveriensa kanssa viikoksi Portugaliin.

Kaikki ei tosiaankaan ole hyvin, mikäli sovituista yhteisistä asioista ei pidetä kiinni. Kertoo kyllä paljon miehen asenteesta parisuhdetta kohtaan. Ei jatkoon. Kuten on todettu , matkan järjestelyt oli jo sovittu ja tehty. Yhteiselle matkalle ei ole päästy vuosiin, eikä tänä vuonnakaan pystytä järjestämään matkaa toiseen ajankohtaan. Mitään takeita ei ole, että ensi vuonnakaan saavat yhteistä loma-aikaa.

"Kaikki ei tosiaankaan ole hyvin, mikäli sovituista yhteisistä asioista ei pidetä kiinni."

Mistä asioista, monikko? Tässähän on kyse ettei yhdestä sovitusta asiasta ole pidetty kiinni. Ja heti ero, onhan se nyt merkki huonosta parisuhteesta eikä korjattavissa.

Tätä jaksaa ihmetellä tällä palstalla. En tiedä mistä tämä "ilmiö" johtuu.

-Huono lukutaito?

-Purkaa kommentissa omat traumansa?

-Epäloogisuus ajattelussa?

-Ei pysty samaistumaan realistisesti tilanteeseen?

-Ei kokemusta parisuhteesta, ainakaan pitkästä?

-Tietty asenne: miehet ovat ikäviä?

-Joustamattomuus?

-Heikko itsetunto?

-Hyökkäävyys?

En tiedä mutta en minä lähde eroamaan jos matka menee öh ketuiksi. Ei aina onnistu ja sitten paikataan. Minusta ongelma ei ole tilanne vaan tilanteen käsittely. Ja siitähän ap ei kerro mitään.

Nimenomaan on kokemusta pitkästä avioliitosta. Ja jos jotain on oppinut, niin sen että sovituista asioista pidetään kiinni ja tämä koskee tietenkin molempia. Kumppani asetetaan aina tärkeysjärjestyksessä kavereiden edelle ja edelleen tämäkin koskee molempia. Asioista neuvotellaan , sovitaan ja tehdään kompromisseja, mutta yhdessä ja ETUKÄTEEN. Toki kummallakin on omiakin juttuja ja kavereita sun muuta. Mutta ne eivät voi yksipuolisesti ajaa yhdssä sovittujen asioiden yli.Näillä olemme selvinneet yli 30 v suhteessa kumppanini k.anssa

Ja kun puolisosi tekee yhden virhearvioinnin niin..?

Miten te erositte, ihan kauheaa! Tehän olitte yhdessä yli 30 vuotta!! En olisi koskaan uskonut että te eroatte.

No Jaakko peruutti meidän kesälomamatkan ja lähti MC Prostaattojen kanssa viikon reissuun.

Kysymys on kestätkö sinä puolisosi virheet? Tai oikeastaan, että uskaltaako puolisosi tehdä yhtään virheitä.? Ja kuka teillä on äänessä kun keskustellaan?

Olen ollut niin onnekas puolisoni valinnassa, että minun puolisoni ei tee tällaisia ohareita, jotka sinä kuittaat virheenä. Toki meistä kumpikaan ei ole täydellinen, mutta mieheni ei peruuttaisi yhteistä lomaa, joka on jo järjestetty. Kuten minäkään en tekisi hänelle vastaavassa tilanteessa. Meillä on hellä ja läheinen suhde ja tosiaan keskustelemme ja sovimme asioista yhdessä. En koskaan jyrää omia näkemyksiäni miehen mielipiteiden yli ja sama toisin päin. Harvoin meillä edes tulee mitään erimielisyyksiä ja tämä ei johdu siitä, etteikö mies uskaltaisi olla erimieltä kanssani. Ilmeisesti vaan ollaan molemmat rauhallisia ja enemmänkin pohdiskelevia tyyppejä ja kumpikin ottaa asiat asioina eikä niihin reagoida tunteella.

Vierailija
138/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä logiikkaa joillain kommentoijilla. Tyyliin kyllä nyt pitää kavereiden reissuun lähteä kun on niin vaikea järjestää sellanen aika kun kaikille sopii. Eihän se silloin sovi jos jollain on jo toinen matka varattuna.

Yhtä hyvin reissu vois olla vaikka kaks viikkoa myöhemmin. Jos jollain on jotain muuta sovittuna niin peruu vaan. Ja taas kaikille sopii...

Vierailija
139/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itse asiassa oon sun mies, joka on lukenut tän ketjun ilman loogista päättelyä kun sä näpyttelet siinä sohvalla pieruverkkareissa silmät punaisena ja tuhahtelet ja tuherrat itkua mutta et puhu mulle ennen kuin sitten tuut kun mä oon jo nukkumassa ja työnnät sun luurin mun naamaan kiinni ja sanot RAIVOISASTI hah! vaikka se on fakta ettei ihminen voi lukea tekstiä kun sen silmämuna on kiinni puhelimen näytössä. Mun mielestä sä voisit joskus puhua etkä vaan kirjoitella kaikki sun murheet palstalle. Sukulaiset ei enää kysy mitä meille kuuluu kun ne lukee tätä samaa vatun palstaa.

Aa joo, luit siis tän ketjun. Hehheh, kaikkihan on siis ihan ok. Mee vaan kavereides kanssa, ei tässä mitään. Pitäkää hauskaa! Rakkaudella ap

(No, mene jo!)

(Haluun kirjottaa lisää!)

(Haa, nyt lähti! *tekee lisää "Mies on aivan idiootti"-ketjuja*)

Vierailija
140/216 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on nyt vaikea valinta. Mutta hyviä kommentteja olet saanut.

Toivoisin, että itselläni olisi ollut aikanaan vastaavaa. Ex teki kaikenlaisia temppuja, joita se itse nimitti virheiksi. Oikeasti kyse oli puhtaasta priorisoinnista ja itsekkyydestä.

Hävetti puhua ystäville, hävetti että olin rakastunut mieheen, joka olikin kiemurteleva, selittelevä mamo.

Sen temput oli niin tyhmiä etten voinut uskoa todeksi, vaikka vaisto sanoi mulle, että olen oikeassa, odotukseni ovat kohtuulliset.

Vuosia myöhemmin terapeutti, ystävät, muut sanoivat:

hän ei ajattele sua, vain itseään.

Olet hänelle suora äidin jatke.

Hän ei arvosta sua lainkaan.

Hän ei koskaan tule rakastamaan sua täydesti.

Vasta silloin olin valmis ottamaan tän vastaan.

Puhukaa, puhukaa kunnolla.

Jos se ei auta, näillä kokemuksilla mitä mulla nyt on, jättäisin suhteen tuohon.

Itsekkyys ei parane.

Olet ikuinen kakkonen.

Tsemppiä, Ap 💞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi