Mies on ihan uskomattoman tyhmä
Ärsyttää niin, ettei veri kierrä. Näin kauniisti sanottuna.
Oltiin sovittu miehen kanssa kesälle matka. Ollaan järjestetty lomat töistä kyseiselle ajankohdalle.
No kappas! Miehen lapsuuden kaverit ovat suunnitelleet miesten reissua kyseiselle ajankohdalle ja vieläpä samankaltaiseen kohteeseenkin kuin mihin mekin olemme menossa.
Mies olisi nyt kovasti lähdössä miesten kanssa reissuun ja ihan tosissaan oli sitä mieltä, että minä siirrän lomaani ja mennään sitten myöhemmin jonnekin toiseen paikkaan (koska onhan se nyt vähän tylsää mennä samankaltaiseen paikkaan kaksi kertaa saman kesän aikana). Voi vee.
Olisipa omat tyttökaverit siinä elämäntilanteessa, että heistä saisi reissuseuraa. Taitaisin viettää koko kesälomani tyttöjen kanssa reissussa.
Purkautuminen loppuu. Kiitos ja anteeksi!
Kommentit (216)
Meillä kävi vähän samalla lailla, kun tuolla koston ehdottajalla. Mies varasi kaverinsa kanssa reissun paikkaan, jonne tiesi minunkin haluavan mennä eikä mua haluttu ottaa mukaan, kun on poikien reissu. Hehkutti vielä, että kiva lähteä.
Minä varasin kavereideni kanssa reissun vastaavaan paikkaan muuten samaan aikaan, mutta pidemmäksi aikaa. Mun kaverireissulla oli naisia ja miehiä, koska mulla nyt on kavereina molempia. Mieheni tuntee kaikki nämä kaverit.
Ei se mikään kosto ollut, en siksi lähtenyt omalle reissulle. Halusin todella mennä ja myös näyttää miehelle etten jää itkemään perään. Sitten laitoimme kuvia someen ja puhuimme kavereiden kanssa pitkään, kuinka oli hieno reissu. Edelleen ei kostoksi, vaan siksi, että se oli hieno reissu. Sen jälkeen mies on puhunut, että olisihan hän ja kaverinsa myös voineet tulla meidän mukaan.
En sano muuta kuin että ompa todella lapsellinen ja itsekäs mies. :(
Aika tyhmää miettiä eroa jos muuten asiat on ok ja tämä yksi lomamatka nyt kosahtaa. Kannattaa keskittyä mieluummin asian oikaisuun.
Meillä tilanne menisi niin, että se keskusteltaisiin. Nyt on tilanne, että kaverit pääsisi just tähän ajankohtaan niin onko mitään mahdollisuutta sopia ja järjestellä miten onnistuisi? Ainahan asioita voidaan suunnitella uusiksi jos on hyvää tahtoa. Kunhan vaan näkyy ettei puoliso ole itsestään selvä vaan katsotaan tilanne yhdessä uusiksi. Aina löytyy joustoa jos on kykyä keskustella.
Me varmaan sovittaisiin, että mies menee kavereiden kanssa ja itse menisin sille alkuperäisen suunnitelman matkalle. Ei samalle matkalle kuin mies ja kaverit, olisin matkan ainut nainen, kiva kiva ja kenelläkään ei ole kivaa. Mutta loman kesto olisikin kaksi viikkoa ja tehdään treffit johonkin ehkä kolmanteen paikkaan/maahan (lentokentälle ).
Win-win, toiselle on kaverit tärkeät, toinen nauttii myös yksinolosta mutta yhdessä on sittenkin mukavinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa on se, jonka takia mies on uskomattoman tyhmä? Joskus suunnitelmat vain menevät uusiksi. Kesään on kuitenkin vielä aikaa, varauksen peruminen varmaan vielä onnistuu ilman suuria kustannuksia.
Minusta tyhmää on ihan se että mies kuvittelee että hänen oikkujensa mukaan koko apn työpaikka vaihtaa lomavuorojaan ja sopii tuuraajat uusiksi. Kuukautta ennen lomakauden alkua.
Ei se välttämättä oikeasti kuvittele. Meillä on tiedossa vain se, minkä ap tietää tilanteesta. Voihan todellisuus olla sekin, että nuo ukot ovat suunnitelleet reissuaan jo helmikuussa ja mies on tiennyt sen osuvat parisuhdematkan päälle ja jättänyt asian ilmoittamisen ap:lle niin viime tippaan, että tarkoituksella tietää, että ap:n on enää mahdotonta työpaikalla saada lomaansa siirrettyä.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmää miettiä eroa jos muuten asiat on ok ja tämä yksi lomamatka nyt kosahtaa. Kannattaa keskittyä mieluummin asian oikaisuun.
Meillä tilanne menisi niin, että se keskusteltaisiin. Nyt on tilanne, että kaverit pääsisi just tähän ajankohtaan niin onko mitään mahdollisuutta sopia ja järjestellä miten onnistuisi? Ainahan asioita voidaan suunnitella uusiksi jos on hyvää tahtoa. Kunhan vaan näkyy ettei puoliso ole itsestään selvä vaan katsotaan tilanne yhdessä uusiksi. Aina löytyy joustoa jos on kykyä keskustella.
Me varmaan sovittaisiin, että mies menee kavereiden kanssa ja itse menisin sille alkuperäisen suunnitelman matkalle. Ei samalle matkalle kuin mies ja kaverit, olisin matkan ainut nainen, kiva kiva ja kenelläkään ei ole kivaa. Mutta loman kesto olisikin kaksi viikkoa ja tehdään treffit johonkin ehkä kolmanteen paikkaan/maahan (lentokentälle ).
Win-win, toiselle on kaverit tärkeät, toinen nauttii myös yksinolosta mutta yhdessä on sittenkin mukavinta.
Mä en ainakaan halua olla parisuhteessa, jossa joudun pelkäämään, että yhdessä suunnitellut ja varatut matkat yllättäen perutaan viime tipassa, koska kaverit olikin tärkeämpiä. Haluan olla parisuhteessa, jossa voin luottaa yhdessä suunniteltuun ja varattuun ja luottaa siihen, että mikään ei aja sen ohi (paitsi ehkä jos oikeasti sairastuu tms vakavaa).
Ihme niuhoja. Jos kerta harvoin pääsee äijäporukalla bailaamaan ja eukkokin sen tajuaa, niin tottakai täytyy lähtä. Bros before hoes.
Stöö kirjoitti:
Ihme niuhoja. Jos kerta harvoin pääsee äijäporukalla bailaamaan ja eukkokin sen tajuaa, niin tottakai täytyy lähtä. Bros before hoes.
Sinulla on ihan oikeus ajatella noin. Mutta älä luule, että kukaan nainen haluaa olla tuollaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi vähän samalla lailla, kun tuolla koston ehdottajalla. Mies varasi kaverinsa kanssa reissun paikkaan, jonne tiesi minunkin haluavan mennä eikä mua haluttu ottaa mukaan, kun on poikien reissu. Hehkutti vielä, että kiva lähteä.
Minä varasin kavereideni kanssa reissun vastaavaan paikkaan muuten samaan aikaan, mutta pidemmäksi aikaa. Mun kaverireissulla oli naisia ja miehiä, koska mulla nyt on kavereina molempia. Mieheni tuntee kaikki nämä kaverit.
Ei se mikään kosto ollut, en siksi lähtenyt omalle reissulle. Halusin todella mennä ja myös näyttää miehelle etten jää itkemään perään. Sitten laitoimme kuvia someen ja puhuimme kavereiden kanssa pitkään, kuinka oli hieno reissu. Edelleen ei kostoksi, vaan siksi, että se oli hieno reissu. Sen jälkeen mies on puhunut, että olisihan hän ja kaverinsa myös voineet tulla meidän mukaan.
Niin no "se mikään kosto ollut, en siksi lähtenyt omalle reissulle. Halusin todella mennä ja myös näyttää miehelle etten jää itkemään perään." = kosto, haluat näyttää ettei kirpaise. Kostoahan on monenlaista. Se on myös sitä että tee sinä omat päätöksesi, minä teen omani.
"Sitten laitoimme kuvia someen ja puhuimme kavereiden kanssa pitkään, kuinka oli hieno reissu. Edelleen ei kostoksi, vaan siksi, että se oli hieno reissu." = no kosto kuitenkin, vaikka ei harkiten, lopputulos vähän hieroa suolaa haavoihin, pistää miettimään, tuoda pointti/näkökohta esille.
Terveisin se "kostajatar", en ole verenhimoinen vaan tietyille ihmisille täytyy demonstroida mitä lojaalisuus ja reiluus kumppania kohtaan tarkoittaa, joskus jopa alleviivaten. En itse ajatellut kostoa ollenkaan vaan joku toinen kommentoija käytti sanaa kostofantasia. Itse ajattelen niin, että jos kumppanini kohtelisi minua epäreilusti niin havainnollistan miltä se tuntuu ellei keskustelu toimi.
Vierailija kirjoitti:
Stöö kirjoitti:
Sinulla on ihan oikeus ajatella noin. Mutta älä luule, että kukaan nainen haluaa olla tuollaisen miehen kanssa.
No kyllähän tässäkin ketjussa muutama on ilmoittanut, että sopii heille, jos mies peruu yhteiset suunnitelmat kaveriensa takia. Ei saa liikaa nipottaa. Eli he ovat myös bros before hoes -kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan halua olla parisuhteessa, jossa joudun pelkäämään, että yhdessä suunnitellut ja varatut matkat yllättäen perutaan viime tipassa, koska kaverit olikin tärkeämpiä. Haluan olla parisuhteessa, jossa voin luottaa yhdessä suunniteltuun ja varattuun ja luottaa siihen, että mikään ei aja sen ohi (paitsi ehkä jos oikeasti sairastuu tms vakavaa).
Kysymys onkin, että kestätkö sinä tämän yhden kerran muutoksen lomamatkaan vai hajoatko atomeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska sun mies voi.
Sä oot vaan nainen...
...älä ny liikaa voimaannu.
Tässä mitään voimaantumista tarvita. Sen kun vaan hommaa oman kämpän ja suorittaa muuton sinne juuri miehen reissun aikaan. Tollasia äijiä on ihan turhaa sen pitempään ihmetellä. Eropaperit voi pistää vaikka samantien vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Stöö kirjoitti:
Kuinka suuren menetyksen sen luulet olevan miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on harmin paikka, ei eron paikka. Tämä ei myös kerro mitään miehen tyhmyydestä tai arvostuksesta, vähän kyllä siitä miten mies luulee järkkäilyn olevan helppoa. Vähän tyyliin luulin saavani kaiken anteeksi.
Toki mies voi mennä viikon reissuun kaveriensa kanssa ja perua matkansa puolisonsa kanssa. Mutta itse en siirtäisi omaa matkaani tyyliin mennään johonkin myöhemmin.. ai minne ja milloin? Fiksu mies ehdottaisi eksaktia korvaavaa matkakohdetta ja aikaa, vähän kompromissina ja vaivaa nähden. Älypää mies sanoo jotain joskus jonnekin.
Näpäyttäisin älypäämiestä. Pidentäisin omaa reissuani vähintään viikolla. Hyvällä tuurilla joku mukaan mutta ehkä yksinolo olisi once in the lifetime lepoloma jos viihtyy myös yksin. Kun mies tulee kaverireissusta niin ensin viihtyy itsekseen. Ja sitten ehkä kaipaa missä puoliso on ja miettii mitähän se reissullaan viihtyy ja tekee. Sitten iskee kateus siellä se vaan lämmössä viihtyy, ilman minua.
Vielä parempi jos ap:n reissu kestää kolme viikkoa.
En sanallakaan moittisi miehen kaverireissua. Mee sinä kavereiden kanssa, minä pidän suunnitelmasta kiinni kun lomat on jo sovittu. Sanoisin ohimennen et niin paluu on xx ja tehkööt mies matematiikan jos tajuaa että se on 2-3 viikkoa eikä viikko. En sanoisi mitään matkan kestosta viikkoina tai päivinä, ainoastaan paluun. (Syö muuten miestä kun tajuaa asian.) Hei hauskaa matkaa ap!
Olipa vaivalloinen kostofantasia.
Meinaatko tosissaan, että viikon ulkomaanmatka tosta vaan muutetaan 2 tai 3 viikon matkaksi?
Että siellä rouva makaa rannalla hykerrellen vahingoniloisena, että ihmetelköön ukko kun on ruoanlaittaja hävinnyt.
Tai jos ei ole kolmen viikon rantsulomaan varaa, niin istuu sitten vaikka hotelli Korsossa piileskelemässä. Kotiin kempparin kautta ja itseruskettavaa voidetta poskiin, vai?Mitä tämä teatteri mielestäsi hyödyttää?
Ei ole kovin vaikeaa pidentää reissua jos se työn ja rahan puolesta onnistuu. Ja aina voi matkustaa vaikka Barcelonasta Roomaan ja sieltä Pariisiin. Vaikka Helsingin kautta ellei muuten onnistu. Nyt on huhtikuu ja reissu ei käsittääkseni ole ensi viikolla.
Vaihtoehdot voi selvittää helposti internjetistä, nappia painamalla. Viikko hotellissa Korsossa maksaa about 280 € ja sillä saa viikon matkan esimerkiksi Bulgariaan, Italiaan, ja Espanjaan. Tulee muuten halvemmaksi kuin viikko Korsossa+itseruskettava voide.
Teatterissa on pointtina se, että sekä ap:n miehen että ap:n itsensä on mahdollista muuttaa matkasuunnitelmia mielensä mukaan ja ilmeisesti keskustelematta. Jos ap menee alkuperäisen suunnitelman mukaan reissuun viikoksi itsekseen tai jonkun kanssa niin se ei vielä hetkauta miestä. Mutta kaksi tai kolme viikkoa tuntuu jo munissa. Ja ei, pointti ei ole ruuanlaitto tai seksi vaan se, että suunnitelmien muuttamiseen on oikeus kummallakin. Ja esimerkki suunnitelman muuttamisesta saa kirpaista. Pistäppä omalle kohalle.
Jos on sovittu reissu yhdessä niin matkan peruminen ja lomien siirtely kun kaverireissu onkin prioriteetti ykkönen on kieltämättä ärsyttävää vaikka ymmärtääkin et aha, se on just tää hetki joka onnistuu kaikilta kavereilta. Ihan just tää hetki koko elämässä. Ärsyttäis minuakin et kaverit menee tärkeysjärjestyksessä sukkana ohi, ja mitään muuta konkreettista matkaa ei olisi tilalle, pettymystä paikkamaan.
Joten koston metodiikalla luulisi olevan yhtä ärsyttävää kun tajuaa, että puoliso onkin omalla reissullaan ei sitä siedettävää (verrattavaa) viikkoa vaan perkkele kaksi kolme viikkoa.
- Hei mitä helkuttia, sähän oot lomalla kolme viikkoa ja minä vaan viikon!!??
- Niin mitä sitte?
- No se kolme viikkoa on paljon pitempi aika!!
- Niin on
- Eihän se oo sama juttu!!!
- No sä menit muutetaan sovitut jutut ja teet meidän kesälomareissun sun kavereittesi kanssa niin eihän sekään oo sama juttu.
- Mutta sä oot lomalla kaks tai kolme viikkoa!!
- Ja sulla on kaks tai kolme kaveria mukana.
- Ei se mee tasan noin!!!
- Ei aina nallekarkit mee tasan.Fiksu mies alkais järjesteleen HETI vaihtoehtoa peruuttamalleen reissulle ja näkisi suunnittelussa vaivaa. Siksi, että välittää puolisostaan ja näyttää sen teoilla. Tai ehdottaisi tulevansa ap:n toiselle lomaviikolle mukaan. Jos ei niin ei.
Eikö miehet yleensä pidä siitä, että nainen on tavoittelemisen arvoinen. No vattu sitten minä aikakin olisin trofee. Passi vaan miehen kouraan ja etsi puoliso kunnes polttaa. Tai sytyttää. Sä et joo etsisi. Etsi sitten uusi puoliso.
Hahhaa, no onhan se, jos asiat noin esittää.
Ja on tarkkana siinä, että itse tosiaan nauttii omasta ohjelmastaan.
Nallekarkit ei mene tasan.
Ehkä kosto ON suloista.
Oho! Olipas tänne tullut työvuoron aikana paljon vastauksia. Juu, tosiaan tuon oman loman siirtäminen ei ole nyt vaihtoehto, sillä sitten myös työkaverit joutuisivat siirtämään omia lomiaan.
Ja tuo suunnitelma, että mies lähtee kavereiden kanssa reissuun ja minä yksin reissuun ja sitten vielä tavataan jossain ja vietetään yhteistä lomaa ei käytännössä onnistu. Meillä on miehen kanssa kesälomat vain osittain päällekkäin.
Tuohon kysymykseen, että onko mies muissa asioissa toiminut näin niin vastaus on ei. Mies on aina kyllä ollut spontaani, mutta koskaan aikaisemmin ei ole mitään jo sovittua asiaa perunut.
Ja ihmiset takertuvat nyt liikaa tämän ketjun otsikkoon. Se oli tosiaan vain ensireaktio, kun mies eilen illalla ilmoitti tämän asian.
Ärsytys on se päällimmäinen tunne itselläni. Odotettu yhteinen lomamatka menee pieleen. Viime kesänä oltiin lomilla eri aikoihin, joten edellisestä yhteisestä reissusta on kohta kaksi vuotta aikaa. Ensi vuodesta taas ei ole tietoa, mistäs sitä tietää kuinka lomat onnistutaan silloin järjestämään. Koen, että kyllä parisuhteessakin on tärkeää edes joskus harvoin järjestää jotain spesiaalia, ettei se yhteiselämä ole pelkästään sitä arkea.
Ja kuten sanoin, ymmärrän kyllä miestä toisaalta tuossa asiassa, että harvoin enää koko kaveriporukka pääsee samaan aikaan reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on harmin paikka, ei eron paikka. Tämä ei myös kerro mitään miehen tyhmyydestä tai arvostuksesta, vähän kyllä siitä miten mies luulee järkkäilyn olevan helppoa. Vähän tyyliin luulin saavani kaiken anteeksi.
Toki mies voi mennä viikon reissuun kaveriensa kanssa ja perua matkansa puolisonsa kanssa. Mutta itse en siirtäisi omaa matkaani tyyliin mennään johonkin myöhemmin.. ai minne ja milloin? Fiksu mies ehdottaisi eksaktia korvaavaa matkakohdetta ja aikaa, vähän kompromissina ja vaivaa nähden. Älypää mies sanoo jotain joskus jonnekin.
Näpäyttäisin älypäämiestä. Pidentäisin omaa reissuani vähintään viikolla. Hyvällä tuurilla joku mukaan mutta ehkä yksinolo olisi once in the lifetime lepoloma jos viihtyy myös yksin. Kun mies tulee kaverireissusta niin ensin viihtyy itsekseen. Ja sitten ehkä kaipaa missä puoliso on ja miettii mitähän se reissullaan viihtyy ja tekee. Sitten iskee kateus siellä se vaan lämmössä viihtyy, ilman minua.
Vielä parempi jos ap:n reissu kestää kolme viikkoa.
En sanallakaan moittisi miehen kaverireissua. Mee sinä kavereiden kanssa, minä pidän suunnitelmasta kiinni kun lomat on jo sovittu. Sanoisin ohimennen et niin paluu on xx ja tehkööt mies matematiikan jos tajuaa että se on 2-3 viikkoa eikä viikko. En sanoisi mitään matkan kestosta viikkoina tai päivinä, ainoastaan paluun. (Syö muuten miestä kun tajuaa asian.) Hei hauskaa matkaa ap!
Olipa vaivalloinen kostofantasia.
Meinaatko tosissaan, että viikon ulkomaanmatka tosta vaan muutetaan 2 tai 3 viikon matkaksi?
Että siellä rouva makaa rannalla hykerrellen vahingoniloisena, että ihmetelköön ukko kun on ruoanlaittaja hävinnyt.
Tai jos ei ole kolmen viikon rantsulomaan varaa, niin istuu sitten vaikka hotelli Korsossa piileskelemässä. Kotiin kempparin kautta ja itseruskettavaa voidetta poskiin, vai?Mitä tämä teatteri mielestäsi hyödyttää?
Ei ole kovin vaikeaa pidentää reissua jos se työn ja rahan puolesta onnistuu. Ja aina voi matkustaa vaikka Barcelonasta Roomaan ja sieltä Pariisiin. Vaikka Helsingin kautta ellei muuten onnistu. Nyt on huhtikuu ja reissu ei käsittääkseni ole ensi viikolla.
Vaihtoehdot voi selvittää helposti internjetistä, nappia painamalla. Viikko hotellissa Korsossa maksaa about 280 € ja sillä saa viikon matkan esimerkiksi Bulgariaan, Italiaan, ja Espanjaan. Tulee muuten halvemmaksi kuin viikko Korsossa+itseruskettava voide.
Teatterissa on pointtina se, että sekä ap:n miehen että ap:n itsensä on mahdollista muuttaa matkasuunnitelmia mielensä mukaan ja ilmeisesti keskustelematta. Jos ap menee alkuperäisen suunnitelman mukaan reissuun viikoksi itsekseen tai jonkun kanssa niin se ei vielä hetkauta miestä. Mutta kaksi tai kolme viikkoa tuntuu jo munissa. Ja ei, pointti ei ole ruuanlaitto tai seksi vaan se, että suunnitelmien muuttamiseen on oikeus kummallakin. Ja esimerkki suunnitelman muuttamisesta saa kirpaista. Pistäppä omalle kohalle.
Jos on sovittu reissu yhdessä niin matkan peruminen ja lomien siirtely kun kaverireissu onkin prioriteetti ykkönen on kieltämättä ärsyttävää vaikka ymmärtääkin et aha, se on just tää hetki joka onnistuu kaikilta kavereilta. Ihan just tää hetki koko elämässä. Ärsyttäis minuakin et kaverit menee tärkeysjärjestyksessä sukkana ohi, ja mitään muuta konkreettista matkaa ei olisi tilalle, pettymystä paikkamaan.
Joten koston metodiikalla luulisi olevan yhtä ärsyttävää kun tajuaa, että puoliso onkin omalla reissullaan ei sitä siedettävää (verrattavaa) viikkoa vaan perkkele kaksi kolme viikkoa.
- Hei mitä helkuttia, sähän oot lomalla kolme viikkoa ja minä vaan viikon!!??
- Niin mitä sitte?
- No se kolme viikkoa on paljon pitempi aika!!
- Niin on
- Eihän se oo sama juttu!!!
- No sä menit muutetaan sovitut jutut ja teet meidän kesälomareissun sun kavereittesi kanssa niin eihän sekään oo sama juttu.
- Mutta sä oot lomalla kaks tai kolme viikkoa!!
- Ja sulla on kaks tai kolme kaveria mukana.
- Ei se mee tasan noin!!!
- Ei aina nallekarkit mee tasan.Fiksu mies alkais järjesteleen HETI vaihtoehtoa peruuttamalleen reissulle ja näkisi suunnittelussa vaivaa. Siksi, että välittää puolisostaan ja näyttää sen teoilla. Tai ehdottaisi tulevansa ap:n toiselle lomaviikolle mukaan. Jos ei niin ei.
Eikö miehet yleensä pidä siitä, että nainen on tavoittelemisen arvoinen. No vattu sitten minä aikakin olisin trofee. Passi vaan miehen kouraan ja etsi puoliso kunnes polttaa. Tai sytyttää. Sä et joo etsisi. Etsi sitten uusi puoliso.
AP voi ihan helposti potkasta vaan sen äijän pellolle ilman mitään ihme venkoiluja. Se kirpasee sen verran kuin kirpasee tätä tyyppiä. Siihen ei kannata edes kahta ajatusta uhrata ja mitään ihme kostokiertueita järjestää. Jos toinen ei välitä kumppanistaan ja yhdessä sovituista asioista , niin ei se perusvika millään temppuilla korjaannu.
Ai te erositte? Kauheaa, miten siinä nyt niin kävi? Minä luulin, että teillä oli kaikki hyvin.
Joo kun se Jaakko meni perumaan meidän lomamatkan ja lähti kaveriensa kanssa viikoksi Portugaliin.
Käytännössä siis miestä harmittaa hirveästi, jos kaverit lähtevät reissuun ilman häntä. Outoa väittää, että ko ajankohta sopisi kaikille kaveripiirin miehille, koska se ei ap:n miehelle sopinut. Oliko muita vaihtoehtoja, jotka olisivat sopineet ap:n miehelle mutta ei jollekulle toiselle ja kaverit päättivät uhrata ap:n miehen?
Kyllähän tuo paljon kertoo miehen tärkeysjärjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stöö kirjoitti:
Kuinka suuren menetyksen sen luulet olevan miehelle?
Kyllähän nämä on jossain toisessa ketjussa heti itkemässä kun ei perusnätiltä naiselta koskaan pildeä irtoa. Naiset tässä vähemmän menettää kun jättää tämänkin aarteen ihan yksin hengaamaan kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ai te erositte? Kauheaa, miten siinä nyt niin kävi? Minä luulin, että teillä oli kaikki hyvin.
Joo kun se Jaakko meni perumaan meidän lomamatkan ja lähti kaveriensa kanssa viikoksi Portugaliin.
Kaikki ei tosiaankaan ole hyvin, mikäli sovituista yhteisistä asioista ei pidetä kiinni. Kertoo kyllä paljon miehen asenteesta parisuhdetta kohtaan. Ei jatkoon. Kuten on todettu , matkan järjestelyt oli jo sovittu ja tehty. Yhteiselle matkalle ei ole päästy vuosiin, eikä tänä vuonnakaan pystytä järjestämään matkaa toiseen ajankohtaan. Mitään takeita ei ole, että ensi vuonnakaan saavat yhteistä loma-aikaa.
Olin kerran tilanteessa, jossa olimme aviomieheni kanssa pitkään suunnitelleet erästä ulkomaanmatkaa. Ja oltiin varattu ja ostettu se matka, kun miehen kaverit ehdotti tuollaista miesporukan reissua täysin vastaavaan kohteeseen, sen meidän lomakohteen lähelle. Siinä tosin oli kyse muutamaa viikkoa aiemmasta ajankohdasta, joka ei osunut meidän yhteiseen lomaan vaan minä olin silloin vain töissä. Mieheni ehdotti, että hän lähtee molemmille matkoille, ensin kavereiden kanssa ja sitten me toteutetaan se meidän pitkään suunnittelema ja varaama matka. Näin tehtiinkin, mutta täytyy sanoa, että jo tuo harmitti hieman, koska mies meni kavereiden kanssa juuri hetkeä ennen melkein samaan kuin mistä olimme kaksistaan vuosia haaveilleet (kyseessä oli ihan aito yhteensattuma tosin). Jos hänen kaverit olisi ehdottaneet matkaa jonnekin ihan muualle, niin ei olisi harmittanut tuo sitten.