Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko koskaan olla tyytyväinen kroppaani enää?

Vierailija
21.04.2006 |

Olen laihduttanut 28kg ja luulisi että olen onnesta sekaisin. muta ei. aina löydä valittamisen aihetta ja lihtua pitää lisää.

olen 161cm pitkä ja painan tällä hetkellä 63kg, toivin laihtuvani vielä 10kg ja saavani reidet pois.

mitkään vaatteet ei istu päällä...

onko loppu elämäni nyt tätä? ravaan päivittäin vaa' alla ja tarkkailen jokaista suupalaa. ja silti en ole tyytyväinen

olisiko sittenkin pitänyt jättää laihduttaminen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin noissa mitoissa. Tällä hetkellä 163/88kg! Revi siitä! Silloin ennen raskauksiani painoin n. 75 kg ja silloin oli tyytyväinen kroppaani. Siihen kun vielä pääsis.

Vierailija
2/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vaatteiden istuvuus varmaan ainakaan parane...

Mutta vakavasti: olet ihannepainoinen, yritä pitää se päällimmäisenä mielessä. Mieti, mitä kaikkea hyvää siitä seuraa. Mihin kaikkeen kehosi kykenee, mikä 28 kiloa painavampana oli jos ei mahdotonta niin ainakin hankalampaa. Olen takuuvarma, että näytät paremmalta, varmasti hyvältä.

Nyt vaan tiukkaa aiheen pohdintaa ja ankara kuuri hemmottelutuotteita ja kaikenlaista itsesi hoitamista ja hellimistä. Mieti rehellisesti, mikä sinussa on parasta ja hanki muutama uusi ja pukeva vaate, vaikka lainarahalla. Sitten vaan riittävästi liikuntaa ja sopivasti herkullista sapuskaa. Keho kiinteytyy takuuvarmasti ja älykin seuraa peilikuvan perässä joku päivä.

Ja onneksi olkoon, ennen kaikkea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menikö kauan aikaa? Kerro jotain vinkkiä epätoivoiselle.

T: 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi