Kulahtanut ryppyinen Martina Tainolan haastattelussa
Jo eilen kaupassa jäin katsomaan IS kantta. Kerrassaan hirveä ilmeisesti kerrankin aika käsittelemätön kuva Martinasta. Huonon näköinen. Harmaa eloton iho, syvät rypyt silmien ympärillä ja otsassa. Katsoin IS nettisivulta Tainolan haastattelun. En ikinä ole nähnyt niin syviä otsaryppyjä mitä Martinalla on. Koko Martinan olemus huononnäköinen ja 15 v ikäistään vanhemman näköinen. Kertoi pari vuotta sitten laittavansa 3 kk välein aina uudet mesolangat naamaa kannattelemaan. Onko sen seurauksena kasvot menneet piloille??? Ihan jäätävän huono ja nolo koko haastattelu muutenkin.... Rita ei osaa haastatella ja Martina kähisi muutaman sanan liibalaaba vastauksia. Martina todella innoton ja surullinen.
Kommentit (107)
Kauniilta ja ikäsitään nuoremmaltahan tuo näyttää. Itse en ainakaan ollut hänen iässään noin kaunis ja hyvin säilynyt. Rita on hirveän näköinen.
Täällä on siis ihan mielisairasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmissä kunnossahan Martina on ja mikä on ollessa, Stefan komistunut miljönääri. Levillä huvila, Hangossa huvila, asuu Tähtitorninmäellä kalliissa miljoona lukaalissa ja Aurinkorannikolla Marbellassa huvila. Hyvin menee Martinalla.
Hyvin menee joo, mutta mitä hänellä olis ilman miestään?
Viikset.
😂
Vierailija kirjoitti:
On todella väsyneen näköinen. Ei ole näköjään ottanut enää huulipistoksia, joten huulet on söpömmän näköiset.
On noissa huulissa edelleen täyteaineita. Varsinkin sivuprofiilissa tulee esiin ankka- ja homer simpson efektit.
Kouluttamaton ja sivistymätön on nyt ja aina.
Hyi hyi.
T yhmä tyttö.
Ei oo tarvinnu käydä koulua, koska
Martina ja Esko-show
Salarakas-biisi
Tissikuvat
Stefu
Äiti hoitanut velat
Upea CV.
Lapsille ei anneta padeja, koska M haluaa oppia tuntemaan lapsensa 🙈🙈🙈
Tuleeko teille jotenkin parempi olo, kun pääsette haukkumaan muiden naisten ulkonäköä?
En ymmärrä yhtään näitä Martinan haukkujia. Taitavat itse olla jotain rupsahtaneita katkeria 4-lapsen äitejä joiden mies runkkaa Martinan kuville eikä anna seksiä vaimolleen? Muuten en ymmärrä miksi vieraan ihmisen ulkonäkö herättää tuollaisia kommentteja, etenkin kun kyse on oikeasti keskimääräistä kauniimmasta naisesta? t. N 47v
Enkä minä ylläpitoa naisvihassaan, koko palsta taas salaliittoa ja mollausta! Good boy!
Onhan se näyttävä nainen. Vähän tyhjän oloinen vain.
Kouluttamattomuus paistaa. Ei yhtään sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä ylläpitoa naisvihassaan, koko palsta taas salaliittoa ja mollausta! Good boy!
Martinahan se varsinainen naisten keskeisen siskojen solidaarisuuden ylläpitäjä on! Eikö tämän ole melko monikin ”sisko” päässyt kokemaan!
Piinaavaa kuunnella Tainolan "haastattelua". Miten se onkin noin huono haastattelija? Karmeeta.
Lukekaa tämä Martinan haastattelun osa ja hävetkää! Hän on uhrannut itsensä ja perheensä yksityisyyden vastentahtoisen julkisuuden takia!
M=Martina
T=Tainola
T: Martina Aitolehti, tervetuloa.
M: Kiitos.
T: Sä oot ollu aika paljon otsikoissa ja ja tuota niin - ää - sekä terveyden a-alalla siis tässä fitnessissä kun sull on tää Nanna Karalahden kanssa tää fitnessfarmi vai mikä se on....
Martina: Fitnessfarmi! Ei !
T: Eiku training... mikä se on?
M: Treenileiri, joo!
T: Treenileiri! Joo.
M: Kyllä! Joo!
T: Ja sitten myös näissä VIP-teltan tällasissa - khrm - käsikärhämissä---
M: Yh!
T: ---Niin miten, Martina, susta tuli Martina, ja oletko sä oppinut näistä kärhämistä ja kaikesta? Koska nyt mull on nyt sellanen kuvitelma, että sä oot niinkun jotenki seestyny ja sä keskityt nyt vaan fitnessiin.
M: Niin, kyll- kyllähän mä keskityin fitnessiin hhhhhhhhhhhhhhh....
T: Aikasemminkin, mutta sulla oli näitä tällasia vähän vauhdikkaampia--?
M: Niin!
T: Niin.
M: No, liik- siis hyvinvointi ja liikunta on ollut mun elämässä läsnä aina AINA, mutta mut...
T: Se on jääny vähän taustalle?
M: Se on jääny, se on jääny taka-alalle ja siis oonhan mä opiskellukin alaa jo reilu kymmenen vuotta sitte, mut mä en oo koskaan - mä oon ajatellu, et se ei oo niin seksikästä olla liikunta-alan yrittäjä, vaikka sehän on niinku iso osa mua ollu, ollu AINA.
Mutta tota äääh, niin, onhan mulla vuosia takana ja kaikenlaista on tehty ja koettu ja...
T: Oletko, oletko ottanut opiksesi niistä?
M: No, sanotaanko näin, että oon ottanu opik...tai siis kauhee sanoo, ottanu, ottanu opikseni, ihan kuin mä oisin ollu jossaki, jossaki niinku...
T: Koulussa?
M: Koulussa! Varmaan loppu elämä ollaan koulussa...mut tota siis mut siis...
T: Nii, aina on läksyjä tehtävänä!
M: Nii!
JATKUU
M: Mä oon saanu elää semmosta elämää, mitä mä oon AINA aina halunnu elää, et en mä kaikesta oo oo oo kovin ylpee , mutta mun, mun elämässä ero on se, et kaikki on ollu julkista, et kyll..kyllähän niitä samoja asioita jokainen meistä tekee ja kokeilee ja et sä voi kakskymppisenä tietää, et kuka sä oot ja mitä sun pitää tehä, tehä, mutta kun sä elät tavallaan, kun sä oot anonyymi, niin se ei oo julkista, mutta mun tilanteessa, mä oon ollu, mä oon ollu alle kakskymppinen, kun mä oon...
T: Minkäs ikänen sä nyt oot?
M: Kolkytviis.
T:Kolkytviis. Nii. Et sä oot ollu niinku...
M: Mä oon ikään kuin kasv...musta on tullut nainen julkis...,mä oon mun KOKO mun elämäni ollu niin sanotusti julkisuudessa ja kaikki mun tekemiset on ollu ollu
tapetilla, mitä mä oon tehny niin tottakai se on...
T: Kuinka raskasta se on ollut välillä? Tai välillä...mutta onko se ollu raskasta?
M: Noo, totta kai ajoittain. Sitä niin kun toivoo, että et sitä vois
voisi mokata ihan ilman, että lehdet kirjottaa. Tiäksä?
T: Tai ottaa salakuvia?
M: Nii, mut sit taas toisaalta mä oon aika tottunu siihen. Mut et kyl mä niinku tänä päivänä kun mä kyl mä niinku kyl mä tykkään olla ihan omissa oloissani en, mulla
mul ei ole MITÄÄN semmosta niinku hinkua päästä esille, mä oon TOSI mielelläni siellä takarivissä, et..
T: Nii, et sä oot tavallaan siinä mielessä oppinu, et sä enää niinkun...aaaaa...
kyllähän sun täyty silloin aikoinaan tuoda itseäs esille, jotta sä sait sun asian, esimerkiksi tän FITNESSIN esille.
M: No, muun muassa joo.
T: Niin, mutta nyt sä mieluummin..äääää...miten....sä oot kahden lapsen äiti niin miten sä tämän äidin roolin ja tän julkisuuden yhdistät ja sit varmasti lapsilles sanot, ettei?
Sähän et paljo lapsia tuo julkisuuteen.
M: Nii, tietysti on toi sosiaalinen media ja se on aika vaikee pitää lapset siellä pois. Totta kai sä oot ylpeä omista lapsistas ja ne on niinku iso osa sun elämää, mut joo kyl mä niinku haluan heidän antaa elää ihan omassa kasvaa....
Haastattelun loppuosa samaa p*skaa.
Apua, Rita ei ole vaivautunut ottamaan edes selvää haastateltavan firman nimestä...:/ Tulee mieleen vähän höperö mummo.
Ja Martina on kyllä ihan ikäisensä näköinen. Joka toinen päivä täällä haukutaan ihmisiä, jotka pistävät naamansa täyteen ja sitten myös haukutaan niitä, joilla näkyy ryppyjä. Ja haukutaan miehiä, kun luovat naisille ulkonäköpaineita. Fakta on se, että ikääntyessä niitä ryppyjä tulee ja se on luonnollista. Martina näyttää hyvinvoivalta.
Kyllä on Maritina harmaantunut. En meinannut tunnistaa.
Räkäpissisten myyminen alusastioiksi Dubaihin vanhentaa.
Viikset.