Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talouselämä: Syntyvyyden lasku johtuu miesten syrjäytymisestä, köyhät/kouluttamattomat miehet eivät pääse lisääntymään

Vierailija
08.04.2018 |

Pelkän perusasteen suorittaneista 40–45-vuotiaista miehistä 35 % on lapsettomia. Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneista heitä on vain 22 %.

https://www.talouselama.fi/uutiset/syntyvyys-putoaa-kuin-kivi-tarkeana-…

Kommentit (961)

Vierailija
201/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan sama, miten eri tavoilla naiset ja miehet määrittelevät tasot, tai jopa kieltävät moisten olemassaolon. Totuus on kuitenkin nähtävissä ihan deittisovelluksissa. Kun katson naisten profiileja, niin jos naisella on puolikas kuva kasvoistaan tai ei kuvaa ollenkaan, tai vähän vaatimattomamman näköinen, niin tekstissä mieheltä toivotaan mukavuutta, kunnollisuutta ja hyvää käytöstä. Sitten kun on selkeä kuva, jossa näkyvät keskimääräistä nätimmät tai jopa kauniit kasvot, niin sittenhän tekstissä odotetaan lisäksi sukkien pyörimistä jaloissa, mitä erilaisimpia huumorintajuja, sitä että mies saa naisen nauramaan, on supliikkimies, määrätietoinen, mielikuvituksellinen, liikunnallisuutta jne. Tai joskus nämä kaunottaret eivät vaivaudu kirjoittamaan kuin yhden lauseen, ja jättävät koko homman miesten harteille.

Kaikki kuitenkin ymmärtävät, minkä "tasoisen" kelpaa kenellekin.

No miksi sun pitäisi saada näitä halutuimpia naisia jos itsekkin tiedät ettet kelpaa? Laske vaan itsekkin rimaa ja tyydy siihen mitä sinulle on tarjolla.

En haluakaan kaikista halutuimpia naisia, mutta sellaisen, joka kuitenkin sytyttää itsenikin. Ei vaan ole mun juttu, että pitäisi olla joku naisen viihdyttäjä ja naurattaja, joka pyörittelee naisen sukkia.

En ole itsekään mikään seinästä reväistyn näköinen, ja muutenkin pärjään elämässäni, niin luulisi löytyvän nätti nainen, jolla on kuitenkin jalat vielä lähellä maata, ja hieman kärsivällisyyttä.

Miksi naisella pitää olla jalat lähellä maata ja ennenkaikkea tuo kärsivällisyys ihmetyttää. Miten mielestäsi tämä suhteen muodostus siis tapahtuu, mikäli et halua ponnistella naista miellyttääksesi? Miksi nainen valitsisi juuri sinut?

Vierailija
202/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laiska ja kysyn muilta: 

Onko tutkimuksessa selvitetty mikä on lapsettomuuden takana? Voiko olla niin, että epäsosiaalisuus, päihteet ja mielenterveysongelmat aiheuttaisivat sen ettei haluta/pystytä hankkia perhettä, koulut jäävät, syrjäytyy, rahattomuus? 

Niin ettei vika olisikaan taas pelkästään naisten pahuudessa. 

Eikö se voi olla sekä että? Isäni oli huonoin mahdollinen kumppani perheen perustamiseen, täsmälleen samaa tavaraa joka nyt jää naisten hylkimäksi, ja äitini vielä kasvuaikanaan vallinneen aate- ja asenneympäristön takia liian tyhmä ymmärtämään tätä tai ylipäätään sitä, ettei perhettä ole naisen mikään pakko tavoitella. Minä en ikimaailmassa ottaisi isäni kaltaista miestä saati tekisi lapsia sellaisen kanssa, koska luonnollisesti olen muuttuneessa maailmassa kasvaneena paljon äitiäni pahempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes naisen ja lisääntymisen vuoksi ole rahkeita sinnitellä ja ponnistella, niin sitten on syytäkin olla jatkamatta geenejään. 

Kyllä ne ennen vaan pääsi lisääntymään pikkumökkien Juutas Käkriäiset jotka haisi paskalle eikä tienneet mistään mitään.

Meinaatko, että niiden naiset oli yhtään sen ihmeellisempiä? Juutas Käkriäisellä ei olis nykyään mitään mahdollisuuksia.

Joskus entisaikaan riitti kun olit suht koht terve mies vailla mitään erityistaitoja, jostain aina löysi vaimon.  Osa syrjäytyneistä miehistä luulee että vielä nykyäänkin pelkän peniksen omistamisen pitäisi riittää siihen että saa  naisen. Kun ei saakaan, tulee heistä katkeroituneita naisvihamielisiä nettitrolleja, joita täälläkin tapaa. Ei puhettakaan siitä että yrittäisivät tehdä itse jotain omalle "markkina-arvolleen". 

Kumma juttu kun puhutaan markkina-arvosta naisten kohdalla niin mammat korisee vihaisina ettei oikeassa elämässä ole mitään tasoja ja jos nainen ei omana itsenään kelpaa niin ei tod. tarvitse miehen eteen mitään tehdä! Miesten sensijaan pitäisi keskimärinkin ylittää varsin korkeita tasoja ties missä mittareissa jotta kelpaa nykyajan prinsessoille.

Hiukan asenteissa ämmillä vissiin tekemistä tasa-arvomielessä nykypäivänä?

Nykypäibänä naiset ovat aika pimeitä. Kun arvostus ja tasa-arvoisuus on kohdallaan, halutaan suurinpiirtein listiä miehiä. Ainakin ollaan avoimesti onnellisia että miehillä menee huonosti.

Suomalaiset muijat nyt on olleet jo pitkään aivan sekaisin kuin seisäkellot. Siksihän niille nauretaan jo maailmallakin.

Vierailija
204/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset elävät unelmaansa. Syrjäytyvien miesten lisääntymättömyys kuuluu naiseuteen. Ongelma on siinä, että korkeakoulutettu saattaakin omata keskiverto ÄO:n, mutta on vain muuten analyyttisempi tiedontulkinnassaan, mikä auttaa merkittävästi. Eli naiset saattavat kuvitella ajavansa evoluutiota eteenpäin, mutta näin ei välttämättä olekkaan.

Njaa, mulla on maisterintutkinto, vaativa työ jossa vuositulot 70 donaa ja ainakin omasta mielestä olen ihan hyvää seuraa, mutta en mä silti kelpaa naisille. Suomalaisille siis. Mm. Espanjassa ja Aasiassa olen kyllä kuuminta hottia. Kumma juttu.

Ulkomaiset naiset arvostavat enemmän miehen koulutusta ja siihen liittyviä ominaisuuksia kuin suomalaiset naiset. Pätee myös ihan Keski-Euroopassa

ohis

Tuo johtuu ihan siitä, että valtaosalla naisia on joku täysin hömppäkoulutus, jota eivät alitajuisesti edes itse arvosta, siksi miehenkään koulutusta ei osata arvostaa, vaikka miehet tekevätkin koulutuksensa eteen ihan oikeasti paljon töitä.

Naiset hankkivat yliopistosta tuosta vaan kevyesti koulutuksen, mutta mies tekee tuon koulutuksen eteen ihan oikeasti paljon töitä. Mitä te sanoittekaan ketjun alkupuolella tyttöjen koulumenestyksestä? Että se tulee siksi kun tyttöjä suositaan? Tämä sama menoko jatkuu yliopistoja myöten (jotka ovat edelleen opettajistoltaan varsin miesvaltaisia...)?

Niin, mies- ja naislääkäri ilmeisesti käyvät ihan eri kouluja, naisille on se kevyt hömppälääkis ja miehille sitten se oikea, jossa tehdään kovasti töitä. Vai?

Vierailija
205/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein mediassa syyttävä sormi osoittaa naisiin, että nämä muka eivät halua lisääntyä, mutta ongelma on siinä että esim. Helsingissä asuva korkeakoulutettu nainen haluaisi kyllä lapsia mutta ei ole sopivaa miestä. Ei hänellä ole mitään yhteistä pelkän peruskoulun käyneen kainuulaisen poikamiehen kanssa.

Hehe, ei kelpaa kainuulainen poikamies, ei humanistinen flanellipaitanaamalävärimies, eikä se tavallinen perus-dippainssikään. Pitäisi olla se Christian Grey tai nuorimiljonäärihughgrant, eli ikää max 28 vuotta, leveä leuka, paksu miehekäs parransänki (ei muuten onnistu tämäkään lähellekään kaikilta, ainakaan tuossa iässä), porsche-katumaasturi ja kasuaalisti lomailla portofinossa että olisi edes siedettävä mies. Huom, ei siis vielä hyvä mies. Sitten pitäisi suorittaa seksiä aina naisen halut edellä, kyyditä leidiä bodypumppiin ja ekogeeniseen kuitumattojoogaan jne. Vaatimuksia kyllä riittää, ja jos kaikki kohdat täyttyy niin sitten keksitään lisää.

Itsellä akateeminen tutkinto, pituutta, urheilutaustaa, tuuheat tummat hiukset, tyylitajua, sivistystä ja melkein kaikkea mitä noissa listoissa näkee. Silti en saa edes hymyä tai katsetta muuta kuin niiltä rumimmilta naisilta jotka on menneet jo tekemään kersan tai pari jonkun mäntin kanssa. Pitää varmaan alkaa katsella ulkomailta itsekin josko siellä olisi paremmin vientiä.

Suosittelen. Minä olen ihan komea ja fiksu mies, mutta katsoin viisaimmaksi etsiä naisellisen, kauniin ja nuoren naisen Filippiineiltä. On mahtavaa elää parisuhteessa, missä on rakkautta ja kunnioittamista.

Tätä minäkin suosittelen kaikille naisettomuudesta kärsiville. Rahat tiskiin vaan, niin thaikuista, venäjältä, Filippiineiltä rupeaa morsmaikkuja ja rakkautta ja kunnioitusta irtoamaan. Nöyriäkin ovat sekä hyvin siistejä ja ahkeria. Muutama tällainen on tällekin peräkylälle tuotu ja hyvin kestävät vaatimattomiakin olosuhteita.

Huomaa kyllä, että olet peräkylän naisia.

Kyllä. Mutta olen itse koulutettu ja minulla on pitkä, tumma, komea ja viehättävä mies ja kolme lasta hänen kanssaan.

Vierailija
206/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein mediassa syyttävä sormi osoittaa naisiin, että nämä muka eivät halua lisääntyä, mutta ongelma on siinä että esim. Helsingissä asuva korkeakoulutettu nainen haluaisi kyllä lapsia mutta ei ole sopivaa miestä. Ei hänellä ole mitään yhteistä pelkän peruskoulun käyneen kainuulaisen poikamiehen kanssa.

Hehe, ei kelpaa kainuulainen poikamies, ei humanistinen flanellipaitanaamalävärimies, eikä se tavallinen perus-dippainssikään. Pitäisi olla se Christian Grey tai nuorimiljonäärihughgrant, eli ikää max 28 vuotta, leveä leuka, paksu miehekäs parransänki (ei muuten onnistu tämäkään lähellekään kaikilta, ainakaan tuossa iässä), porsche-katumaasturi ja kasuaalisti lomailla portofinossa että olisi edes siedettävä mies. Huom, ei siis vielä hyvä mies. Sitten pitäisi suorittaa seksiä aina naisen halut edellä, kyyditä leidiä bodypumppiin ja ekogeeniseen kuitumattojoogaan jne. Vaatimuksia kyllä riittää, ja jos kaikki kohdat täyttyy niin sitten keksitään lisää.

Itsellä akateeminen tutkinto, pituutta, urheilutaustaa, tuuheat tummat hiukset, tyylitajua, sivistystä ja melkein kaikkea mitä noissa listoissa näkee. Silti en saa edes hymyä tai katsetta muuta kuin niiltä rumimmilta naisilta jotka on menneet jo tekemään kersan tai pari jonkun mäntin kanssa. Pitää varmaan alkaa katsella ulkomailta itsekin josko siellä olisi paremmin vientiä.

Ihan hyvät setit. Mielenkiintoisessa tilanteessa teikäläinen. Jotain sussa on joka saa naiset hyljeksimään

Sen voisin vielä hyväksyä hylkysyyksi että on "asennevikaa" kun en halua mennä massan mukana, eli ostaa uusinta bemaria ja kallista kivitaloa lainalla, esittäen jotain mitä en ole. Mutta tuo paljastuu vasta siinä vaiheessa kun jutellaan syvemmin. Jokin tuntuu ärsyttävän ilmeisesti jo ulkomuodossa niin ettei edes ensikontaktia tapahdu.

Tarkoitat siis, että kuljet kymmenen vuotta vanhoissa verkkareissa, kotisi näyttää kulahtaneelta kirppari asunnolta etkä huolehdi paljoa ulkonäöstäsi. 

Lue nyt uudestaan mitä tuo mies kirjoitti aiemmin, äläkä ala itseäsi kuvailemaan tänne.

"Tuo mies" näyttää olevan kovin uuttera kommentoimaan itesään kolmannessa persoonassa :D

Vierailija
207/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen. Minä olen ihan komea ja fiksu mies, mutta katsoin viisaimmaksi etsiä naisellisen, kauniin ja nuoren naisen Filippiineiltä. On mahtavaa elää parisuhteessa, missä on rakkautta ja kunnioittamista.

Sinä olet sitten poikkeus, aika usein nämä aasialaisnaisen ottaneet ovat aika kaukana alfamiehistä.

Ei parisuhteeseen päästäkseen tarvitsekaan olla alfamies, eikä naisenkaan tarvitse olla muuta kuin huomattavasti parempi kuin suomalainen nainen. Siihen ei edes paljoa tarvita.

Vierailija
208/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan sama, miten eri tavoilla naiset ja miehet määrittelevät tasot, tai jopa kieltävät moisten olemassaolon. Totuus on kuitenkin nähtävissä ihan deittisovelluksissa. Kun katson naisten profiileja, niin jos naisella on puolikas kuva kasvoistaan tai ei kuvaa ollenkaan, tai vähän vaatimattomamman näköinen, niin tekstissä mieheltä toivotaan mukavuutta, kunnollisuutta ja hyvää käytöstä. Sitten kun on selkeä kuva, jossa näkyvät keskimääräistä nätimmät tai jopa kauniit kasvot, niin sittenhän tekstissä odotetaan lisäksi sukkien pyörimistä jaloissa, mitä erilaisimpia huumorintajuja, sitä että mies saa naisen nauramaan, on supliikkimies, määrätietoinen, mielikuvituksellinen, liikunnallisuutta jne. Tai joskus nämä kaunottaret eivät vaivaudu kirjoittamaan kuin yhden lauseen, ja jättävät koko homman miesten harteille.

No miksi sun pitäisi saada näitä halutuimpia naisia jos itsekkin tiedät ettet kelpaa? Laske vaan itsekkin rimaa ja tyydy siihen mitä sinulle on tarjolla.

En haluakaan kaikista halutuimpia naisia, mutta sellaisen, joka kuitenkin sytyttää itsenikin. Ei vaan ole mun juttu, että pitäisi olla joku naisen viihdyttäjä ja naurattaja, joka pyörittelee naisen sukkia.

En ole itsekään mikään seinästä reväistyn näköinen, ja muutenkin pärjään elämässäni, niin luulisi löytyvän nätti nainen, jolla on kuitenkin jalat vielä lähellä maata, ja hieman kärsivällisyyttä.

Miksi naisella pitää olla jalat lähellä maata ja ennenkaikkea tuo kärsivällisyys ihmetyttää. Miten mielestäsi tämä suhteen muodostus siis tapahtuu, mikäli et halua ponnistella naista miellyttääksesi? Miksi nainen valitsisi juuri sinut?

En sanonut, ettenkö ponnistelisi yhtään. Se suhteen muodostus, tai ylipäätään ensitapaaminen, on kuitenkin molemminpuolinen juttu, eikä siinä kai vaan mieheltä odoteta viihdyttävyyttä. Käytän sitä huumoria, jota itselläni on, tarjoan treffeillä jne. En sitten tiedä, mitähän ne ponnistelut näiden "tasokkaiden" naisten mielestä pitäisi olla.

Vierailija
209/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset elävät unelmaansa. Syrjäytyvien miesten lisääntymättömyys kuuluu naiseuteen. Ongelma on siinä, että korkeakoulutettu saattaakin omata keskiverto ÄO:n, mutta on vain muuten analyyttisempi tiedontulkinnassaan, mikä auttaa merkittävästi. Eli naiset saattavat kuvitella ajavansa evoluutiota eteenpäin, mutta näin ei välttämättä olekkaan.

Njaa, mulla on maisterintutkinto, vaativa työ jossa vuositulot 70 donaa ja ainakin omasta mielestä olen ihan hyvää seuraa, mutta en mä silti kelpaa naisille. Suomalaisille siis. Mm. Espanjassa ja Aasiassa olen kyllä kuuminta hottia. Kumma juttu.

Se, että käy taikuissa maksullisissa kummasti vähentää naisten kiinnostusta täällä kotimaassa. 

Sinä peräkammarin vähäjärkinen tytär kun et koskaan ole maailmalla kiertänyt, et voi käsittääkään, miten asia oikeasti on. Minäkin olen huomannut eron, vaikka olen ollut myös naisten suosiossa myös täällä Suomessa, eikä koskaan ole vielä tarvinnut tyytyä maksettuun naiseen missäänpäin maailmaa.

Tuo on sitäpaitsi harhakuva, ettei mies muka kelpaa suomalaisille naisille. Sehän menee niin, että narsistiset naiset tajuavat itsekin, etteivät ole yhtä korkealla tasolla miesten kanssa, mutta kääntävät asian päälaelleen, eli eivät muka kelpuuta miestä.

Testasin vuosia sitten senkin, että inhoaako naiset oikeasti naiset sellaista miestä myös kasvotusten, jonka kanssa ovat olleet napit vastakkain keskustelufoorumeilla. Kas kummaa, jokainen nainen levitti auliisti reitensä, mutta suuttuivat tietenkin siitä, kun en kelpuuttanut kuin pelkäksi kertapanoksi.

No nyt.

Ei oikein tiedä pitäiskö nauraa vai myötähävetä, sen verran noloa settiä tämä...

"Peräkammarin vähäjärkinen tytär" on oikein hyvä vastasivallus joka paikassa pakotetulle peräkammarinpojalle, joka ei ole mitään muuta kuin rasistinen slurri. Otan heti omaan käyttöön.

No täysin älytön ja nolohan tuo on. Menettelisi ehkä, jos tuollaisia naisia oikeasti olisi olemassa, mutta nyt on vähän sama kuin nainen haukkuisi miestä kouvolatukkaiseksi siiderivalashoroksi tai jotain.

Et siis usko, että Suomessa on neljän seinän sisällä sohvaa kuluttavia ei-niin-viehättäviä naisia, jotka ovat huono-osaisten vanhempien lapsia? Sitähän tuo peräkammari-vittuilu tarkoittaa miestenkin kohdalla.

Peräkammarimiehet ei ole mikään nykynaisten keksimä pilkkanimi vaan se on vuosikymmeniä käytössä ollut termi maaseudun naimattomista miehistä, jotka jäävät asumaan vanhempiensa luokse, usein juuri sinne talon "peräkamariin". Sinkkunaiset sitä vastoin muuttavat useammin maalta kaupunkiin ja asuvat kaupunkiyksiöissään.

Vierailija
210/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes naisen ja lisääntymisen vuoksi ole rahkeita sinnitellä ja ponnistella, niin sitten on syytäkin olla jatkamatta geenejään. 

Kyllä ne ennen vaan pääsi lisääntymään pikkumökkien Juutas Käkriäiset jotka haisi paskalle eikä tienneet mistään mitään.

Meinaatko, että niiden naiset oli yhtään sen ihmeellisempiä? Juutas Käkriäisellä ei olis nykyään mitään mahdollisuuksia.

Joskus entisaikaan riitti kun olit suht koht terve mies vailla mitään erityistaitoja, jostain aina löysi vaimon.  Osa syrjäytyneistä miehistä luulee että vielä nykyäänkin pelkän peniksen omistamisen pitäisi riittää siihen että saa  naisen. Kun ei saakaan, tulee heistä katkeroituneita naisvihamielisiä nettitrolleja, joita täälläkin tapaa. Ei puhettakaan siitä että yrittäisivät tehdä itse jotain omalle "markkina-arvolleen". 

Ymmärrätkö sä että jos miesten alin ryhmä nostaa tasoaan, niin se vain tarkoittaa sitä että keskiarvo nousee korkeammaksi. Eli puolet miehistä on aina keskimääräistä huonompia, vaikka alin ryhmä olisi miten korkealla.

Suhteellisen lisäksi on olemassa myös absoluuttinen taso ja sillä on huomattavasti enemmän väliä valtaosalle naisista. 

Vierailija
211/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli seurassasi on joko tylsää tai ahdistavaa etkä katso aiheelliseksi hurmata naista, niin, että hän alkaisi viehättyä sinuun. 

Se voi sitten olla, että seurassani on tylsää. Tosin vaatimottomamman näköiset naiset ovat viihtyneet seurassani. Ilmeisesti heti kun on kauniimpi nainen, niin hän tylsistyy välittömästi, jos mies ei jatkuvasti viihdytä ja keksi hassuja juttuja. Tätä juuri tarkoitin. Luulisi nyt joku löytyvän, joka ei tarvitse jatkuvaa viihdytystä, koska ei ne kovimmatkaan viihdyttäjät pidemmän päälle sitä jaksa enää tehdä.

Niillä vaatimattoman näköisillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä sun juttuihisi.

Vierailija
212/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa. Naiset tekee lapset menestyneiden miesten kanssa eikä syrjäytyneet pääse lisääntymään. Tämä ei ole kuitenkaan syntyvyyden laskun syy vaan näin on aina ollut. Syntyvyyden lasku johtuu siitä, että ne menestyneet parit ei enää tee riittävästi lapsia kompensoidakseen niiden syrjäytyneiden lapsettomuutta. Kiitos Suomen verotuksen, harvan hyvätuloisenkaan miehen on mahdollista elättää vuosikausia perhettä yksin, joten äitiyslomat jää lyhyiksi ja perheet pieniksi. Perheverotus ja lapsilukukohtaiset veroalennukset olisi tehokas lääke, mutta se vaatisi sitä että keskiluokka saisi pitää osan omalla työllä tehdystä rahasta ihan itse, ja sehän ei Suomessa kertakaikkiaan käy. Paitsi että palkkatyöllä ei saa Suomessa rikastua, niin sillä ei verokarhun mielestä saa edes elättää omaa perhettä.

Vierailija
213/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tota joku 160cm varastomies ei muutu 190cm jääkiekkoilijamiljonääriksi vaikka kuinka ponnistelisi. Oikea ratkaisu on että naiset laskevat rimaansa huomattavasti ja keskittyvät oman tasoisiinsa miehiin.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Fakta kuitenkin on, että mitä enemmän mies tai nainen poikkeaa keskiverrosta, sitä vaikeampi hänen on löytää puolisoa, joka myöskin poikkeaisi yhtä paljon keskiverrosta. Matalasti koulutettuja pienituloisia alle 150 cm pitkiä sinkkunaisiakin on aika vähän. 

Naisilla kompensoi kyllä hyvin se, että vaikka olisikin huomattavasti korkeammin kouluttautunut, siitä ei ole juurikaan hyötyä, koska yhtä tyhmä on kuin ennenkin. Joskus käy jopa niin, että kun nainen menee yliopistoon, niin hänestä tulee täysin ääliö aivopesun takia.

Ja jos totta puhutaan, niin naisilla kun on niin surkea itsetunto, he tarvitsevat korkeasti koulutetun miehen jo ihan statuksen takia, että näyttäisivät itsekin hieman ylevämmältä muihin verrattuna.

Vierailija
214/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli seurassasi on joko tylsää tai ahdistavaa etkä katso aiheelliseksi hurmata naista, niin, että hän alkaisi viehättyä sinuun. 

Se voi sitten olla, että seurassani on tylsää. Tosin vaatimottomamman näköiset naiset ovat viihtyneet seurassani. Ilmeisesti heti kun on kauniimpi nainen, niin hän tylsistyy välittömästi, jos mies ei jatkuvasti viihdytä ja keksi hassuja juttuja. Tätä juuri tarkoitin. Luulisi nyt joku löytyvän, joka ei tarvitse jatkuvaa viihdytystä, koska ei ne kovimmatkaan viihdyttäjät pidemmän päälle sitä jaksa enää tehdä.

Niillä vaatimattoman näköisillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä sun juttuihisi.

Niinpä. Ymmärtävät oman tasonsa, vaikkei naisten mielestä muka tasoja olekaan.

Vierailija
215/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minusta siltä että oikea syy on naisten nirsous, eikä miesten syrjäytyminen. Tietenkään tätä ei voi tasa-arvo Suomessa ääneen sanoa, huonostihan siinä kävisi totuuden puhujalle.

Itse olen 31v yliopiston käynyt mies, töissä, ja muutenkin kaikki on hyvin, naisia ei vaan kiinnosta lainkaan. Eipä ole todellakaan kukaan yrittänyt repiä käsistä. Jos en löydä seuraavina vuosina naista ulkomailta niin todennäköisesti jään minäkin lapsettomaksi sinkuksi. En syytä tästä itseäni, koska olen tehnyt elämässäni kaiken oikein, ja lisäksi kaiken minkä pystyn sen eteen että kiinnostaisin naisia. Jos se ei riitä niin minkäs teet...

1) millaisen naisen itse "kelpuuttaisit"?

2) mitä itse pidät syynä naisten mielenkiinnon puutteeseen? Voisiko olla mahdollista, että luonteesi on ikävä, asenteesi naisia kohtaan huono ja/tai sosiaaliset taitosi puutteelliset? Eli siis, voisiko olla mahdollista että naisilta ei ole lainkaan nirsoilua sivuuttaa sinut, vaan he aiheellisesti katsovat parisuhteen tärkeimpien edellytysten jäävän sinussa vajaiksi?

En siis mitenkään hyökkää tai syyttele, ihan hyvässä hengessä haluaisin vaan ymmärtää paremmin tilanteessasi olevan miehen ajatuksenjuoksua. Miten vastaatte itsellenne näihin yleisimpiin ja ilmeisimpiin huomioihin, ja voisiko olla mahdollista että naiset leimaavat teidät aiheettomasti.

Vähän epäilen, että yliopistosta valmistuneet miehet ovat yleensä niin köyhiä, että perheen perustaminen on vaikeaa. Toisaalta Diplomi-insinöörit ovat jotenkin huonoja sosiaalisissa taidoissa, joten kunnon ihmissuhteita ei tahdo syntyä. Voiko akateeminen humanisti vihervassarinainen seurustella konepuolen DI:n kanssa ja voivatko he edes kohdata, näin karrikoidusti. Itse olen yht.maist. mies 53v

Vierailija
216/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että käy taikuissa maksullisissa kummasti vähentää naisten kiinnostusta täällä kotimaassa. 

Sinä peräkammarin vähäjärkinen tytär kun et koskaan ole maailmalla kiertänyt, et voi käsittääkään, miten asia oikeasti on. Minäkin olen huomannut eron, vaikka olen ollut myös naisten suosiossa myös täällä Suomessa, eikä koskaan ole vielä tarvinnut tyytyä maksettuun naiseen missäänpäin maailmaa.

Tuo on sitäpaitsi harhakuva, ettei mies muka kelpaa suomalaisille naisille. Sehän menee niin, että narsistiset naiset tajuavat itsekin, etteivät ole yhtä korkealla tasolla miesten kanssa, mutta kääntävät asian päälaelleen, eli eivät muka kelpuuta miestä.

Testasin vuosia sitten senkin, että inhoaako naiset oikeasti naiset sellaista miestä myös kasvotusten, jonka kanssa ovat olleet napit vastakkain keskustelufoorumeilla. Kas kummaa, jokainen nainen levitti auliisti reitensä, mutta suuttuivat tietenkin siitä, kun en kelpuuttanut kuin pelkäksi kertapanoksi.

No nyt.

Ei oikein tiedä pitäiskö nauraa vai myötähävetä, sen verran noloa settiä tämä...

"Peräkammarin vähäjärkinen tytär" on oikein hyvä vastasivallus joka paikassa pakotetulle peräkammarinpojalle, joka ei ole mitään muuta kuin rasistinen slurri. Otan heti omaan käyttöön.

No täysin älytön ja nolohan tuo on. Menettelisi ehkä, jos tuollaisia naisia oikeasti olisi olemassa, mutta nyt on vähän sama kuin nainen haukkuisi miestä kouvolatukkaiseksi siiderivalashoroksi tai jotain.

Et siis usko, että Suomessa on neljän seinän sisällä sohvaa kuluttavia ei-niin-viehättäviä naisia, jotka ovat huono-osaisten vanhempien lapsia? Sitähän tuo peräkammari-vittuilu tarkoittaa miestenkin kohdalla.

Sinulla on nyt käsitteet ihan sekaisin. Vanhempien huono-osaisuudella ei peräkammarin poikuuden kanssa ole paljoakaan tekemistä. Peräkammarin poikaa sanotaan syystä peräkammarin pojaksi: hän asuu iäkkäiden vanhempiensa siivellä ja passattavana vielä aikamiehenäkin.

Voin vannoa, että naispuolisia peräkammarilapsukaisia on huimasti vähemmän, sillä jostain syystä vanhemmat eivät usekinkaan suvaitse tyttäreltään tällaista käytöstä vaan joko ajavat hänet omilleen tai pistävät ainakin tekemään kotityöt. Mielenterveysongelmaisissa ja kehitysvammaisissa heitä lienee.

Vierailija
217/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat hankkia lapsia ilman ainaista huomiota mankuvan miehen läsnäoloa. Yksinolevat naiset hankkivat lapsia hedelmöityshoitojen avulla yhä enenevässä määrin. Yhden illan suhteesta voi myös hankkia lapsen ja siitä ei tarvitse tälle miehelle koskaan yhtään mitään kertoa.

Tottahan toki voi itsekkäästi noinkin tehdä, kun ei osaa yhtään ajatella lapsen kantilta asioita. Siksi juuri nykyisin on niin paljon henkistä pahoinvointia, kun mammelit ja kaikenmaailman hutsut pukkaa kakaraa maailmaan, eikä rinnalla ole miestä mukana kasvattamassa lapsesta normaalia ja tasapainoista kansalaista.

Vierailija
218/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onkin ihan hyvä ettei semmoiset vätykset lisäänny, jotka ei kumminkaan pysty jälkeläisilleen tarjoamaan kunnon mahdollisuuksia.

Mitä, eikös täällä oke monesti kuulutettu, että jokainen on oman onnensa seppä? Ei kai sitä silloin voi vanhempia syyttää, jos lapsista ei tule mitään.

Jossain aikoja sitten esitettiin, että lapseen kuluu aikuistumiseen mennessä 150000 euroa silkkaa rahaa ja nykyään ei varmaan edes riitä. Jos vanhemmalla ei ole kykyä edes omaa elämäänsä kohentaa, niin miten sillä olisi rahkeita lapsia kasvattaa. Ei ne sossun tuet alkuunkaan riitä tähän.

Oikeistolaisten mukaan jokaisella on ihan yhtäläiset mahdollisuudet menestyä elämässä, kaikki on vaan itsestä ja omista valinnoista kiinni. Silloinhan ei periaatteessa pitäisi olla mitään merkitystä sillä, onko oma isä sattunut olemaan vätys tai ahkera.

Kyllä ne kotoa saadut eväät vaikuttavat. Ihan tutkitusti tämä näkyy jo lasten koulumenestyksen. Oma kokemukseni sekä poikien että tyttärien äitinä on se, että tytöt ovat ahkerampia ja kunnianhimoisen Pia kuin pojat. Pojilla on taipumusta olla laiskoja alsuoroutujia ihan mukavuudenhaluaan ja näin he tarvitsevat enemmän perseelle potkimista ja pakottamista teini-iässä.

Kumman vähän tämä näkyy tosielämän työmaailmassa.

Vastuunpakoilu ja lyhennetty työaika näkyy olevan naisten pää-aineita opinnoissa.

Siltäkö sinusta tuntuu?

Itse olen huomannut, että jos haluaa että työ tehdään hyvin, niin kannattaa palkata nainen tekemään.

Miesten kanssa saa vääntää ties millaisten laatuongelmien kanssa mutta naiset tekevät työnsä yleensä huolella ja tarkasti.

On miehissä hyviäkin tekijöitä ja he saavat kyllä siitä paljon arvostusta osakseen. Naiset eivät vastaavasta hyvästä työstä saa jostain syystä arvostusta yhtään sen enempää kuin ne vähän sinnepäin tekevät tumpeloivat miehet.

Ryhtyisit puhumaan vasta sitten, kun naisten osaaminen alkaa olla samalla tasolla kuin miehillä.

Ai sitten annat minulle luvan puhua kun naiset hölläävät työmoraaliaan ja alkavat tekemään työnsä hutiloiden laadusta piittaamatta 🙄

Ei mene läpi. En tarvitse sinun lupaasi yhtään mihinkään.

Olisin yllättynyt jos olisit tajunnut pointtini.

Vierailija
219/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minusta siltä että oikea syy on naisten nirsous, eikä miesten syrjäytyminen. Tietenkään tätä ei voi tasa-arvo Suomessa ääneen sanoa, huonostihan siinä kävisi totuuden puhujalle.

Itse olen 31v yliopiston käynyt mies, töissä, ja muutenkin kaikki on hyvin, naisia ei vaan kiinnosta lainkaan. Eipä ole todellakaan kukaan yrittänyt repiä käsistä. Jos en löydä seuraavina vuosina naista ulkomailta niin todennäköisesti jään minäkin lapsettomaksi sinkuksi. En syytä tästä itseäni, koska olen tehnyt elämässäni kaiken oikein, ja lisäksi kaiken minkä pystyn sen eteen että kiinnostaisin naisia. Jos se ei riitä niin minkäs teet...

Eli millaisesta käsistä repimisestä haaveilet? Olen aivan varma, että jos teet selväksi, että etsit vaimoa ja lapsillesi äiti ja tarkoituksesi on olla hyvä ja luotettava puoliso ja isä, niin monet naiset varsinkin yli 3kymppiset repivät käsistä. Mutta monen näiden yli 3kymppisten miesten ongelmaksi tulee sitten kuitenkin se nainen. Se ettei nainen ole laiha, lapseton, tarpeeksi nuori, seksinälkäinen, palkatussa työssä jne. Koska lopulta ei ole kyse naisesta tai omille lapsille saatavasta äidistä vaan oman prinssiunelman toteutuminen. Eikä siihen lihavat, yh:t, tai vanhat ja rumat kuulu.

Vierailija
220/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) millaisen naisen itse "kelpuuttaisit"?

2) mitä itse pidät syynä naisten mielenkiinnon puutteeseen? Voisiko olla mahdollista, että luonteesi on ikävä, asenteesi naisia kohtaan huono ja/tai sosiaaliset taitosi puutteelliset? Eli siis, voisiko olla mahdollista että naisilta ei ole lainkaan nirsoilua sivuuttaa sinut, vaan he aiheellisesti katsovat parisuhteen tärkeimpien edellytysten jäävän sinussa vajaiksi?

En siis mitenkään hyökkää tai syyttele, ihan hyvässä hengessä haluaisin vaan ymmärtää paremmin tilanteessasi olevan miehen ajatuksenjuoksua. Miten vastaatte itsellenne näihin yleisimpiin ja ilmeisimpiin huomioihin, ja voisiko olla mahdollista että naiset leimaavat teidät aiheettomasti.

En ole tuo jolta kysyit, mutta yleensä siihen "luonteeseen" ja "asenteeseen" vaikuttaa aiemmat kokemukset ja lähtökohdat. Jos on hyväosainen tausta ja mukavat lähtökohdat, on helppo olla sosiaalinen ja iloinen. Usein se menee vielä niin että iän myötä negatiivinen mieliala voimistuu, jos huono asema jatkuu vuodesta toiseen. Nuorena voi olla kohtalaisen valoisakin persoona, mutta jos se ei riitä, niin keski-ikäisenä onkin jo mennyttä kalua. Toisaalta pariutuminen ei ole mikään tae henkilön miellyttävyydestä. Maailmassa on paljon aviopareja, joista toinen tai molemmat osapuolet ovat "huonoja luonteita ja asenteita".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän