Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö uudelle miehelle kertoa kuinka monen kanssa on ollut?

Vierailija
08.04.2018 |

Etenkin jos mies kysyy, niin mitä pitää vastata? Ja vaikkei kysyisikään niin pitääkö aiheesta puhua?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos kysyy. Itse en halua tietää, enkä halua kuulla entisistä.

Vierailija
2/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei pidä tehdä, mutta jos mies kysyy, niin sitten joko kerrot tai et kerro. Älä kuitenkaan valehtele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei voisi kertoa.

Vierailija
4/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tulla puheeksi, jos keskustellaan seksistä ylipäänsä, mutta tuntuisi oudolta että mies tuota ihan nimenomaisesti kysyisi.

Vierailija
5/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä lukua voi pyöristää reilusti joko ylös tai alas...

Vierailija
6/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessa pitäisi?

Vierailija
7/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta vaatii lukua, aloitan lähtölaskennan.

Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.

Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.

Vierailija
8/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halihitun hittuako se jollekin äijälle kuuluu. Ei järvi soutamalla kulu. Tuollainen kyselijä on mitä luultavimmin ylimustasukkainen mulkvisti. Kannattaa jättää mokomat heti, ei jatkoon.

Vierailija
9/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kysyy niin kannattaa ehdottomasti vertailla häntä edellisiin kumppaneihisi. "Jormalla oli pidempi ja paksumpi, Abdul osasi kielihommat paremmin ja Ritva suuteli jalat altani, mutta muuten oot paras kultaseni"

Vierailija
10/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on tasan yksi mies kysynyt, mutta hän olikin luonteeltaan todella omistushaluinen ja mustasukkainen. Välillä hän tenttasi jopa jotain yksityiskohtia. Muuten ei ole ollut tapana sellaisista asioista jutella. Minua ei kiinnosta pätkääkään montako naista nykyinen mieheni on pannut, miksi pitäisi?

Vierailija
11/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä ihan siitä uudesta ihmisestä kannattaako lähteä keskusteluun menneistä suhteista.

Joissain tapauksissa se, että on kiinnostunut existä heti alussa kertoo mustasukkaisesta luonteesta ja helpommalla pääsee jos aloittaa suhteen alasajon välittömästi. Kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan, kuten myös kaikkea mitä et ole sanonut. 

Toisten ihmisten kanssa keskustelu asiasta kuin asiasta on luonnollista ja normaalia, näin yleensä silloin kun arvomaailmat kohtaavat eikä menneillä ole muuta arvoa kuin taustoitusta sen uuden ihmisen tarinaan. Oma mieheni oli nuorena varsinainen kyläluuta, mutta on aikuistuttuaan jalostunut aivan upeaksi ihmiseksi. Tiedämme molemmat toisen aiempien suhteiden suuruusluokan ja ne ovat meille osa sitä historiaa joka on tehnyt meistä sen mitä olemme. 

Vastaukseni siis: ole tarkkana kenelle avaudut itsellesi tärkeistä asioista. Kannattaa kuulostella ja tunnustella tarkkaan millaisen kaverin kelkkaan lähtee ja pitää toinen jalka maassa aina siihen asti että olet varma omista tunteistasi ja toisen luonteesta. Mitään ei pidä tehdä ellei se tunnu oikealta.

Vierailija
12/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää videoida suhteet ja näyttää se sarjafilmi. Ei tarvitse kertoa.

Vierailija
13/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka haluaa tietää tuollaisia asioita menneisyydestä on mustasukkainen ja hälytyskellojen pitäisi soida. Ensiksi kysytään lukua, sitten nimiä, sitten kysytään millaista oli ja lopulta vertaillaan ja saadaan raivokohtauksia. Koin tämän edellisessä suhteessani, kun mieheni ihan vaan btw otti asian puheeksi ja se juuri paisui tuollaisiin juttuihin, että minua jopa h*oriteltiin menneistä ja käskettiin monesti häipyä imemään sen "Maken" munaa... Hyi hitto. Onneksi pääsin tuosta kuvotuksesta eroon ja olen päättänyt, että jos joku kysyy vielä jotain tuollaista, niin se on heippa saman tien.

Vierailija
14/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epärehellinen ja vielä sen lisäksi kiero, vai miksi kysyt itsestään selvää asiaa, tai haluatko alunperin rakentaa tulevan suhteesi valheisin ja salaisuuksiin?

Vierailija
15/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulta vaatii lukua, aloitan lähtölaskennan.

Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.

Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.

Just sinunlaisten takia hain 16-v neitsyen ulkomailta. Saatte olla ihan vapaasti siinä k karusellissanne, minunlaista kunnollista miestä ette saa. 

T: peräkammarinpoika47

Vierailija
16/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset ovat kyllä kuvottavia. Luin siitä Iidasta hesarissa ja muut naisethan palvovat häntä! Ihan sairasta.. Onneksi olen aika vähän kiinnostunut seksistä!

Vierailija
17/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Se kuuluu henkilöhistoriaasi ja on tapahtunut ennen nykyistä kumppania. Kyllä hän huomaa, jos et enää ole neitsyt ja se tieto riittäköön miehelle. Ei hänkään kerro, montako naista on kellistänyt patjoille.

Vierailija
18/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää kertoa oikea luku. Ei kannata perustaa suhdetta valheelle.

Kyllä sitä sitten tulee mammoilta täysillä alanuoleja jos mies kertoo että iän valehteleminen naisille on ok vaikka se nyt on kertaaluokkaa pienempi paha kun nussia puoli kylää ja valehdella olevansa kokematon. Naiset ovat kyllä naurettavia nykyisin kun niillä ei ole moraalia ollenkaan. Ymmärrän kyllä miehiä jotka pettävät ja valehtelevat minkä kerkeävät. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
19/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys, että tavaraansa ahkerasti jakaneet ärtyvät tästä kysymyksestä...

Vierailija
20/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille miehelle riittää summittainen vastaus. Vaikka onhan noita ollut, mutta nyt haluan vain sinut. Jos oikeesti alkaa lukuja vaatimaan niin lähde. Tod näk mustasukkanen kontrolloija.

Vaikka oma luku on alhainen, niin en sitä suhteen alussa kyllä ottas esille/alkas vastailla tenttaajan kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän