Pitääkö uudelle miehelle kertoa kuinka monen kanssa on ollut?
Etenkin jos mies kysyy, niin mitä pitää vastata? Ja vaikkei kysyisikään niin pitääkö aiheesta puhua?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Joskus kysyin vaimoltani läpällä onko tullut vastaan todella isoa aisaa ja hän kertoi että kolmella miehellä oli ollut niin iso ettei panohommat olleet onnistuneet laisinkaan.
Olen myöhemmin katunut kysymystäni, koska en tuolla tiedolla mitään hyötynyt, vaan ainoastaan lisännyt omaa tuskaani. Vaimollani on siis ollut paljon yhden yön juttuja jos kolmella on ollut todella iso, kun ei niitä isoja vehkeitä niin monella ole. Olen myös miettinyt miten hommat on hoidettu loppuun vai ovatko miehet vaan jääneet isoine kaluineen tyytyväisine sänkyyn pitelemään seisokkiaan? Mielikuvitus ei jätä rauhaan...
Terv. Leila leveepylly.
(Ps. Eihän kukaan huomannu että oon nainen.)
Vierailija kirjoitti:
No näin naisena mulle on kyllä merkitystä onko miehellä ollut 10 vai 300 petikumppania. En oikein mielellään ottaisi mieheksi ja lasten isäksi koko kylän tuntemaa pano-Peteä. Kyllä sillä vähän väliä on, missä määrissä liikutaan ja onko ollut pidempiä suhteita vai kaikki yhden illan säätöjä.
10 ehkä vielä on eri asia, mutta mielestäni 30 tai 300 on sama asia, ei mitään eroa. Kuuluvat molemmat samaan kategoriaan.
Kun on rehellinen alusta alkaen niin on paljon todennäköisempää että suhde tulee kestämään pidempään eikä ikäviä yllätyksiä tule toiselle.
On täysin normaalia että niitä kumppaneita on ollut toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, mutta se on sitä elettyä elämää mitä ei voi muuttaa joko toinen ymmärtää ja hyväksyy sen tai sitten EI. Sisältää urotöitä ja virheitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kysyin vaimoltani läpällä onko tullut vastaan todella isoa aisaa ja hän kertoi että kolmella miehellä oli ollut niin iso ettei panohommat olleet onnistuneet laisinkaan.
Olen myöhemmin katunut kysymystäni, koska en tuolla tiedolla mitään hyötynyt, vaan ainoastaan lisännyt omaa tuskaani. Vaimollani on siis ollut paljon yhden yön juttuja jos kolmella on ollut todella iso, kun ei niitä isoja vehkeitä niin monella ole. Olen myös miettinyt miten hommat on hoidettu loppuun vai ovatko miehet vaan jääneet isoine kaluineen tyytyväisine sänkyyn pitelemään seisokkiaan? Mielikuvitus ei jätä rauhaan...
Tai sitten vaimollasi on ollut tasan yksi yhden yön juttu, kolmen miehen kanssa. Eikä siitäkään tullut mitään. Ehkä vaimosi oli neitsyt ennen sinua.
Ehkä vaimolla on myös ollut 7 oikein lotossa. Varmaan todennäköisyys sitä samaa luokkaa. Eli mahdollista toki tuo on, mutta eipä sen varaan nyt ehkä ihan kannattaisi laskea.
Kyllä jos asiaa kysytään niin pitää kertoa. Jos mies kokee lukumäärän ongelmaksi, sitten kokee mutta on parempi alkuunsa selvittää asiat kuin myöhemmin asiasta takuta ja riidellä. Valehdella ei kannata. Jos hän on "ylimustasukkainen", niin sekin on parempi tietää nyt kuin myöhemmin. Itse olen joutunut valehtelun kohteeksi ja kun se selvisi, niin voin sanoa että tuntui todella raastavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulta vaatii lukua, aloitan lähtölaskennan.
Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.
Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.Just sinunlaisten takia hain 16-v neitsyen ulkomailta. Saatte olla ihan vapaasti siinä k karusellissanne, minunlaista kunnollista miestä ette saa.
T: peräkammarinpoika47
Vaikeaa olla peräkammarinpoika jos on naimisissa. Olen kyllä ihan menestyvä enkä lihava kalju lyhyt tms joten en muutenkaan siihen profiiliin sovi.
Korjataanpa siis: T: tosimies47
Ikä on kyllä väärin, en minä nyt noin vanha vielä ole.
Kerron vain ne pisimmät suhteet ja nuoruuden säädöt jätän mainitsematta. Ne on ollutta ja mennyttä jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin naisena mulle on kyllä merkitystä onko miehellä ollut 10 vai 300 petikumppania. En oikein mielellään ottaisi mieheksi ja lasten isäksi koko kylän tuntemaa pano-Peteä. Kyllä sillä vähän väliä on, missä määrissä liikutaan ja onko ollut pidempiä suhteita vai kaikki yhden illan säätöjä.
Kysytkö sitten miesystävältäsi tuon kysymyksen? Entä vastaatko jos sinulta kysytään? Se blogi-Iida esim on ihan tajuton kaksinaismoralisti. Valittelee että miehet pitävät varalla toista naista ja ehkä deittailevatkin muita samalla. Itse ei edes tiedä kuka on lapsen isä :D
t: aseksuaali
Kyllä mä kysyisin vähän parisuhdehistoriasta ja tuokin asia siinä tulisi jollain lailla ilmi. Itselleni seksi kuuluu vain vakaaseen parisuhteeseen, joten en kokisi että mulla on yhteistä ihmisen kanssa jolla on ihan eri mentaliteetti. Mun oma "saldo" on 5 ja olen 36 v. Pari on nuoruuden kokeilua, jolloin tajusin että säätäminen näin herkässä asiassa ei sovi mulle, kaksi pitkää seurustelua ja viimeinen aviomies. Nyt olen eronnut eikä mulla ole sen jälkeen ollut ketään, ei ehkä tule olemaankaan kun en halua.
Jaajaa, saapas nähdä miten kauan menee kunnes tulee pääsy kielletty tälle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys tavallaan. Kyllähän siitä tulee ilmi sopiiko pari toisille eikä sen aina tarvitse olla negatiivista. Minusta esim. tuntuu että minulla ei ehkä olisi kovin paljoa yhteistä sellaisen kanssa, joka harrastaa yhden yön juttuja, koska itse suhtaudun seksiin tunteella. Tämä nyt on tällainen ääriesimerkki, mutta totean vaan että tätäkään asiaa ei heti tarvitse vetää huonoksi asiaksi.
Pelkkä lukumäärä harvoin kertoo sitä kuinka pitkiä suhteet ovat olleet tai onko ne yleisesti olleet saman pituisia. Minulla on esim. ollut n. 20 kumppania, kuinka pitkiä ovat olleet pisimmät suhteeni?
Vierailija kirjoitti:
Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.
Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.
Tällainen törkeä asioiden vääristely ja valehtelu on se mikä on nykynaisissa pahasti vikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.Just sinunlaisten takia hain 16-v neitsyen ulkomailta. Saatte olla ihan vapaasti siinä k karusellissanne, minunlaista kunnollista miestä ette saa.
Vaikeaa olla peräkammarinpoika jos on naimisissa. Olen kyllä ihan menestyvä enkä lihava kalju lyhyt tms joten en muutenkaan siihen profiiliin sovi.
Onko sulla ja vaimollasi yhteistä kieltä tosimies45?
Varmaan riippuu siitä kuinka paljon halutaan sitä mennyttä elämää tonkia ja mitä lisäarvoa sen tonkiminen tuo uuteen suhteeseen. Kannattaa myös miettiä, että onko viisasta sinkkuna ollessaan hypätä sängystä toiseen jos sitten kohtaakin ihmisen jonka kanssa haluaisi elää loppuelämänsä, mutta hän onkin sitä tyyppiä joka on odottanut sitä oikeaa eikä halua alkaa loppuelämän suhteeseen kenenkään "kokemuksia etsineen" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.Tällainen törkeä asioiden vääristely ja valehtelu on se mikä on nykynaisissa pahasti vikana.
Niin, moraali ja käytöstavat ovat täysin hukassa. Ei vahingossakaan voida sanoa edes yhtä hyvää sanaa miehestä. Valittaa sen sijaan kyllä voidaan rutkasti. Eikä voida sivistyneesti sanoa ettei kiinnosta jos joku mies tulee juttelemaan, vaan heti pitää laittaa joku vi ttuilu päälle.
Hienoa kuitenkin lukea että joku ex-miss suomikin joutuu hylätyksi 1-2 treffin jälkeen samanlaisella ghostauksella mitä naiset tekee. Ehkä miehet eivät olekaan enää niin pinnallisia että sietävät mitä tahansa paskaa vaan sen takia että ulkokuori on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys tavallaan. Kyllähän siitä tulee ilmi sopiiko pari toisille eikä sen aina tarvitse olla negatiivista. Minusta esim. tuntuu että minulla ei ehkä olisi kovin paljoa yhteistä sellaisen kanssa, joka harrastaa yhden yön juttuja, koska itse suhtaudun seksiin tunteella. Tämä nyt on tällainen ääriesimerkki, mutta totean vaan että tätäkään asiaa ei heti tarvitse vetää huonoksi asiaksi.
Pelkkä lukumäärä harvoin kertoo sitä kuinka pitkiä suhteet ovat olleet tai onko ne yleisesti olleet saman pituisia. Minulla on esim. ollut n. 20 kumppania, kuinka pitkiä ovat olleet pisimmät suhteeni?
Minun silmissäni 20 on jo aika paljon vaikka sinulla olisi ikääkin. Siis minulle itselleni. En puhu muiden puolesta. Mutta totta muuten määrä ei tietenkään kerro suhteiden pituudesta. Mutta se on sitten eri asia. Vaikka olisi 1 pitkä suhde niin siellä takana voi silti olla niitä yhden yön juttuja, jotka eivät nappaa minua itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ja vaimollasi yhteistä kieltä tosimies45?
Si, hablo espanol ;)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Palvelus miehellekin ja vastauskin käy välillisesti selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyy ja saa vielä vastauksen niin naisen antama luku pitää kertoa vähintään kolmella. Sen verran naiset ainakin vähättelee.
Ois ikävä mun kohdalla. Oon ollut vaan yhen kanssa (useamman vuoden).
Shhh.. Väärä ketju. Ei sekoiteta miesten ja naisten kriteereitä keskenään.