Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö uudelle miehelle kertoa kuinka monen kanssa on ollut?

Vierailija
08.04.2018 |

Etenkin jos mies kysyy, niin mitä pitää vastata? Ja vaikkei kysyisikään niin pitääkö aiheesta puhua?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt itsekkin samaa miehiltä. En ikinä ottaisi mieheksi paljon käytettyä. Seksiä voi harrastaa saman kumppanin kanssa useamminkin. Joillakin se kumppanien luku on vielä laskettavissa yhden käden sormilla 👌en tunne yhtäkään miestä, joka kiinnostuisi paljon käytetystä naisesta kuin yhden yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt itsekkin samaa miehiltä. En ikinä ottaisi mieheksi paljon käytettyä. Seksiä voi harrastaa saman kumppanin kanssa useamminkin. Joillakin se kumppanien luku on vielä laskettavissa yhden käden sormilla 👌en tunne yhtäkään miestä, joka kiinnostuisi paljon käytetystä naisesta kuin yhden yöksi.

Miten se mies saa tietää että nainen on "paljon käytetty"? :D

Vierailija
64/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitä kuinka paljon halutaan sitä mennyttä elämää tonkia ja mitä lisäarvoa sen tonkiminen tuo uuteen suhteeseen. Kannattaa myös miettiä, että onko viisasta sinkkuna ollessaan hypätä sängystä toiseen jos sitten kohtaakin ihmisen jonka kanssa haluaisi elää loppuelämänsä, mutta hän onkin sitä tyyppiä joka on odottanut sitä oikeaa eikä halua alkaa loppuelämän suhteeseen kenenkään "kokemuksia etsineen" kanssa.

Ihan hyvä pointti, mutta toisaalta minulle ei olisi "se oikea" sellainen ihminen joka tuomitsee minut siksi, etten ole elänyt menneisyydessäni samalla tavalla kuin hän. Jos minä en menneisyyteni vuoksi hänelle sopisi kumppaniksi, niin silloinhan hänkään ei olisi sen enempää "se oikea" minulle, joten voisimme hyvillä mielin molemmat jatkaa etsintää.

Vierailija
65/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulta vaatii lukua, aloitan lähtölaskennan.

Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.

Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.

Aivan käsittämättömän kuvottava kommentti.

Vierailija
66/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistäisi pahakseni ja vastaisin rehellisesti. Toki haluaisin kuulla myös miehen luvun. Parisuhteen kannalta on kiinnostava tietää paljonko/kuinka pitkiä suhteita on takana, ja kyllä lyhyetkin suhteet on kiinnostava tietää. Asialla ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa.

Tiedän ystävienikin lähes kaikki suhdeviritykset menneisyydestä ja nykyisyydestä, joten miksi en haluaisi tietää samoja asioita ihmisestä, joka saattaa olla ystäviäkin läheisempi.

Vierailija
67/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitä kuinka paljon halutaan sitä mennyttä elämää tonkia ja mitä lisäarvoa sen tonkiminen tuo uuteen suhteeseen. Kannattaa myös miettiä, että onko viisasta sinkkuna ollessaan hypätä sängystä toiseen jos sitten kohtaakin ihmisen jonka kanssa haluaisi elää loppuelämänsä, mutta hän onkin sitä tyyppiä joka on odottanut sitä oikeaa eikä halua alkaa loppuelämän suhteeseen kenenkään "kokemuksia etsineen" kanssa.

Miten sellainen ihminen voi olla oikea, joka arvostelee toista menneisyyden perusteella? Se on kuitenkin pieni asia, että on seurustellut aiemmin, se ei ole verrattavissa maksullisissa käymiseen tai siihen, että on istunut vankilassa murhasta.

Vierailija
68/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti laskeneet kuinka monen kanssa olette olleet?

Vierailija
69/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te oikeasti laskeneet kuinka monen kanssa olette olleet?

Ei ole tarvinnut laskea koska olen ollut vain 1 kumppanin kanssa.

M40

Vierailija
70/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kysyisi jotain tuollaista? Eiköhän se kerro vain miehen omasta epävarmuudesta.

Vierailija
71/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kysymys tavallaan. Kyllähän siitä tulee ilmi sopiiko pari toisille eikä sen aina tarvitse olla negatiivista. Minusta esim. tuntuu että minulla ei ehkä olisi kovin paljoa yhteistä sellaisen kanssa, joka harrastaa yhden yön juttuja, koska itse suhtaudun seksiin tunteella. Tämä nyt on tällainen ääriesimerkki, mutta totean vaan että tätäkään asiaa ei heti tarvitse vetää huonoksi asiaksi.

Pelkkä lukumäärä harvoin kertoo sitä kuinka pitkiä suhteet ovat olleet tai onko ne yleisesti olleet saman pituisia. Minulla on esim. ollut n. 20 kumppania, kuinka pitkiä ovat olleet pisimmät suhteeni?

Minun silmissäni 20 on jo aika paljon vaikka sinulla olisi ikääkin. Siis minulle itselleni. En puhu muiden puolesta. Mutta totta muuten määrä ei tietenkään kerro suhteiden pituudesta. Mutta se on sitten eri asia. Vaikka olisi 1 pitkä suhde niin siellä takana voi silti olla niitä yhden yön juttuja, jotka eivät nappaa minua itseäni.

Miksi minun sitten pitäisi kertoa lukumäärä? Minua taas tuskin nappasi tässä iässä mies joka tuota kyselin tosin ei kyllä tällä hetkellä nappasi muutenkaan, olen ihan tasapainoisesti suhteessa ollut jo 20 vuotta miehen kanssa joka lukumäärää ei koskaan ole kysellyt. Ei muuten ole kukaan niistä 19 aikaisemmasta maan enkä kyllä muista että kukaan muukaan vaikka suhdetta ei olisi syntynytkään.

Vierailija
72/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi. Jos sinä et kerro niin joku hoidoistasi tai kateellisista kanssasisaristasi lipsauttaa sen. Sana kulkee vaikka hu*sut lulee, että tää juttu jää nyt vaan meidän kahden väliseksi...

Vierailija
73/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi. Jos sinä et kerro niin joku hoidoistasi tai kateellisista kanssasisaristasi lipsauttaa sen. Sana kulkee vaikka hu*sut lulee, että tää juttu jää nyt vaan meidän kahden väliseksi...

Oma mies oli kerran miesporukan mukana saunaillassa ja siellä yksi tuttu mies humalapäissään väitti miehelleni, että olen ollut hänen kanssaan. Se oli täyttä valetta, joten ihan jokaisen sanomisiin ei kannata luottaa.

Vierailija
74/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

kylläse huomaa jos "reiät" on iha wörkättyjä eikä tiukkoja, jos uppoo nyrkki sisää iha kiltisti, jotkut miehet tietysti saattaa tykkää että nainen on kokenut kovia ja jotkut taas ei, eli 50/50 tilanne, tiedustele vaikka vähän ensin että minkätyylisistä leikeistä tykkää, jos haluaa pimeessä peitoalla nysvää niin se kertoo jo paljon...

Voi noita märkäkorvapoikia, niillä ei ole mitään kokemuksia naisista, mutta uhmakasta puhetta kyllä riittää.

Vierailija
75/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sellainen ihminen voi olla oikea, joka arvostelee toista menneisyyden perusteella? Se on kuitenkin pieni asia, että on seurustellut aiemmin, se ei ole verrattavissa maksullisissa käymiseen tai siihen, että on istunut vankilassa murhasta.

Et pystynyt kirjoittamaan kahta lausetta, ilman että puhut itseäsi vastaan. Koita nyt ensin päättää, onko menneisyydellä väliä vai ei, ja ilmaise vasta sitten mielipiteesi.

Vierailija
76/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset ovat kyllä kuvottavia. Luin siitä Iidasta hesarissa ja muut naisethan palvovat häntä! Ihan sairasta.. Onneksi olen aika vähän kiinnostunut seksistä!

Kannattaa tutustua filippiiniläisiin naisiin. Siellä on naisilla vielä moraali tallella.

Vierailija
77/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulta vaatii lukua, aloitan lähtölaskennan.

Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.

Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.

Just sinunlaisten takia hain 16-v neitsyen ulkomailta. Saatte olla ihan vapaasti siinä k karusellissanne, minunlaista kunnollista miestä ette saa. 

T: peräkammarinpoika47

Vaikeaa olla peräkammarinpoika jos on naimisissa. Olen kyllä ihan menestyvä enkä lihava kalju lyhyt tms joten en muutenkaan siihen profiiliin sovi.

Yritä ymmärtää noita peräkammarin tyttäriä. He kun itse ovat täysin ulkona suhdekuvioista, eli eivät tule ikinä saamaan miestä, niin peilaavat itseään kaikkiin miehiin ja kuvittelevat, että kaikki miehetkin on yhtä reppanoita.

Vierailija
78/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pystynyt kirjoittamaan kahta lausetta, ilman että puhut itseäsi vastaan. Koita nyt ensin päättää, onko menneisyydellä väliä vai ei, ja ilmaise vasta sitten mielipiteesi.

Ne on kato ne tippaleipäaivot.

Vierailija
79/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset kyselyt kertovat minusta kyllä tietynlaisesta luonteesta, jota tosiaan kannattaa vältellä. Kokemuksella, t. 50-v täti.

Se ei kerro luonteesta kyllä yhtään mitään, vaan arvoista ja moraalikäsityksestä.

Vierailija
80/80 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kysymys tavallaan. Kyllähän siitä tulee ilmi sopiiko pari toisille eikä sen aina tarvitse olla negatiivista. Minusta esim. tuntuu että minulla ei ehkä olisi kovin paljoa yhteistä sellaisen kanssa, joka harrastaa yhden yön juttuja, koska itse suhtaudun seksiin tunteella. Tämä nyt on tällainen ääriesimerkki, mutta totean vaan että tätäkään asiaa ei heti tarvitse vetää huonoksi asiaksi.

Pelkkä lukumäärä harvoin kertoo sitä kuinka pitkiä suhteet ovat olleet tai onko ne yleisesti olleet saman pituisia. Minulla on esim. ollut n. 20 kumppania, kuinka pitkiä ovat olleet pisimmät suhteeni?

Minun silmissäni 20 on jo aika paljon vaikka sinulla olisi ikääkin. Siis minulle itselleni. En puhu muiden puolesta. Mutta totta muuten määrä ei tietenkään kerro suhteiden pituudesta. Mutta se on sitten eri asia. Vaikka olisi 1 pitkä suhde niin siellä takana voi silti olla niitä yhden yön juttuja, jotka eivät nappaa minua itseäni.

Miksi minun sitten pitäisi kertoa lukumäärä? Minua taas tuskin nappasi tässä iässä mies joka tuota kyselin tosin ei kyllä tällä hetkellä nappasi muutenkaan, olen ihan tasapainoisesti suhteessa ollut jo 20 vuotta miehen kanssa joka lukumäärää ei koskaan ole kysellyt. Ei muuten ole kukaan niistä 19 aikaisemmasta maan enkä kyllä muista että kukaan muukaan vaikka suhdetta ei olisi syntynytkään.

Jos sinä olet sen kannen vakkaasi löytänyt niin en tiedä miksi edes mietit tätä. Lukumäärä voi olla sinänsä oleellinen että minä kyllä voin vielä katsoa sormien lävitse sitä että on kokeillut kerran pari tai ehkä kolmekin kertaa ja huomannut että homma ei sovi itselle. Eli tuntee samoin kuin minä että yhden yön jutut ei ole se oma juttu. Mutta jos takana tosiaan on se 19 niin tuskin enää on kyse pelkistä kokeiluista. Toki kysymyksen esittäminen sinänsä on varmaan aika harvinaista, mutta nyt kun keskustelua tuli tästäkin aiheesta, niin  halusin vain tuoda ilmi että ei kumppanien lukumäärän kysyminen itsessään ei ole huono asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi