Pitääkö uudelle miehelle kertoa kuinka monen kanssa on ollut?
Etenkin jos mies kysyy, niin mitä pitää vastata? Ja vaikkei kysyisikään niin pitääkö aiheesta puhua?
Kommentit (80)
Jos on tauteja päällä, kannattaa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulta vaatii lukua, aloitan lähtölaskennan.
Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.
Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.Just sinunlaisten takia hain 16-v neitsyen ulkomailta. Saatte olla ihan vapaasti siinä k karusellissanne, minunlaista kunnollista miestä ette saa.
T: peräkammarinpoika47
Vaikeaa olla peräkammarinpoika jos on naimisissa. Olen kyllä ihan menestyvä enkä lihava kalju lyhyt tms joten en muutenkaan siihen profiiliin sovi.
Kyllä pitää, sekä aika- että aakkosjärjestyksessä. Ja jokaisen ky*vän koosta oltava tarkat tiedot
Vierailija kirjoitti:
Tilanteesta pääse, kun vastaan, mutta valehtelen, sanon kahden miehen. Tai ei se ole valhe, ne n 30 muuta ei jääny mieleen, oliko miehiä vai avaruusolentoja.
Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.
Mitä tekemistä vartalollasi on tämän asian kanssa? Ei mitään. Ihan sivuseikka. Ihan yhtälailla kunppaneiden määrä on tietoa, siinä kuin kysymys kertoo sinulle kysyjän luonteesta. Miksi sinulla olisi oikeus tuomita kysyjä kysymyksen perusteellaa, ellei kumppanien määrä saa tuomita sinua kumppaniesi määrän perusteella?
Tuollaiset kyselyt kertovat minusta kyllä tietynlaisesta luonteesta, jota tosiaan kannattaa vältellä. Kokemuksella, t. 50-v täti.
Jos jotakin kiinnostaa, niin sanoo että enemmän kuin yksi, mutta vähemmän kuin sata.
Jos kysyy ja saa vielä vastauksen niin naisen antama luku pitää kertoa vähintään kolmella. Sen verran naiset ainakin vähättelee. Miksi niin se onkin jo miettimisen arvoista? Nuorena yhden tutun muijan kanssa naitiin silloin tällöin. Varmaan ainoa joka on rehellisesti kertonut muista jätkistä. Samoin mä kerroin sille muista naisista.
Kaveruus ja satunnainen seksi teki sen että molemmat saatiin siitä paskaa niskaan. Sellaista ei hyväksytä.
Vanhoista suhteista on turha alkaa kertomaan silloin, kun niillä ei ole merkitystä - saattaa puoliso alkaa ihmettelemään että mitä tuo nainen tuossa menneitä aina jauhaa. Eri asia on sitten jos joku mennyt kokemus vaikuttaa omaan käyttäytymiseen siten, että mies ihmettelee - tällöin voi hyvin kertoa miksi käyttäytyy/tyi siten. Jos mies kysyy, niin olisi asiallista vastata. Jos haluaa rakentaa suhteen valheelle, voi valehdella vastatessaan. Tai sitten voi sanoa että olihan noita, mutten välitä keskustella asiasta - tämäkin on hyväksyttävää. Tuossa yllä joku sanoo että Ihminen, joka haluaa tietää tuollaisia asioita menneisyydestä on mustasukkainen. Tuo on väärä luulo, joku voi olla mustasukkainen tai ei, ja kyllä sen aina huomaa, mutta kysymys entisistä kumppaneista saattaa olla vain uteliaisuutta ja halua ymmärtää kokemuksiasi.
Itse naimisissa runsaat kolmekymmentä vuotta, enkä edes muista olenko koskaan kysynyt vaimolta kumppaneiden määrää; jos olenkin, olen unohtanut asian. "Eka kerta" kokemuksesta olen kyllä kysynyt - ihan uteliaisuuttani, miten koki sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kysyy niin kannattaa ehdottomasti vertailla häntä edellisiin kumppaneihisi. "Jormalla oli pidempi ja paksumpi, Abdul osasi kielihommat paremmin ja Ritva suuteli jalat altani, mutta muuten oot paras kultaseni"
Kyllä suomalaiset naiset on sitten ihania ja hyväntahtoisia. Voi jeesus.
Niin minustakin. Olen mies ja jeesustelet kirjoitustani. Mitä se kertoo suomalaisista miehistä?
No näin naisena mulle on kyllä merkitystä onko miehellä ollut 10 vai 300 petikumppania. En oikein mielellään ottaisi mieheksi ja lasten isäksi koko kylän tuntemaa pano-Peteä. Kyllä sillä vähän väliä on, missä määrissä liikutaan ja onko ollut pidempiä suhteita vai kaikki yhden illan säätöjä.
Joskus kysyin vaimoltani läpällä onko tullut vastaan todella isoa aisaa ja hän kertoi että kolmella miehellä oli ollut niin iso ettei panohommat olleet onnistuneet laisinkaan.
Olen myöhemmin katunut kysymystäni, koska en tuolla tiedolla mitään hyötynyt, vaan ainoastaan lisännyt omaa tuskaani. Vaimollani on siis ollut paljon yhden yön juttuja jos kolmella on ollut todella iso, kun ei niitä isoja vehkeitä niin monella ole. Olen myös miettinyt miten hommat on hoidettu loppuun vai ovatko miehet vaan jääneet isoine kaluineen tyytyväisine sänkyyn pitelemään seisokkiaan? Mielikuvitus ei jätä rauhaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vartaloni on täysin minun, en ole yhtään kenellekään tilivelvollinen siitä, miten olen vartaloani käyttänyt. Ja tuo kysyminen on kyllä merkki, että kysyjällä ei ole hyvä tarkoitus.Just sinunlaisten takia hain 16-v neitsyen ulkomailta. Saatte olla ihan vapaasti siinä k karusellissanne, minunlaista kunnollista miestä ette saa.
T: peräkammarinpoika47
Vaikeaa olla peräkammarinpoika jos on naimisissa. Olen kyllä ihan menestyvä enkä lihava kalju lyhyt tms joten en muutenkaan siihen profiiliin sovi.
Korjataanpa siis: T: tosimies47
Lopettaisin suhteen jos tuo kysymys esitetään suhteen alussa ja se tuntuu kovin merkitykselliseltä kumppanille. Keskusteluissa myöhemmin olen kertonut suhteista melko avoimesti en tosin tarkkoja lukumääriä mutta jos haluaa se on melko helppo laskea.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kysyin vaimoltani läpällä onko tullut vastaan todella isoa aisaa ja hän kertoi että kolmella miehellä oli ollut niin iso ettei panohommat olleet onnistuneet laisinkaan.
Olen myöhemmin katunut kysymystäni, koska en tuolla tiedolla mitään hyötynyt, vaan ainoastaan lisännyt omaa tuskaani. Vaimollani on siis ollut paljon yhden yön juttuja jos kolmella on ollut todella iso, kun ei niitä isoja vehkeitä niin monella ole. Olen myös miettinyt miten hommat on hoidettu loppuun vai ovatko miehet vaan jääneet isoine kaluineen tyytyväisine sänkyyn pitelemään seisokkiaan? Mielikuvitus ei jätä rauhaan...
Tai sitten vaimollasi on ollut tasan yksi yhden yön juttu, kolmen miehen kanssa. Eikä siitäkään tullut mitään. Ehkä vaimosi oli neitsyt ennen sinua.
Joskus ukko kysyi asiasta ja vastasin:
"kyllä niitä on tarpeeksi ollut"
Ja hän vastasi:
"Jep samat sanat"
Vierailija kirjoitti:
No näin naisena mulle on kyllä merkitystä onko miehellä ollut 10 vai 300 petikumppania. En oikein mielellään ottaisi mieheksi ja lasten isäksi koko kylän tuntemaa pano-Peteä. Kyllä sillä vähän väliä on, missä määrissä liikutaan ja onko ollut pidempiä suhteita vai kaikki yhden illan säätöjä.
Kysytkö sitten miesystävältäsi tuon kysymyksen? Entä vastaatko jos sinulta kysytään? Se blogi-Iida esim on ihan tajuton kaksinaismoralisti. Valittelee että miehet pitävät varalla toista naista ja ehkä deittailevatkin muita samalla. Itse ei edes tiedä kuka on lapsen isä :D
t: aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka haluaa tietää tuollaisia asioita menneisyydestä on mustasukkainen ja hälytyskellojen pitäisi soida. Ensiksi kysytään lukua, sitten nimiä, sitten kysytään millaista oli ja lopulta vertaillaan ja saadaan raivokohtauksia. Koin tämän edellisessä suhteessani, kun mieheni ihan vaan btw otti asian puheeksi ja se juuri paisui tuollaisiin juttuihin, että minua jopa h*oriteltiin menneistä ja käskettiin monesti häipyä imemään sen "Maken" munaa... Hyi hitto. Onneksi pääsin tuosta kuvotuksesta eroon ja olen päättänyt, että jos joku kysyy vielä jotain tuollaista, niin se on heippa saman tien.
Mitä velhettiä!? Mistä teitä sikiää? Jos joku Pera ja Make on ollu mustiksia, niin kaikki miehet ovat? Kuinka tyhjäpäitä voi ihmiset olla? Se, että kysyy tommosta voi, mutta ei välttämättä tarkota yhtään mitään millään tavalla. Siitäkin selviää, kun kysyy ystävällisesti, et miks toinen haluaa tietää, et onko sillä minkälainen merkitys miehelle? Ja kukaan ei edes tiedä tilannetta missä toi on kysytty. Aivan eri asia, jos lukinnut oven ja sanoo, ettei päästä naista kotoa ennen kuin paljastaa kaikki miehet vai jos on vaikka harrastettu seksiä ja hymyillen jutellaan seksiin liittyvistä asioista ja lopulta vähän kuin sattumalta toi kysymys tulee esille siinä samalla ku mies hyväilee toisen hiuksia.
Mistä nää ehdottomuuden ja yhdentotuuden torvet oikein tulee?! Skarpatkaa tällaiset naiset ja opetelkaa vähän ihmistuntemusta.
Ihan hyvä kysymys tavallaan. Kyllähän siitä tulee ilmi sopiiko pari toisille eikä sen aina tarvitse olla negatiivista. Minusta esim. tuntuu että minulla ei ehkä olisi kovin paljoa yhteistä sellaisen kanssa, joka harrastaa yhden yön juttuja, koska itse suhtaudun seksiin tunteella. Tämä nyt on tällainen ääriesimerkki, mutta totean vaan että tätäkään asiaa ei heti tarvitse vetää huonoksi asiaksi.
Ei ole kukaan koskaan kysynyt enkä ole itse kysellyt. Jos nyksä kysyisi, niin hämmästyisin kyllä suuresti ja haluaisin tietää, miksi hän moista kyselee. Jos sitten kokisin tarpeelliseksi ylipäänsä vastata jotain, niin vastaisin varmaan tyyliin "riittävän monen kanssa tietääkseni, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen".
Kyllä suomalaiset naiset on sitten ihania ja hyväntahtoisia. Voi jeesus.