Tosi hyvä tuo Alina Idässä - ohjelma
En yleensä kauheasti katso näitä tällaisia ohjelmia (esim. Haapasaloa), mutta täytyy sanoa että Alina vetää todella kivalla tyylillä tätä ohjelmaa. Toivottavasti tekee jatkossakin jotain vastaavaa.
Kommentit (11)
Yllätyin, mutta tämähän on paljon parempi ja luontevampi kuin Haapasalo ohjelmissaan.
Aina on hyödyllistä olla kaunis nainen vetämässä ohjelmaa niin miehet sivistää itseään vähän vahingossa.
Esim itse en voisi olla vähempää kiinnostunut maista kuten valko venäjä tai ukraina tai bulgaria mutta nyt vahingossa tiedän niistäkin maista jotain kun katsoin suu auki ohjelmaa vetänyttä naista.
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyödyllistä olla kaunis nainen vetämässä ohjelmaa niin miehet sivistää itseään vähän vahingossa.
Esim itse en voisi olla vähempää kiinnostunut maista kuten valko venäjä tai ukraina tai bulgaria mutta nyt vahingossa tiedän niistäkin maista jotain kun katsoin suu auki ohjelmaa vetänyttä naista.
Kun nainen hehkuttaa toisen naisen kauneutta niin se hehkutettava on aina korkeintaan Alina Tomnikovin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen hehkuttaa toisen naisen kauneutta niin se hehkutettava on aina korkeintaan Alina Tomnikovin näköinen.
Miten niin? Tuo viesti jota lainasit oli mun eli miehen kirjoittama.
t. m32
Tosi rennosti tekee tuota ohjelmaa, siksi mukava katsoa. Oikeastaan ihan sama missä matkustaa sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, mutta tämähän on paljon parempi ja luontevampi kuin Haapasalo ohjelmissaan.
No haloo, kuka hyvänsä on.
Joo, aina tosi hienoa kun täysin kritiikittömästi hehkuttaa venäläisyyttä. Kaikki on niin ihanaa, kaunista ja hienoa. Eiköhän vaan liitetä Suomi Venäjään että päästään itsekkin osalliseksi tuosta ihanuudesta mitä Alina niin kovasti mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, aina tosi hienoa kun täysin kritiikittömästi hehkuttaa venäläisyyttä. Kaikki on niin ihanaa, kaunista ja hienoa. Eiköhän vaan liitetä Suomi Venäjään että päästään itsekkin osalliseksi tuosta ihanuudesta mitä Alina niin kovasti mainostaa.
Ei se Venäjän poliittista hallintoa hehkuta vaan enemmän jotain kulttuurisia asioita.
Hauska jotenkin se tyyppi Bulgariassa joka oli Uber-kuljettaja ja ajoi sillä puunatulla ja kiillotetulla Trabantilla! Tyyppi ikävöi kovasti kommunismia ja haukkui Bulgarian kapitalismin lyttyyn ja varoitti Suomeakin ettei anneta markkinoille kaikkea valtaa!
Ei sillä että olisin kommunisti mutta jotenkin mielenkiintoinen ajatusmaailma kuitenkin.
Bulgariassa se mummo ja ne pulut... : ) Istunut 3 vuotta pulut päällänsä....