Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtalona upea perse ja isot rinnat mutta ruma naama

Vierailija
07.04.2018 |

Ei ole helppoa nähdä miesten pettyneitä ilmeitä kun kävelevät takaa ohi. Yks sanoi että "tuonlaisen peban kantaja ei voi olla noin ruma". Voi vee. Onko vinkkiä mites tästä eteenpäin?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on ruma kroppa? Jos ei puhuta lihavuudesta rumentamassa, niin mikä tekee kropasta ruman? Vai onko lihavuus se ainoa rumentavat asia, senhän saa pois?

kapea ja korkea lantio ja leveät kylkiluut = ihan sama vaikka kuinka laihduttaisin, vyötärö pysyy leveänä, lantion kaari, tai "kaari" on suora ja perse neliö, sitten vielä leveähköt hartiat ja pienet ja oudonmuotoiset rinnat

Ehkä treeni voisi auttaa kasvattamaan persettä sivustapäin, mutta muutoin eipä tähän laihduttaminen tai treeni auta, nytkin jo aika laiha ja sporttinen kroppa. On tää ihan ok tälleen hoikkana, vaikka näytänki iha pikkupojalta. Läski kans kerääntyy selkään ja mahaan eli lihottamisellakaan ei nättejä muotoja tule.

Oletko minä? Tiedän tunteesi nimittäin 100%. Ihan sama miten treenaa, raja tulee aina vastaan - nimittäin luustollisesti. Mäkin oon huippukunnossa, mutta harmillisen isoluinen omena. Kroppa on parhaimmillaan suht rasvattomana, jotta luustollisesti olematon vyötärö säilyy mutta ei liian timminä ettei rinnat kutistu liikaa. Mietin usein miten voi olla samaan aikaan romuluinen mutta pieni? Sellainel luinen isopäinen lihasmöykky tisseillä.

Moni rennosti elävä tiimalasi/päärynä voittaa mun kropan vaikka treenaamatta. Miksi? Koska siro luusto ja kapea vyötärö pyöreällä lantiolla ja pepulla on parempi kuin tasapaksu sikspäkki lättäperseellä ja kapealla lantiolla. Lisäksi olen karvainen ja kalpea.

Naama on paras osa, mutta sekin jotenkin poikamainen ja neliskanttinen. Parhaani silti yritän näyttää naiselta. Kirurgiaan en lähde, vaan näillä mennään.

Vierailija
82/84 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on rahaa niin googlaatte hyvän kosmetologin ja varaatte ajan.

Kun on kaikki pigmentoinnit ja ripset ym, ja uudet meikkiohjeet, alatte potkia miehiä kimpusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kovin nätti, mutta osaan meikata. Väittäisin että meikkaan kaunottaren mistä tahansa harakasta..

Vierailija
84/84 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Voithan sä antaa takaapäin.