Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtalona upea perse ja isot rinnat mutta ruma naama

Vierailija
07.04.2018 |

Ei ole helppoa nähdä miesten pettyneitä ilmeitä kun kävelevät takaa ohi. Yks sanoi että "tuonlaisen peban kantaja ei voi olla noin ruma". Voi vee. Onko vinkkiä mites tästä eteenpäin?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää, itse kanssa kävelin jonkun muijan perässä millä oli kyllä oikein kuumottava perse ja muutenkin hyvä runko, lisäksi käveli silleen persettä pyörittäen, pitkät hyvät hiukset, mutta voi perse sitä lärviä, oli kuin petolinnunperse.

Siinä meni kyllä hyvä runko hukkaan.

Vierailija
2/84 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen näyttää tosi sexyltä vaikka itse ei sitä tajuaisikaan, itseasiassa ne kaikkein kauneimmat naiset ovat juurikin niitä jotka eivät pidä itseään mitenkään misseinä.

Vierailija
4/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on upea perse ja söpö naama, mutta rinnat kamalat tyhjät pienet pussit. Ei tämäkään ole mukavaa.

Vierailija
5/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain jonkun ääliön mielipide. Niitähän riittää. Hanki parempi itsetunto niin ei tarvitse hakea hyväksyntää randomeilta tyypeiltä. Opettele meikkaamaan ja korosta hyviä puoliasi.

Vierailija
6/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä Eino Poutiainen. Näin sanottiin minusta kultaisella 80 luvulla.

Vierailija
7/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sitten sentään puolet paketista paremmin kuin hyvin. Miteipä niitä lukemattomia naisia, joilla on ruma naama ja ruma kroppa. Meikkaamalla ja kauniilla hiuksilla saat varmasti naamastasikin kohtuullisen näköisen. Turhaan kitiset, ei säälipisteitä täältä.

Vierailija
8/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mulla samaa. Silti olen elämässä saanut kaiken mitä haluan.. Perheen, työn, mahtavan komean aviomiehen, nättejä lapsia.. Tissit ja pylly tuppaa olemaan katoavaista mutta kasvot on jopa nätistyneet.

Vierailija
9/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen yläasteaika, kun siellä oli yksi hyvärunkoinen tyttö tiukissa farkuissa ja sitä sanottiin sattuneesta syystä noita-akaksi. Olin kuitenkin ihastunut häneen, ei sen naaman tarvi vimpan päälle olla hyvällä rungolla.

Vierailija
10/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin olet ihan tavallisen näköinen, kuten suurin osa meistä muistakin. Tuollaiset huutelijat kuin se mies pitäisi viedä saunan taakse.

Vierailija
11/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin olet ihan tavallisen näköinen, kuten suurin osa meistä muistakin. Tuollaiset huutelijat kuin se mies pitäisi viedä saunan taakse.

Just. Käypä kuule huviksesi lukemassa täältä AV-raadin tuomioita ja arvostelua ulkonäöstä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3141240/kauniiksi-kehuttu-julkkis-mutta…

Vierailija
12/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ruma, vaan persoonallisen näköinen. Esimerkiksi monet mallit ovat oikeastaan hyvinkin rumia kasvoiltaan mutta oikeita piirteitä korostamalla heitä pidetään kokonaisuudessaan huippukauniina.

Vierailija
13/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt saunan takana? Voisitko käydä uudelleen? 

Vierailija
14/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin löytää ap:n kaltaisen tapauksen koska mulla on miehenä vähän sama juttu että kroppa atleettinen mutta naama rumahko ja kaljuuntuva :D

Vierailija
15/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Käypä kuule huviksesi lukemassa täältä AV-raadin tuomioita ja arvostelua ulkonäöstä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3141240/kauniiksi-kehuttu-julkkis-mutta…

En ole ketjua lukenut, mutta totesin kuitenkin, että julkkiksia ja tavallisia yksittäisiä ihmisiä arvioidessaan on käytössä eri kriteerit. Jos joku hakeutuu julkisuuteen ja käyttää apunaan siinä ulkonäköään, mun mielestä silloin asettaa itsensä arvioinnin kohteeksi aivan toisella tavalla kun ei julkisuuden henkilö.

Vierailija
16/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu nuorena. No yhden yön hoitoja oli kyllä jonoksi asti mutta siihen se sitten jäi.

Nyt jälkikäteen lihavana nelikymppisenä ajattelen että olisinpa osannut enemmän arvostaa sitä kroppaa. Nykyään kroppa on mennyt ja jäljellä vaan rapistuva, entistä rumempi naama.

Maksaisin mitä vaan jos olis nätti naama. Hyvällä kropalla ei tee mitään jos naama on suoraan suosta.

Vierailija
17/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne on kohdillaan ja kiinnostukset yhteensopivat niin varmaan palvoisin maata ap:n alla. Ehkä sitten tuolle huonolle itsetunnolle saadaan jotain tehtyä.

-m

Vierailija
18/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisinpäin, erittäin kauniit kasvot, mutta kroppa kun jonkun sairaan huumorin omaavan veistos. En halua edes tietää kuinka moni ajattelee minun menevän hukkaan kroppani takia.. miehet kyllä monesti ihastuvat, mutta harvempi niin paljon että tekisi aloitteen muuta kun vuosia myöhemmin kännissä tunnustaen ihastumisensa. Sinkkuna olen ollut neljä vuotta, enkä ole edes suudellut ketään tuona aikana..

Olen ihmetellyt itsekin tätä monesti, että miksi kauniilla ruma kroppa ja hyväkroppaisella tavanomaisempi naama..

Vierailija
19/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onruma naamaja muutenkin Ruma vartalo, mutta sillä ei ole yhtään mitään väliä.

Vierailija
20/84 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis naama ja ruma vartalo. Olen ratkaissut panostamalla entistä enemmän siihen naamaan, että säilyisi.