Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni huijasi, että jätti erohakemuksen

Vierailija
07.04.2018 |

Nyt olen siis vastoin tahtoani edelleenkin naimisissa henkeäni useasti uhanneen, pahoinpitelevän exäni kanssa. Hän on nyt yli vuoden uskotellut, että olemme eronneet ja valehdellut pokerinaamalla. Kuulemma hän ei ole kertonut kuitenkaan töissä tai parhaalle kaverilleen erosta.

Pelkään, että joudun kärsimään tästä jotenkin lisää. Sen ensimmäisen vaiheen hakemuksen pistin silloin muka tosi ovelasti juuri ennen oman asuntoni hankintaa, jottei hän pääsisi siihen käsiksi. Nyt sekin menisi sitten ositukseen, kun toisen vaiheen aika on mennyt umpeen. Tosin hänellä on oikeasti varmaan 200x enemmän omaisuutta kuin minulla, ellei ole siirtänyt niitä vanhempiensa nimiin. Miksi hän teki niin? En ymmärrä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta. Kuka sen hakemuksen nyt jätti?

Vierailija
2/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis niin _tyhmä_ idiootti, että luotin hänen sanaansa, kun hän kertoi vieneensä erohakemuksen postiin. Ja hän on ihan oikeasti valehdellut erinäisissä tilanteissa täysin sujuvasti mulle siitä vuoden! Tunnen itseni aivan pelleksi. V*tuttaa niin paljon, että meinasin pyörtyä epäuskosta, kun tarkistin väestörekisterikeskuksesta tietoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt aloitusta. Kuka sen hakemuksen nyt jätti?

Yhdessä jätettiin ekan vaiheen hakemus ja exä väitti jättäneensä tokan vaiheen hakemuksen yli vuosi sitten. Näytti siitä jopa todisteeksi jonkun lapunkin silloin yli vuosi sitten (eli lapun oli pakko olla väärennetty). Olen aivan järkyttynyt.

Vierailija
4/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ajatellut että siitä olisi tullut sinulle tiedoksiannon, niin kuin ensimmäisestäkin? Ehkä tuossa voisi syyttää petoksesta.

Vierailija
5/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vain silloin tarkkana ekan vaiheen kanssa, että allekirjoitin (edelleen lähes kokonaan velkaisen) asuntoni sopimuksen vasta seuraavana päivänä. Nyt sekin vesittyi, sillä se ero raukesi. En tiedä exäni omaisuudesta mitään tällä hetkellä paitsi että hänellä on melkein velaton asunto ja 150k osakkeissa.

Tosin ne voi olla siirrettyinä eron varalta hänen vanhempiensa nimiin nyt, kun hän ehti huijata mua. Pahimmassa tapauksessa exä niistää minulta ne pari hassua tonnia, jotka mulla on omaisuutta tällä hetkellä, kun velat miinustetaan. Vaikka siis hän on todella varakas oikeasti.

Vierailija
6/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ajatellut että siitä olisi tullut sinulle tiedoksiannon, niin kuin ensimmäisestäkin? Ehkä tuossa voisi syyttää petoksesta.

Kunpa mulla olisikin se ensimmäinen (ilmeisesti siis tekaistu) lappunen, mutta luulin, että saisin itselleni vastaavan postitse, niin koko homma unohtui. Tajusin vasta veroehdotuksesta, että olen sittenkin vielä sen k-pään kanssa naimisissa.

Vierailija
7/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kerran huijasi vielä avioliitossa nimeni autovelkaankin, vaikka sovimme, että myös itse auto tulisi molempien nimiin. No eipä tullutkaan auto nimiini, vaan olin ainoastaan velallinen, en auton omistaja.

Onneksi hän maksoi velan pois vielä liittomme aikana, mutta aika pelottava läheltä piti -tapaus oli sekin. Mies oli kuitenkin aviopuolisoni ja lastemme isä...ja valehteli täysin uskottavasti päin naamaa ja jälkikäteen ilman katumuksen häivääkään kuvitellen olevansa täysin viaton ja oikeassa. Hän oli/on väkivaltainenkin ja ilman mitään syyllisyydentuntoa. Olen ollut joustava ja kiltti ja hän vain käyttää hyväkseen edelleenkin. Järkyttävää.

Vierailija
8/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erossa pelätä pitkään, että hän toteuttaa uhkauksensakin (uhkasi henkeäni). Pelkäsin kulkea yksin iltaisin tiellä ja säikyin autoja. Liitosta jäivät muistoksi rytmihäiriöt ja jonkinlainen posttraumaattinen stressihäiriö. Ja nyt siis oonkin siinä v*tun liitossa sen hirviön kanssa edelleen!!! Olen ihan epätoivoinen. Elämäni on kuin painajaista.

Vierailija
9/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eron pitäisi olla aina olla se paras vaihtoehto? Voi mennä terapiaan yhdessä

Vierailija
10/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa. Mikä tähän auttaisi? Mitä mun pitäis tehdä?

Vierailija
11/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lakimieheen tai oikeusaputoimistoon. Ihmettelen kylkä miksi et varalta jättänyt omaa avioerohakemusta tai varmistanut asiaa?

Vierailija
12/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt maanantaina itse laitat eron etenemään ihan ensimmäiseksi.

Vierailija
13/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eron pitäisi olla aina olla se paras vaihtoehto? Voi mennä terapiaan yhdessä

Mun exäni on aivan kamala hirviö, joka nöyryytti ja pahoinpiteli. Olen tässä toipunut siitä (asumus)erosta yli vuoden ja olen melkein yhtä huonossa jamassa kuin juuri muutettuani. Viime vuosi oli erittäin raskas kaikin puolin. Toivoisin löytäväni joskus jonkun toisen kumppanin, mutta vielä minusta ei ole sellaiseen.

Vierailija
14/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä nyt saa mitään tolkkua.

Vierailija
15/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä lakimieheen tai oikeusaputoimistoon. Ihmettelen kylkä miksi et varalta jättänyt omaa avioerohakemusta tai varmistanut asiaa?

Varmistin sitå häneltä ja hän kertoi vieneensä sen hyvissä ajoin sekä on puhunut asiaan liittyen täysin uskottavasti yli vuoden päivät. Tein virheen ja tämäkin todisti, etten tosiaan voi luottaa häneen lainkaan.

Soitin laskusta kysyäkseni oikeustaloon parikin kertaa ja tuolloin ei käynyt ilmi mitään outoa (mainitsin toisenkin vaiheen siinä), tosin sen asian selvittely oli hämmentävän hankalaa.

Vierailija
16/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhteys lakimieheen. Tarvitset asiantuntijaa. En kyllä kunnolla ymmärrä että jos pelkäät toista ja hän on aiemminkin huijannut niin miksi jätät noin tärkeän asian hänen varaansa? Eihän sitä toki uskoisi aina että toinen valehtelee mutta luulisi että jos ero on sinulle aidosti tärkeä pyrkimys niin huolehtisit itse kaikki vaiheet kuntoon?

Vierailija
17/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä nyt saa mitään tolkkua.

1. Yhteistuumin jätimme ekan vaiheen avioerohakemuksen

2. Tokan vaiheen osalta mies kertoi lähettäneensä hakemuksen, muttei lähettänytkään sekä huijasi minulle asiasta siitä lähtien. Mies näytti väärennetyn avioerotodistuksen minulle.

3. Mies on valehdellut minulle, että olemme eronneet ja puolestaan peittelee kavereiltaan asiaa.

4. Tokan vaiheen harkinta-aika on mennyt umpeen eli olenkin sen valehtelijan kanssa naimisissa vasten tahtoani. Kävi ilmi veroehdotuksesta ja tarkistin asian vrk:n nettipalvelusta.

5. Olen epätoivoinen ja ahdistunut sekä epäuskoinen. Elämä tuntuu vaihteeksi taas painajaiselta, kun en pääse siitä millään eroon. En ymmärrä sitå, miksi hän ei halua minusta eroon, sillä hakkasi ja pilkkasi minua lähes koko liiton ajan. Ja piti liian vanhana ja rumana jne.

Vierailija
18/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae heti maanantaina itse eroa ja huolehdi että laput postitetaan sulle?

Vierailija
19/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae heti maanantaina itse eroa ja huolehdi että laput postitetaan sulle?

Pakko hakea. Se vain tekee aika kovan loven lompakkoon. Mutta no can do.

Vierailija
20/33 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Lisään vielä...en tiedä miten exän vanhat uhkaukset realisoituvat jos teen sellaista kertomatta ensin hänelle. :'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi