Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko enkelihoidot muka huijausta??

Vierailija
07.04.2018 |

Hesarin juttu maalailee mielikuvia tärähtäneistä ja ahneista enkelisaarnaajista jotka myyvät tuhansien eurojen arvoisia pilipalikursseja.

Näin ei ole. Kymmenet tuhannen ovat saaneet lohtua ja helpotusta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin enkeleihin mitään erityisiä hoitoja tai hoitajia tarvita. Enkelit on aina apuna, kunhan pyytää.

Jokainen voi omalla tahollaan pyytää mielessään tai ääneen, mitä enkeliltä toivoo. Vaikka:"Järjestäisitkö minulle parkkipaikan läheltä X:ää." Ja kun olet saanut pyytämäsi, kiitä.

Näin tuli arkkienkelistä parkkienkeli.

Vierailija
22/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, vaan todellisia tarinoita.

Pyydän, että te kaikki keskusteluun osallistuneet siirrätte tililleni 4200 euroa, niin pyydän elämäänne kaikenlaisia hyviä asioita. 

* Rakkautta * Onnellisuutta * Tähtipölyä * Varallisuutta * Komeita, älykkäitä ja uskollisia miehiä *

Jos siirrätte 18400 euroa, niin elämänne on jatkossa pelkkää riemua ja iloa! 

Lämmöllä

Maria, enkelilähettiläs 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, tässä todellisia enkeleitä. Hoitavat parkkimaksujen puutostautia. Australialaiset kanssasisarensa ovat kyllä maittavampia...

http://www.bbc.co.uk/news/amp/uk-england-coventry-warwickshire-35052900

Vierailija
24/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut enkelihoidossa, mutta kerron omituisen tarinan:

Kävin vuosia vyöhyketerapeutilla,,se oli ihanaa. Hän oli myös energiahoitaja, joka oli tosi hörhö. Näki energioita ja valoja ja enkeleitä, vaikka ei mikään enkelihoitaja ollutkaan. Kerran hän totesi painellessaan jalkojan, että eräs jonkun niminennenkeli on läsnä. Ja huokasi, että,aivan hana tuoksu. Ei osannut kuvata sitä, oli parempi tuoksu kuin mikään ikinä.

Viiko meni ja osallistuin työhyvinvoinnin Alexander-tekniikka- kurssille. Käsittääkseni se on pelkkää ryhtiä, ja oikean pään asennon ylläpitämistä. Me vuorollamme kävimme hoitopöydällä makaamassa ja terapeutti kokeili asennon kiristyksiä.

Kun minä olin siinä, hän huokasi, että mitä ihanaa hajuvettä minulla on. Aivan taivaallinen tuoksu.

Olen allerginen hajusteille, eikä edes shampooni haise miltään.... en käytä edes dödöä....

Vierailija
25/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral tv tekee näitä enkelihoitoja ja kaikenlaista humpuukia. En voi käsittää ihmisiä jotka tosissaan uskovat näihin ja soittelevat kalliilla minuutti hinnalla kupattavaksi. Kannattavaa bisnestä kun aina uusia yrittäjiä ilmestyy ruutuun käsiään vispaamaan

Vierailija
26/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vuosia vyöhyketerapeutilla,,se oli ihanaa. Hän oli myös energiahoitaja, joka oli tosi hörhö. Näki energioita ja valoja ja enkeleitä, vaikka ei mikään enkelihoitaja ollutkaan. Kerran hän totesi painellessaan jalkojan, että eräs jonkun niminennenkeli on läsnä. Ja huokasi, että,aivan hana tuoksu. Ei osannut kuvata sitä, oli parempi tuoksu kuin mikään ikinä.

Viiko meni ja osallistuin työhyvinvoinnin Alexander-tekniikka- kurssille. Käsittääkseni se on pelkkää ryhtiä, ja oikean pään asennon ylläpitämistä. Me vuorollamme kävimme hoitopöydällä makaamassa ja terapeutti kokeili asennon kiristyksiä.

Kun minä olin siinä, hän huokasi, että mitä ihanaa hajuvettä minulla on. Aivan taivaallinen tuoksu.

Olen allerginen hajusteille, eikä edes shampooni haise miltään.... en käytä edes dödöä....

Suolistokaasuja?

Vierailija
27/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolistokaasuja?

Mistä lähtien ne ovat olleet hyvän tuoksuisia?

Vierailija
28/34 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy miksi ihmiset kokee saavansa apua näistä humpuukihoidoista on se kun joku kerrankin kuuntelee murheita ja vaivoja. Samalla hinnalla tosin pääsisi ihan kunnon koulutetulle psykologille avautumaan.

Vierailija
29/34 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy miksi ihmiset kokee saavansa apua näistä humpuukihoidoista on se kun joku kerrankin kuuntelee murheita ja vaivoja. Samalla hinnalla tosin pääsisi ihan kunnon koulutetulle psykologille avautumaan.

Miten niin kuuntelee huolia? En minä ainakaan kertonut mitään mistään kroonisista sairauksistani hoitajalle. Ei edes kysynyt. Menin hoitotilaisuuteen, enkä kertonut itsestäni kenellekään yhtikäs mitään. Silti sairauteni oli paremmassa kunnossa viikon kuluttua.

Mitä vikaa on näissä (paitsi huijari-rahastajat), jos ihminen kokee oikeasti saavansa apua vaivaansa? Toki pitää käydä myös tavallisella lääkärillä, eikä jättää lääkkeitä pois. Mutta JOS ajatellaan, että saa paremman olon ja paranee (mistä se sitten johtuukaan), niin eihän hoito hukkaan ole mennyt? Pääasia, että potilas paranee.

T. Se oliko nyt aiempi viesti 16

Vierailija
30/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pitänee vastata lyhyellä lauseella ja mahdollisimman selkokielisesti.

Vaik-ka en-ke-li o-li-si-kin tot-ta, se saar-naa-ja on ra-han ja lä-he-tys-saar-naa-ja-a-sen-non pe-räs-sä kuo-laa-va kuo-le-vai-nen hui-ja-ri.

Vierailija
32/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien ne ovat olleet hyvän tuoksuisia?

Alkoi samoihin aikoihin jalkajuuston ihanan aromin esiintymisen kanssa, n. 2021 jKr. Covidilla saattoi olla tekemistä aistiharhan kanssa.

Vierailija
33/34 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarita taitavat olla.

Vierailija
34/34 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille voidaan syöttää sairaita asioita joihin he rupeavat uskomaan. Horoskoopit, vihreä liike ja woke kaikkinensa ovat naisten tyhmyydestä kumpuavia ilmiöitä joita vastaan miesten pitäisi argumentin vastustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi