The Other Danish Guy bokserimainos
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Törkeä se yksi firman mainos missä mies alasti kumartuu niin näkyy kivekset. En tiedä näytetäänkö enää telkkarissa juuri sitä mainosta. En osta noita boksereita koska Jasper Pääkkönen on firmassa mukana.
M33
Juuri tänään tuli mainos jossa alaston mies kääntyy ja pinkaisee pois ruudusta niin kivekset näkyy 😁 Kuviteltaa mainos jossa naisella häppärit heiluu?
Eilisen keskustelun innoittamana menin perehtymään firmaan tarkemmin.
On tosiaankin suomalainen firma, luulin nimensä mukaisesti tanskalaiseksi. Hyvä tarina ja todella vakuuttava mainoskampanja, toivottavasti valloittavat ulkomaat.
En ymmärrä miksi eilinen laatuketju aiheesta poistettiin? Johtuiko se OZ harhapoluista? Ei kai? Paras ketju aikoihin...
Schillinger kirjoitti:
En ymmärrä miksi eilinen laatuketju aiheesta poistettiin? Johtuiko se OZ harhapoluista? Ei kai? Paras ketju aikoihin...
Niin, mäkin yritin etsiä sitä ketjua.
Siinä OZ ketjussa ei ollut mitään törkeää.
Mainittiin Beacher, Schillinger ja apuri, Keller (lääh), Miquel Alvarez, Abedisi, Ryan O'Neill ja veli, Stallonen kaksoisolento...ihan viattomissa merkeissä keskusteltiin juonenkäänteitä ja mieskehoista. Ja suitsutettiin sarjan oleva huippuluokkaa.
En tajua miksi se poistettiin.
On mieleenjäävä mainos. Onkohan mainoskampanja samanlainen muissa maissa? Onko suomalaisen firman kehittämä mainos?
Voiko noista kalsareista saada sukupuolitaudin?
Ne kun on tehty merestä kerätystä kierrätysmatskusta,
jossa on aina käytettyjä spärdäreitä
Typerä nimi, rumia boksereita ja mainontakin on rasittavaa ja aggressiivista. Eli enpä ole sekuntiakaan harkinnut ostavani. Sinänsä ihan arvostettavaa, jos nuo kuitenkin valmistettu merestä kerätystä muovista, mikä ei tosin ole tullut oikein mitenkään ilmi. Olisiko ensimmäisessä kampanjassa kannattanut rummuttaa vaikka sitä.
Mutta enpä ole silti ostamassa. Hyvä jos toisille kelpaa.
Meillä perheen miehet ovat tilanneet näitä joululahjaksi eivätkä ole enää vuosiin suostuneet enää muita käyttämään. Nettikauppa on toiminut ihan hyvin. Jos tilaa jouluksi ei kannata kuitenkaan jättää ihan viime päiviin.
Kalsarit kestäneet pesussa ja käytössä tosi hyvin. Olen ostanut pojille oman värisiä ja miehelle tummia niin erottuvat pesussa.
Meillä on näitä yhteensä varmaan yli 15 kpl.
Onko näitä kalsareita haukkuneilla sitten suositella jotain parempaa merkkiä ?
Miksi veltto kroppa ja läskiys pitää normalisoida? Samaan aikaan kun kauhistellaan lihavia koiria luonnonvastaisina, niin itse me syömme itsemme muodottomiksi ja sitten vielä "voimaannumme" läskeistämme.
Mun mies tykkää näistä myös. Käyttää niin arjessa kuin lenkkeillessä. Kestävät käyttöä ja pesuja tosi hyvin.
Ei voi olla INHOTTAVAMPAA MAINOSTA,ihan tuon takia en tule koskaan ostamaan tämän firman tuotteita.HYVÄÄ KESÄÄ HYVÄÄ KESÄÄ
HYVÄÄ KESÄÄ,jne.
Kangas heikkoa! Kaksi päivää jalassa, niin kangas lahkeessa pykinyttä (selityksenä piliing-efekti) en tilaa toista kertaa kun eivät liikuntaa kestä!!! EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.
Liian tiukat bokserit heikentävät miehen hedelmällisyyttä, kivesten lämpötila nousee liian korkeaksi kehon lähellä. On syy siihen, miksi ne roikkuvat kehosta ulkona.
Itse en naisena pidä noista mainoksista, ei ole kiva katsella jotain miesten takapuolia iltapalalla tv:n ääressä. Ymmärrän kyllä, että ho-moerotiikka on tullut mainontaan jäädäkseen.
No, miehet joutuu nykyään katsomaan punaiseksi värjättyä nestettä kuukautissidemainoksissa. Sama juttu, aika epämiellyttävä näky varmaan jonkun mielestä, joka on juuri syömässä TV:n ääressä. On menty kuukautisten häpeämisestä toiseen ääripäähän.
Mua kuvottaa nuo mainokset sen verran paljon, ettei tulis mieleenkään ostaa ko. firman tuotteita. Tällä hetkellä ainakin Jim-kanavalla lävähtää keskellä kirkasta päivää, lasten silmien eteen, paljas naisen perse.
Vierailija kirjoitti:
Mua kuvottaa nuo mainokset sen verran paljon, ettei tulis mieleenkään ostaa ko. firman tuotteita. Tällä hetkellä ainakin Jim-kanavalla lävähtää keskellä kirkasta päivää, lasten silmien eteen, paljas naisen perse.
Ai hurja. Et sitten voi lapsia viedä mihinkään uimaankaan, kun naisilla on samanmallisia uikkareita tällä hetkellä.
No eikös se ole hyvä, että mainos herättää tunteita. Jää ainakin mainos ja firma mieleen. Ja näkyyhän peppuja muuallakin kun vain telkkarissa. Mitä pahaa siinäkin on..
Tää on yksi mielensäpahoittajien luvattu maa..
Hieno mainos jossa hauska idea ja hyvä peba.
Mun mies on kyllä tykännyt näistä kovasti.