The Other Danish Guy bokserimainos
Kommentit (80)
Lidlistä 3 kpl 6.99 e. The other underpants for guys.
Itse ostan Primarkista, joko ollessani Englannissa tai Espanjassa kalsarit. Kolmen setti maksaa alta kympin ja ovat todella hyväntuntuisia ja kestävät käyttöä sen vuoden puolitoista. Jotain sekoitelycrapuuvilla tms.
Minä tilasin kans kolmet bokserit jotka kaikki olivat eri kokoisia.....koko heittää tosi pahasti
Typerät mainokset ja kehno tuote. No, kun olen tajunnut taustajoukot, niin en ihmettelekään.
Tuotteesta en osaa sanoa, mutta se niiden radiomainos ankealla miehenäänellä "kylmä kuuma sattuu, suihku sattuu, kaikki sattuu" tmv sai repeämään aivan totaalisesti.
Koko heittelee todella paljon saman mallin välillä. Voin kertoa että noissa on todella paljon katetta. Firma josta ostavat kankaan myy samaa tavaraa myös muille valmistajille. Lisäksi tuotanto kustannukset ovat matalat koska valmistetaan halpatuotanto maissa. Vai onko joku nähnyt että olisi mainostettu suomessa valmistetuiksi? Markkinointiosasto osaa hommansa tuossa firmassa.
Rumia kuvia. Ällöttää aina kun näen mainoksen.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tota nimeä?
No eikös se Björn Borggi tee kanssa alushousuja ompelukoneellaan?
Nimi on olevinaan vitsi. Björn Borg tekee kalsareita. Muu maailma ei tiedä eikä välitä onko pohjoismailla mitään eroa. Samaa paskaa ovat kuitenkin, joten suomalainen menee tanskalaisesta siinä missä borggi.
Itse olen vain tyytyväinen ollut. Viimeiseen 2-3 vuoteen ei muita boksereita olekkaan ollut. Erityisesti pidemmät melkein polveen asti ylettyvät ovat timanttia. En ole vastaavia muilta löytänyt. Bokserit on viileät, mukavan tuntuiset ja antavat hyvän kompression. Jokaisen euron väärti ollut.
Miehet, saako nuo mainokset teidät ostamaan noita kalsonkeja? Tykkäättekö tuosta isomahaisesta miehestä, joka hilluu tuossa?
Täysin ihmeellistä rienausta pääsiäisenä mainoksessa viitaten muniin kun vain lähinnä teineille hauskaa kun kuitenkin monelle pyhä juhla.Kuka myös pitää noin pitkäpunttisia boxsereita kesällä.
Minusta hauska mainos tämä "Mihin sinä laitat munasi pääsiäisenä?" :D
Jos saman kokoluokan nainen hilluisi mainostamassa samalla tavalla, some olisi jo räjähtänyt vihasta ja inhotuksesta.
Mä en todellakaan tiennyt että ko merkki on Suomalainen!?
Minusta tuo pinkeissä kalsareissa heiluva mahamies ei ole hauska tai myyvä. Onneksi omalla miehellä ei ole moista.
Miksi mainoksissa ei saisi olla ihan normaalikokoista miestä jolla on vatsaa? Tasa-arvoa vähän...
Törkeä se yksi firman mainos missä mies alasti kumartuu niin näkyy kivekset. En tiedä näytetäänkö enää telkkarissa juuri sitä mainosta. En osta noita boksereita koska Jasper Pääkkönen on firmassa mukana.
M33
Hauska ja silmiä hivelevä mainos.Itsehän en moisia housuja käytä olen mummo.
Semminkin, kun Tanska ei ole Skandinaviaa.