Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Other Danish Guy bokserimainos

Vierailija
07.04.2018 |

Onpa komeaa katsottavaa. <3

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tota nimeä?

Sama. Kuka se ensimmäinen on? Hamlet? Mads Mikkelsen?

Netistä löytyy tarina nimen takaa. Googlatkaa.

Typerä tarina onkin. Kuka urpo lähtee lenkkeilemään jos jo ennestään on paha hiertymä haaroissa? Lisäksi mikäli tarkoitus on mainostaa suomalaista tuotetta ja suomalaista osaamista niin nimi "The other Danish guy" on mitä surkein valinta. Veikkaan että nimi tarkoituksella valittu Scandinaviaan viittaavaksi, jotta saadaan good williä sitä kautta markkinointiin koko Pohjolan alueella.

Semminkin, kun Tanska ei ole Skandinaviaa.

Vierailija
42/80 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Nekö ei ole tanskalaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä 3 kpl 6.99 e. The other underpants for guys.

Vierailija
44/80 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Primarkista, joko ollessani Englannissa tai Espanjassa kalsarit. Kolmen setti maksaa alta kympin ja ovat todella hyväntuntuisia ja kestävät käyttöä sen vuoden puolitoista. Jotain sekoitelycrapuuvilla tms.

Vierailija
45/80 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kans kolmet bokserit jotka kaikki olivat eri kokoisia.....koko heittää tosi pahasti

Vierailija
46/80 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät mainokset ja kehno tuote. No, kun olen tajunnut taustajoukot, niin en ihmettelekään.

Vierailija
47/80 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteesta en osaa sanoa, mutta se niiden radiomainos ankealla miehenäänellä "kylmä kuuma sattuu, suihku sattuu, kaikki sattuu" tmv sai repeämään aivan totaalisesti.

Vierailija
48/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko heittelee todella paljon saman mallin välillä. Voin kertoa että noissa on todella paljon katetta. Firma josta ostavat kankaan myy samaa tavaraa myös muille valmistajille. Lisäksi tuotanto kustannukset ovat matalat koska valmistetaan halpatuotanto maissa. Vai onko joku nähnyt että olisi mainostettu suomessa valmistetuiksi? Markkinointiosasto osaa hommansa tuossa firmassa.

Vierailija
49/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia kuvia. Ällöttää aina kun näen mainoksen.

Vierailija
50/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tota nimeä?

No eikös se Björn Borggi tee kanssa alushousuja ompelukoneellaan?

Vierailija
51/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on olevinaan vitsi. Björn Borg tekee kalsareita. Muu maailma ei tiedä eikä välitä onko pohjoismailla mitään eroa. Samaa paskaa ovat kuitenkin, joten suomalainen menee tanskalaisesta siinä missä borggi.

Vierailija
52/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain tyytyväinen ollut. Viimeiseen 2-3 vuoteen ei muita boksereita olekkaan ollut. Erityisesti pidemmät melkein polveen asti ylettyvät ovat timanttia. En ole vastaavia muilta löytänyt. Bokserit on viileät, mukavan tuntuiset ja antavat hyvän kompression. Jokaisen euron väärti ollut.

Vierailija
53/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, saako nuo mainokset teidät ostamaan noita kalsonkeja? Tykkäättekö tuosta isomahaisesta miehestä, joka hilluu tuossa?

Vierailija
54/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ihmeellistä rienausta pääsiäisenä mainoksessa viitaten muniin kun vain lähinnä teineille hauskaa kun kuitenkin monelle pyhä juhla.Kuka myös pitää noin pitkäpunttisia boxsereita kesällä.

Vierailija
55/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauska mainos tämä "Mihin sinä laitat munasi pääsiäisenä?" :D

Vierailija
56/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saman kokoluokan nainen hilluisi mainostamassa samalla tavalla, some olisi jo räjähtänyt vihasta ja inhotuksesta. 

Vierailija
57/80 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan tiennyt että ko merkki on Suomalainen!?

Minusta tuo pinkeissä kalsareissa heiluva mahamies ei ole hauska tai myyvä. Onneksi omalla miehellä ei ole moista.

Vierailija
58/80 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainoksissa ei saisi olla ihan normaalikokoista miestä jolla on vatsaa? Tasa-arvoa vähän...

Vierailija
59/80 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä se yksi firman mainos missä mies alasti kumartuu niin näkyy kivekset. En tiedä näytetäänkö enää telkkarissa juuri sitä mainosta. En osta noita boksereita koska Jasper Pääkkönen on firmassa mukana.

M33

Vierailija
60/80 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja silmiä hivelevä mainos.Itsehän en moisia housuja käytä olen mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi