Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoaan pienempi mies?

Vierailija
07.04.2018 |

Otsikko lienee oikea trollimagneetti, mutta kysyn silti: Miltä miehestä tuntuu, jos hän on naistaan pienempi? En välttämättä tarkoita lyhyttä miestä tai julmetun ylipainoista naista. Vaan ihan ruumiinrakenne-eroja. Osalla miehistä on esimerkiksi pikkuiset pakarat ja ohuet reidet, naisilla taas usein löytyy enemmän peppua ja reittä. Tai hintelän miehen puolisona on harteikas nainen, tai vaikka naisen kengännumero on isompi. Siis periaatteessa merkityksettömiä asioita, joille ei edes mahda mitään.

Onko miehillä jotain ennakko-odotuksia naisen koon suhteen? Mihin se vaikuttaa? Monestihan tarjotaan kuvaa, että mies olisi pitkä ja lihaksikas ja nainen lyhyempi ja langanlaiha ja kengänkoko lastenosastolta. Naisena tuntuu jotenkin hankalalta olla miestä isompi ylipäätään jostakin kohdasta kroppaa. Vaan kun ei sille voi mitään, jos puoliso/treffikumppani on jäntevänlaihaa sorttia. Naisellisen olon sijaan vain tuntee itsensä lähinnä isoksi ja kömpelöksi. Mutta turhaanko?

Miehet hoi!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 38- vuotias, 182 cm, painan 129 kg ja kengän koko 43. Ja olen nainen. Pitkät vaaleat hiukset ja tissit.

Ja on ollut isompia ja pienempiä miehiä. Monella pienellä miehellä on räkätysuho- varsinkin humalassa.

Harrastan taistelulajeja ja itsetuntoni on kohdilla. Miehenikin "kestää" kokoani ja kävelee vieressäni- 5 cm lyhyempi, mutta eko yhtä iso. Meidät nähdään!

Mikäs koolle voi? no painoa vois tiputtaa, jos huvittais.

Vierailija
22/22 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 38- vuotias, 182 cm, painan 129 kg ja kengän koko 43. Ja olen nainen. Pitkät vaaleat hiukset ja tissit.

Ja on ollut isompia ja pienempiä miehiä. Monella pienellä miehellä on räkätysuho- varsinkin humalassa.

Harrastan taistelulajeja ja itsetuntoni on kohdilla. Miehenikin "kestää" kokoani ja kävelee vieressäni- 5 cm lyhyempi, mutta eko yhtä iso. Meidät nähdään!

Mikäs koolle voi? no painoa vois tiputtaa, jos huvittais.

Sumopaini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi