Mitä mieltä olet naimisissa olevasta parista jotka nukkuvat 120 cm leveässä sängyssä joka yö?
Kommentit (63)
Joo eivät pieniä ole. Miehen hartiaväli on melkein 120 cm ja nainen taas on tiimalasi.
Puhutkohan meistä? :D Hyvin mahdutaan!
Hullut. Haluan nukkua ilman kosketusta.
Mitäs tuosta. Ainakaan ukkomiehillä ei ole mitään ongelmaa nukkua mun kanssa laivan hytin 80 cm sängyssä:) No, joo toki se on tilapäistä, mut siis miksei 120 cm...
Hyvin mahtuu nukkumaan, olemme nukkuneet niin jo melkein 30 v. Ihan kauheaa, kun joskus lomalla joutuu leveämpään sänkyyn nukkumaan. Tuntuu kuin nukkuisi torilla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteinen peittokin, talvella iso ja kesällä pieni.
Aina olemme hyvin mahtuneet, mutta pidämmekin huolta kunnostamme liikkumalla ja syömällä järkevästi, joten ei tule ahdasta.
Ja on lämminkin nukkua selkä selkää vasten :D
Ootte suloisia! (Talvella iso ja kesällä pieni...)
Mitäs tuosta. Ainakaan ukkomiehillä ei ole mitään ongelmaa nukkua mun kanssa laivan hytin 80 cm sängyssä:) No, joo toki se on tilapäistä, mut siis miksei 120 cm...
Ensimmäiset 2 vuotta nukuttiin 80 cm leveässä sängyssä. Kun toinen käänsi kylkeä nin toinenkin käänsi. Hyvin tuli uni ja oltiin niin rakastuneita.
Sitten muutettiin ja saatiin lahjaksi(!!!) 120 cm leveä sänky. Maattiin siinä ja ihmeteltiin kun on ihan törkeän iso ja leveä sänky. Siis ihan järkyttyneinä. No äkkiä siihen tottui.
Siinä meni se 8 vuotta ja kun patja veteli viimeisiään ( mikä lie sotkan halvin malli ) niin päätettiin repäistä ja ostettiin moottoroitu 160 cm leveä sänky. Ihan järkyttävän iso. Molemmat makasi äksänä ja silti jäi väliin tilaa. Ensimmäisinä öinä piti välillä huhuilla että onko toinen edes paikalla kun välimatka oli niin pitkä. 6 vuotta ja nyt tuntuujo ihan normaalilta. Välillä jopa ahtaalta jos kaikki lapset änkee nukkumaan kainaloon.
Eikä olla edes kääpiöitä. Mies 186 ja minä 172. Normaalipainoisia. Viedään vähän tilaa kun tykätään nukkua kyljellään.
Mysteeri ratkaistu.
He ovat omituisia tai kämppä on pieni. Mä haluan nukkua yöni rauhassa , joten mitä kauempana mies on niin sen parempi. Kunhan 160 senttisestä sängystä aika jättää ja esikoinen muuttaa omilleen, taidamme ottaa omat makuuhuoneet ja kummallekin oman 120 leveän sängyn. Olen aina ajatellut tuon leveyden olevan sopiva yhdelle hengelle.
Mekin kohta 7v. nukuttu 120 leveessä sängyssä miehen kanssa. Välillä joskus jopa lapsi nukku välissä ja hyvin mahduttiin. 😄 en näkis tässä mitään ongelmaa,molemmat nukkuu hyvin näin.
Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää kuin sellaisella pariskunnalla, joilla on lähes kaksi metriä leveä sänky. Me olemme naimisissa ja on 120 cm leveä sänky, hyvin mahtuu, vaikka ei ollakaan rimpuloita.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan aika hoikkia.
Niin, tai ihan vaan normaalipainoisia.
Mitä leveämpi sänky, sitä vähemmän rakkautta.
Siellon varmana hyvää seksiä. Ja paljo.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuu joka yö? Mikä laiskimus.
Tekevät varmaan muutakin?
Meillä on niin pieni makuuhuone ettei isompaa sänkyä yksinkertaisesti mahdu huoneeseen tai ovea ei saa mitenkään auki. Hyvin on mahduttu, toki joskus toivoisi esim. 160cm sänkyä. Pakon sanelema juttu toistaiseksi.
Ajattelen, että ovat varmaan aika lyhyitä. Oma mies on yli 190cm ja tuosta ei tulisi yhtään mitään kun mies mätkisi minua jatkuvasti pitkillä käsillä ja jaloillaan...
Täällä 120cm sänky! Lapsia aletaan tehdä tänä vuonna, mutta miksi sängyn pitäisi levetä lapsimäärän kasvaessa? Vauvalla/lapsilla omat pinnasängyt ja sängyt, kyllä ne niissä nukkuu eikä vanhempien välissä, kun oikein kasvattaa t. Onnellinen hyvin yönsä nukkuva kasvatustieteilijäpariskunta
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ovat varmaan aika lyhyitä. Oma mies on yli 190cm ja tuosta ei tulisi yhtään mitään kun mies mätkisi minua jatkuvasti pitkillä käsillä ja jaloillaan...
Minä 181 ja mies 188 ja nukuttiin noin 10 vuotta 120 cm leveässä sängyssä, ei ongelmia 😁
Tai sitten eivät voi sietää toisiaan ja kumpikin nukkuu niin reunalla kuin suinkin.