Mitä mieltä olet naimisissa olevasta parista jotka nukkuvat 120 cm leveässä sängyssä joka yö?
Kommentit (63)
Niin, mitä sitten? Hyvinhän siihen mahtuu. Ei ole meillekään ollut mikään ongelma.
Joka yö? Oudompaa minusta olisi jos joka toinen.
Kammottavaa, kun toinen kääntyy, niin toinen herää. Oletko varma, ettei toinen tuttavistasi nuku sohvalla? Itse en voi nukkua edes samassa huoneessa, koska olen niin herkästi heräävä.
Onko se tuttava yksinään se pariskunta?
Mitäpä siitä. Tykkäävät nukkua lähekkäin. Itse en saa nukuttua jos joku on samassa huoneessa, pitää saada ovi kiinni ja olla omassa sängyssä tai vaikka lattialla.
Mun mielestä 180 cm on liian pieni kahdelle.
Meilläkin aina ollut vaan 120cm 🤔 onko meissä siis jotain vikaa 😱
Läskille kummallista, jos pariskunta mahtuu alle 3 metriä leveään sänkyyn..
Heillä ei liene lapsia. Me vaihdoimme esikoisen synnyttyä 160-senttiseen sänkyyn, ja siinäkin alkoi olla jossakin vaiheessa hippusen ahdasta.
Nykyään mies nukkuu 160-senttisessä kahden lapsen kanssa ja minä 120-senttisessä vauvan kanssa.
Vähän ahdistavaa. Kaksistaan minimi 140 cm mieluummin 160 cm. Kapeassa sängyssä joka käännökseen herää ja lisäksi tulee kuuma
Meillä on 120 cm sänky, eikä mitenkään törmäillä tai herätellä toisiamme. Hyvin mahtuu, vaikka kissakin tunkee tyynyjen viereen.
Ei onnistuisi tässä taloudessa kun mies on niin levoton nukkuja. Pyörii, hyörii, häärää, sätkii ja potkii. Pakko käyttää muotoon ommeltuja tai kirjekuorilakanoitakin koska tavalliset ei pysy paikallaan edes yhtä yötä ja tyynynsä tuo onnistuu pilaamaan muodottamaksi möykyksi muutamassa viikossa.
Meillä on yhteinen peittokin, talvella iso ja kesällä pieni.
Aina olemme hyvin mahtuneet, mutta pidämmekin huolta kunnostamme liikkumalla ja syömällä järkevästi, joten ei tule ahdasta.
Ja on lämminkin nukkua selkä selkää vasten :D
Nuoria ja/tai asuvat pienessä kämpässä.
Sehän riippuu täysin siitä, miten rauhallisesti nukkuvat.
Meillä 180 cm leveä sänky ja silti saattaa tulla osumia, kun pyörin unissani kuin väkkärä.
Me nukuttiin 7 vuotta 120cm sängyssä. Ja siis asuimme ihan yhdessä, eli siinä nukuttiin joka yö.
Ei mitään ongelmaa, kumpikin mahtui nukkumaan oikein hyvin. Sänky itsessään alkoi olla jo vanha ja huono, joten sitten ostimme uuden 160cm leveän sängyn... josta jää "osa käyttämättä" joka yö.
Meillä vanhuksilla on kotona 160 cm leveä ja veneellä 120 cm leveä.
.
Venesänky on molempien mielestä parempi kuin kotisänky.
Meillä 140 leveä, siinä aina nukkui joku lapsi välissä, nykyään saamme väliin lapsenlapsen aina silloin tällöin. Ukkokulta on iso mies; on huvittavaa nähdä miten pieneen tilaan hän mahtuu, kun lapsi nukkuu poikittain, eikä pappa henno siirtää häntä.
Nukkuu joka yö? Mikä laiskimus.